20-0, echt anti voetbal van Brazilie om een keeper op te stellenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef MakkieR het volgende:
Had trouwens zomaar 7-0 voor Nederland kunnen zijn
jaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
Gaan ze nou ook nog omhoog in de FIFA ranking?
Nee, ze staan nu helemaal onderaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
Gaan ze nou ook nog omhoog in de FIFA ranking?
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef hottentot het volgende:
Leuk om te zien dat er toch een hoop vrolijke kopjes tussen zitten.
Juistem. Volledig eens. Hoe kan Brazilië zo belachelijk ver zakken betreft het voetbal?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zo hoort het... We moeten samenspannen tegen die Zuid-Amerikanen. Ik gun het liever mijn buur dan verwegistan... en ben altijd pro-Brazilië geweest (jaren 90) maar dit team... WK onwaardig.
Rare vijandige reactiequote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, ze staan nu helemaal onderaan.
Bij een 4e plaats niet nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Is normaal toch nooit een huldiging bij een 3de/4de plaats?
Jawelquote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Is normaal toch nooit een huldiging bij een 3de/4de plaats?
sssttt. daar hebben we het beter nooit meer over.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Het drama uit 2012 heeft zich gelukkig niet herhaald.
*kutsfeerquote:
Had je iets anders verwacht van die jankzakken?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk onrespectvol van het braziliaanse team om direct naar de kleedkamer te lopen en niet heel even te blijven wachten
IK moest hardop lachen... Hij is eerder Poetinquote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blatter staat daar alsof hij Obama is
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk onrespectvol van het braziliaanse team om direct naar de kleedkamer te lopen en niet heel even te blijven wachten
Zegt genoeg over die voetballers, lekker laten gaan verder, zij staan voor lul.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
Brazillianen die klappen voor Oranje.. RESPECT!
Vlaar moet Luiz even troosten eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Nee, eerder die gast uit Noord-Korea of Syrië.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
IK moest hardop lachen... Hij is eerder Poetin
De supporters daar in tegen heb ik dan wel respect voorquote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
De Brazilianen staan wel allemaal te klappen, toch een geweldig voetbalpubliek.
Brazilianen > Braziliaans elftalquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
Nou, had niet verwacht dat ze zo diep zouden zakken. Al is het maar voor het eigen publiek...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van die jankzakken?
gelukkig geen gehuilquote:
Ja, niks mis meequote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef Blarius het volgende:
[..]
De supporters daar in tegen heb ik dan wel respect voor
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, eerder die gast uit Noord-Korea of Syrië.
Ik moet vooral lachen hoe ie een hand geeftquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
IK moest hardop lachen... Hij is eerder Poetin
Sieraden weg plakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef VMSDKR het volgende:
Al die bobo's na van Oostveen en niemand weet wie dat zijn.
Waar zijn die bandjes voor die sommige voetballers om sommige vingers hebben?
De paus doet ook zoquote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen hoe ie een hand geeftTwee handen gebruiken en ene hand helemaal bovenop
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie neemt altijd tijd voor supporters, vind ik mooi te zien.
Ik bedoel: doe het dan iets eerder niet pas in de blessuretijd mag je nog effe 2 minuutjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij ook echt alleen maar voor zichzelf
Inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Scrummie het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
Ja, dat snapte ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel: doe het dan iets eerder niet pas in de blessuretijd mag je nog effe 2 minuutjes.
Bij Arsenal en ManU doet hij dat ook altijd.quote:
Nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
Kan Hiddink het beter doen dan Van Gaal? Wat denken jullie?
Nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
quote:
Wat een verschil met de Argentijnen, kutvolk.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
Moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
En voor journalisten. Vooral als ie verloren heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Scrummie het volgende:
Dat was niet zomaar een supporterquote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Scrummie het volgende:
Ja. Finale halen, simpel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
Hele wedstrijd lopen fluiten man, hele WK zelfs.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een verschil met de Argentijnen, kutvolk.
Snap ik maar blessure was maar 5 min. Duurt ook even voor bal weer buiten is en er gewisseld kan worden. Maar je hebt wel gelijk...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel: doe het dan iets eerder niet pas in de blessuretijd mag je nog effe 2 minuutjes.
Kneus?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die generaal-kneus die zonodig RvP een kus moet geven
Als het goed gaat ja... Waar was hij vorige wedstrijd?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Arsenal en ManU doet hij dat ook altijd.
Qua resultaat wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Finale halen, simpel.
Van Gaal heeft het toch ook gewoon minder gedaan dan van Marwijk?
Hiddinkquote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
Argentinië gaat winnen.quote:
Laat die man blij zijn joh. Mooi toch.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die generaal-kneus die zonodig RvP een kus moet geven
Qua voetbal niet dan? Dit was toch echt het meest schrijnende voetbal ooit vertoond door Oranje op een WKquote:
Hiddink is van Gaal niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Nah ja, ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Hiddink. Weet eigenlijk niet waarom.
Van der Wiel zou ook gewoon door Louis geselecteerd zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ik denk dat Hiddink een Elia, een Vilhena, een Van Dijk én een Van der Wiel gewoon selecteert.
Nee, ja, Nee, misschien.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ik denk dat Hiddink een Elia, een Vilhena, een Van Dijk én een Van der Wiel gewoon selecteert.
Google even oranje generaal. Zit een heel verhaal achter.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef gijsman het volgende:
die "supporter"is in dienst van of op z'n minst gesponsord door de knvb die kerel zie je zo ongeveer overal
lol.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Als ik er over nadenk moet ik je idd gelijk geven.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua voetbal niet dan? Dit was toch echt het meest schrijnende voetbal ooit vertoond door Oranje op een WK. Ik heb genoten hoor, van de spanning etc, maar qua voetbal was het gewoon waardeloos, en was 4 jaar terug echt wel beter (al was dat ook soms niet om aan te gluren).
Elia? Boetius zal zijn plek claimen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ja sorry, ik was even mis.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Wiel zou ook gewoon door Louis geselecteerd zijn.
Doei!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Marie30 het volgende:
Bedankt voor de fijne avond weer! Ik hoop hier morgen weer te zijn voor een mooie match met een morele winnaar.
Tot dan![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Als ik er over nadenk moet ik je idd gelijk geven.
Man Utd heeft razendsnel gehandeld en deze succescoach gecontracteerdquote:
Van Gaal heeft het zijn tweede keer als bondscoach beter gedaan dan zijn eerste keer.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Marie30 het volgende:
Bedankt voor de fijne avond weer! Ik hoop hier morgen weer te zijn voor een mooie match met een morele winnaar.
Tot dan![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pas op bij de keuze voor de biefstukjes.
Heb je een conclusie voor het mislopen van de finale? Was het de onvermijdelijke schuld van de Joden?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Maar goed, ben wel blij met 3e plek, van te voren niet verwacht, maar au, we waren er echt wel dicht bij
Als die anus niet was gescheurd, was het 1-0 gewordenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Maar goed, ben wel blij met 3e plek, van te voren niet verwacht, maar au, we waren er echt wel dicht bij
Tuurlijk wel. Gewoon in laten zakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Duitsland hadden we toch niet kunnen verslaan
Spreek jij net als de schone Axelle en al die andere belgen ook over een 'matschj', waar wij Nederlanders 'metsj' op z'n Engels zouden zeggen?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Marie30 het volgende:
Tot dan![]()
Hij had stickers van een electronicamerk op zichquote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef gijsman het volgende:
die "supporter"is in dienst van of op z'n minst gesponsord door de knvb die kerel zie je zo ongeveer overal
Dat denk ik dus ook. Eigenlijk een prima einde voor Ned.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Eensquote:Op zondag 13 juli 2014 00:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nee hoor, is gewoon een supporter. Mijn pa heeft hem een keer gesprokenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef gijsman het volgende:
Wie met je vader spreekt verandert in een supporter?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een supporter. Mijn pa heeft hem een keer gesproken
Nee maar in een gesprek kan informatie worden uitgewisseldquote:Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wie met je vader spreekt verandert in een supporter?
dat verhaal kende ik nog niet... maar niets meer dan respectquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Google even oranje generaal. Zit een heel verhaal achter.
Misselijkmakende TV iddquote:Op zondag 13 juli 2014 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Nu krijgen we Jack die bij spelers slijmt, hier kan ik niet naar kijken.
Anders gaat Louis dit wel doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk komt NIgel nog over de scheids zeiken.
Zelden een scheids zo slecht gezien.
Maar je kunt hem niet partijdig noemen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelden een scheids zo slecht gezien.
Idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
En het laatste kansloze plaatje uit de kneuzenstudio van Tom
[ afbeelding ]
Die hipster-bril van de Boerquote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
En het laatste kansloze plaatje uit de kneuzenstudio van Tom
[ afbeelding ]
Robben en Van Persie bij ManUquote:Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
'Je kan altijd nog naar Manchester komen'![]()
Ik had ze net op tijd gelezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
Bleacherreport cijfers...
nvm, slaat gewoon nergens op.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef OllieWilliams het volgende:
heb een redelijke sympathie voor van gaal inmiddels terwijl ik het eerst echt een idioot vond
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef OllieWilliams het volgende:
heb een redelijke sympathie voor van gaal inmiddels terwijl ik het eerst echt een idioot vond
Die man verdient een standbeeldquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Scheidsrechter had ook een penalty voor Brazilië kunnen fluiten.
Daarom.. niet sommige dingenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee.quote:
Dat was meer een penalty dan die van Nederlandquote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |