20-0, echt anti voetbal van Brazilie om een keeper op te stellenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef MakkieR het volgende:
Had trouwens zomaar 7-0 voor Nederland kunnen zijn
jaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
Gaan ze nou ook nog omhoog in de FIFA ranking?
Nee, ze staan nu helemaal onderaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
Gaan ze nou ook nog omhoog in de FIFA ranking?
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef hottentot het volgende:
Leuk om te zien dat er toch een hoop vrolijke kopjes tussen zitten.
Juistem. Volledig eens. Hoe kan Brazilië zo belachelijk ver zakken betreft het voetbal?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zo hoort het... We moeten samenspannen tegen die Zuid-Amerikanen. Ik gun het liever mijn buur dan verwegistan... en ben altijd pro-Brazilië geweest (jaren 90) maar dit team... WK onwaardig.
Rare vijandige reactiequote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, ze staan nu helemaal onderaan.
Bij een 4e plaats niet nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Is normaal toch nooit een huldiging bij een 3de/4de plaats?
Jawelquote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Is normaal toch nooit een huldiging bij een 3de/4de plaats?
sssttt. daar hebben we het beter nooit meer over.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Het drama uit 2012 heeft zich gelukkig niet herhaald.
*kutsfeerquote:
Had je iets anders verwacht van die jankzakken?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk onrespectvol van het braziliaanse team om direct naar de kleedkamer te lopen en niet heel even te blijven wachten
IK moest hardop lachen... Hij is eerder Poetinquote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blatter staat daar alsof hij Obama is
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk onrespectvol van het braziliaanse team om direct naar de kleedkamer te lopen en niet heel even te blijven wachten
Zegt genoeg over die voetballers, lekker laten gaan verder, zij staan voor lul.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
Brazillianen die klappen voor Oranje.. RESPECT!
Vlaar moet Luiz even troosten eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Nee, eerder die gast uit Noord-Korea of Syrië.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
IK moest hardop lachen... Hij is eerder Poetin
De supporters daar in tegen heb ik dan wel respect voorquote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Blik het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
De Brazilianen staan wel allemaal te klappen, toch een geweldig voetbalpubliek.
Brazilianen > Braziliaans elftalquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:
De Brazilianen staan wel allemaal te klappen, toch een geweldig voetbalpubliek.
Nou, had niet verwacht dat ze zo diep zouden zakken. Al is het maar voor het eigen publiek...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van die jankzakken?
gelukkig geen gehuilquote:
Ja, niks mis meequote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef Blarius het volgende:
[..]
De supporters daar in tegen heb ik dan wel respect voor
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, eerder die gast uit Noord-Korea of Syrië.
Ik moet vooral lachen hoe ie een hand geeftquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
IK moest hardop lachen... Hij is eerder Poetin
Sieraden weg plakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef VMSDKR het volgende:
Al die bobo's na van Oostveen en niemand weet wie dat zijn.
Waar zijn die bandjes voor die sommige voetballers om sommige vingers hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |