Als het goed gaat ja... Waar was hij vorige wedstrijd?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Arsenal en ManU doet hij dat ook altijd.
Qua resultaat wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Finale halen, simpel.
Van Gaal heeft het toch ook gewoon minder gedaan dan van Marwijk?
Hiddinkquote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Alberto_Contador het volgende:
Kan Hiddink het beter doen dan Van Gaal? Wat denken jullie?
Argentinië gaat winnen.quote:
Laat die man blij zijn joh. Mooi toch.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die generaal-kneus die zonodig RvP een kus moet geven
Qua voetbal niet dan? Dit was toch echt het meest schrijnende voetbal ooit vertoond door Oranje op een WKquote:
Hiddink is van Gaal niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Nah ja, ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Hiddink. Weet eigenlijk niet waarom.
Van der Wiel zou ook gewoon door Louis geselecteerd zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ik denk dat Hiddink een Elia, een Vilhena, een Van Dijk én een Van der Wiel gewoon selecteert.
Nee, ja, Nee, misschien.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ik denk dat Hiddink een Elia, een Vilhena, een Van Dijk én een Van der Wiel gewoon selecteert.
Google even oranje generaal. Zit een heel verhaal achter.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef gijsman het volgende:
die "supporter"is in dienst van of op z'n minst gesponsord door de knvb die kerel zie je zo ongeveer overal
lol.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
Als ik er over nadenk moet ik je idd gelijk geven.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua voetbal niet dan? Dit was toch echt het meest schrijnende voetbal ooit vertoond door Oranje op een WK. Ik heb genoten hoor, van de spanning etc, maar qua voetbal was het gewoon waardeloos, en was 4 jaar terug echt wel beter (al was dat ook soms niet om aan te gluren).
Elia? Boetius zal zijn plek claimen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Alberto_Contador het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |