abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:59:30 #1
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212638


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212642
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Nou ja, lijkt op zich ook wel een beetje zo. :@
Nee joh. :@
pi_142212648
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

M8 is de nieuwste? Eens kijken
Die heb ik. Echt de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad. Alleen de camera is nogal ruk, voor de rest geen nadeel aan te vinden. O+
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:00:23 #4
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212672
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee joh. :@
Je hebt brede schouders. En ook geen dunne bovenarmen of zo. Dus op zich niet zo heel gek. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212702
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Je hebt brede schouders. En ook geen dunne bovenarmen of zo. Dus op zich niet zo heel gek. :)
Nou, bedankt dan.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:01:50 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212720
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, bedankt dan.
Geen dank. :D

Ik vraag me wel af wat dat groene licht is. Is de foto genomen door aliens?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:01:59 #7
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212722
fera had je dit al een keer gezien? :@ O+
http://mogul.ws/2-months-(...)ping-with-his-puppy/
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212724
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen dank. :D

Ik vraag me wel af wat dat groene licht is. Is de foto genomen door aliens?
Ja, ik heb nu een probe.
pi_142212732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die heb ik. Echt de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad. Alleen de camera is nogal ruk, voor de rest geen nadeel aan te vinden. O+
Sony camera's O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef supersof het volgende:

[..]

wow 4 gb
Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:03:14 #10
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212758
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
fera had je dit al een keer gezien? :@ O+
http://mogul.ws/2-months-(...)ping-with-his-puppy/
Godverdomme. Moedergevoelens gekregen.

Bedankt. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sony camera's O+

[..]

Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
loop je wedstrijden te streamen op je telefoon?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:03:41 #12
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212765
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Godverdomme. Moedergevoelens gekregen.

Bedankt. ;(
wow en jij wilde geen kinderen _O_ _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:04:09 #13
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212782
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef supersof het volgende:

[..]

wow en jij wilde geen kinderen _O_ _O_
Hou je mond. :(

Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:04:29 #14
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sony camera's O+

[..]

Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
hmm ja dan is het logisch :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212796
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Hou je mond. :(

Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo. ;(
:D
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:05:00 #16
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212805
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Hou je mond. :(

Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo. ;(
heheeheeh :D :D :D
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:05:36 #17
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212823
mijn broertjes zijn ook aso he :') gaan ze pizza halen en vragen ze niet eens of ik ook wil :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212824
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:

[..]

heheeheeh :D :D :D
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Allemaal van die roodharige kindjes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:06:07 #19
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212838
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D
:{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:

[..]

heheeheeh :D :D :D
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Hij liever dan ik volgens mij. :@ Maar hij is superlief met z'n zusje. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

loop je wedstrijden te streamen op je telefoon?
Alleen porno
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142212846
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Fera het volgende:

[..]

:{w

[..]

Hij liever dan ik volgens mij. :@ Maar hij is superlief met z'n zusje. O+
Had je wat?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:06:21 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212847
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Allemaal van die roodharige kindjes
Awww. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:06:34 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212855
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Had je wat?
Nee, jij?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212857
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes zijn ook aso he :') gaan ze pizza halen en vragen ze niet eens of ik ook wil :')
Ik mag jouw broertjes wel. Ze denken aan je 58kg O+
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142212862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sony camera's O+

[..]

Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
Ik had 1gb, maar sinds ik 4G heb is dat echt ruim niet genoeg _O- Godzijdank heb ik 2gb gekozen bij nieuwe abo _O-
pi_142212869
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, jij?
Ja. :@
pi_142212871
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Alleen porno
kijk alleen twitter, whatsapp en af en toe snel wat opzoeken en kom nog niet eens aan de 500mb in een maand
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:07:14 #28
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212877
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik mag jouw broertjes wel. Ze denken aan je 58kg O+
Dus ze kan van jou ook geen diner verwachten? Fraai hoor.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:07:27 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212885
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja. :@
Vertel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:07:41 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142212892
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus ze kan van jou ook geen diner verwachten? Fraai hoor.
Samen survivallen en dan eten wat je zelf vindt en vangt. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:07:46 #31
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik mag jouw broertjes wel. Ze denken aan je 58kg O+
ik ga straks patat halen :) :) :) :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212896
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Vertel.
Vleeskroket.
pi_142212900
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ga straks patat halen :) :) :) :)
patat. GOED ZO.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:08:24 #34
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212910
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

patat. GOED ZO.
ik denk aan de mensen waar ik mee omga
ik pas me aan toto
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212914
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vleeskroket.
zal die wel niet in je broek zitten want daar zit al een slap frietje
huehue
pi_142212915
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef supersof het volgende:

[..]

ik denk aan de mensen waar ik mee omga
ik pas me aan toto
:D
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:08:38 #37
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212920
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Samen survivallen en dan eten wat je zelf vindt en vangt. :)
Eigenlijk wel een mooi iets. :@ Alleen zou het me denk ik niet lukken om iets te vangen. _O-

quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vleeskroket.
Klappen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212924
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

zal die wel niet in je broek zitten want daar zit al een slap frietje
huehue
Hoe weet jij dat?
pi_142212931
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Eigenlijk wel een mooi iets. :@ Alleen zou het me denk ik niet lukken om iets te vangen. _O-

[..]

Klappen.
Jij mij? Nice.
pi_142212944
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
etsu
pi_142212950

Ineens dit in mijn hoofd. :r :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:09:26 #42
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212956
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij mij? Nice.
Ik denk dat je daar nog wel op terug komt. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212960
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

etsu
Niet waar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:

Ineens dit in mijn hoofd. :r :')
Lekker nummertje _O_
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:09:32 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142212961
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Eigenlijk wel een mooi iets. :@ Alleen zou het me denk ik niet lukken om iets te vangen. _O-
Geen visskills van D geleerd?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:09:41 #45
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:

Ineens dit in mijn hoofd. :r :')
Ik kan me ergere nummers bedenken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212966
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar nog wel op terug komt. :)
Is goed. Kom maar op.
pi_142212971
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet waar.

[..]

Lekker nummertje _O_
hij zei tegen mij dat hij niet voor niets top was
pi_142212975
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen visskills van D geleerd?
Nanana ik weet wie D is nanana
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:10:01 #49
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212978
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen visskills van D geleerd?
:')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:10:22 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212995
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nanana ik weet wie D is nanana
Ik denk iedereen wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213000
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk iedereen wel.
Uh, oké.
pi_142213011
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nanana ik weet wie D is nanana
wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
pi_142213015
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik had 1gb, maar sinds ik 4G heb is dat echt ruim niet genoeg _O- Godzijdank heb ik 2gb gekozen bij nieuwe abo _O-
Dit vind ik nog het belangrijkste van telefoon :') Waarom zijn ze nu weer groter geworden ;( De M8 doet het wel slecht qua afmetingen :o

M8
Afmetingen: 146,4 x 70,6 x 9,4 millimeter
Gewicht: 160 gram
Scherm: 5 inch-scherm met 1920 bij 1080 pixels

Z2
Afmetingen: 146,8 x 73,3 x 8,2 millimeter
Gewicht: 158 gram
Scherm: 5,2 inch-ips-scherm met een 1080p-resolutie

En nu heb ik
132.2 x 69.1 x 9.3 mm (5.20 x 2.72 x 0.37 in)
139.1 g (4.90 oz)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:10:50 #54
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213018
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk iedereen wel.
ik niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
ga je morgen mee de park checken
fylax spotten
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:11:08 #56
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
Tchock weet pas veel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213037
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ga je morgen mee de park checken
fylax spotten
Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
pi_142213042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
Blowen?
pi_142213044
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Tchock weet pas veel.
Maar tchock is niet strontirritant
pi_142213051
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Blowen?
Nee
pi_142213059
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus ze kan van jou ook geen diner verwachten? Fraai hoor.
Hehe gewoon wat lichaamsbeweging achteraf dan ;) :7 ~O> :9 :@ :$ :9~ O-) :@ :@
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:11:58 #62
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213062
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
je zei zelf dat je in het weekend niets anders doet dan blowen en fokken???
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:12:19 #63
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hehe gewoon wat lichaamsbeweging achteraf dan ;) :7 ~O> :9 :@ :$ :9~ O-) :@ :@
Pas op hè. Lief zijn voor sof.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213081
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het belangrijkste van telefoon :') Waarom zijn ze nu weer groter geworden ;( De M8 doet het wel slecht qua afmetingen :o

M8
Afmetingen: 146,4 x 70,6 x 9,4 millimeter
Gewicht: 160 gram
Scherm: 5 inch-scherm met 1920 bij 1080 pixels

Z2
Afmetingen: 146,8 x 73,3 x 8,2 millimeter
Gewicht: 158 gram
Scherm: 5,2 inch-ips-scherm met een 1080p-resolutie

En nu heb ik
132.2 x 69.1 x 9.3 mm (5.20 x 2.72 x 0.37 in)
139.1 g (4.90 oz)
De M8 is vooral heel hoog omdat er onder en boven het scherm speakers zitten. Als je geluid niet boeit: niet doen. Als je geluid wel boeit: het is super vet _O_ Er komt echt fatsoenlijke kwaliteit uit, in stereo, en hard ook. _O_

Maar beide telefoons hebben ook een erg groot scherm. Als je dat niet wil kun je misschien beter gewoon naar een kleinere kijken. :P
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:12:34 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213087
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nanana ik weet wie D is nanana
Half fok weet dat.

quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:

[..]

:')
Ow, hij ving nooit was het? _O-

Ik zou ook vrij snel dood zijn in het wild denk ik. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:

[..]

je zei zelf dat je in het weekend niets anders doet dan blowen en fokken???
moet morgen ook rond huis opruimen :(
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:13:01 #67
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

moet morgen ook rond huis opruimen :(
ik moet ook opruimen want er blijft iemand slapen :'(
geen zin in
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:13:07 #68
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213106
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Half fok weet dat.

[..]

Ow, hij ving nooit was het? _O-

Ik zou ook vrij snel dood zijn in het wild denk ik. ;(
Wel wat. Ook eetbare vis. Was wel lekker uit de oven. :9 Maar hij ving nooit iets waar ik bij was. Ik bracht ongeluk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213117
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Pas op hè. Lief zijn voor sof.
Wat is hier niet lief aan? :o
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213127
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef supersof het volgende:

[..]

ik moet ook opruimen want er blijft iemand slapen :'(
geen zin in
Doe je het niet en laat je diegene buitenslapen
pi_142213141
Kreeg net de keuze van mijn moeder om mee te gaan naar een verjaardag of thuis te blijven.

Keus was snel gemaakt.
(she/her)
pi_142213145
Ik ga morgen uitslapen
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:05 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213146
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Doe je het niet en laat je diegene buitenslapen
dat is zielig voor dr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:13 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213150
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Wel wat. Ook eetbare vis. Was wel lekker uit de oven. :9 Maar hij ving nooit iets waar ik bij was. Ik bracht ongeluk.
Jaja. Hij kocht die vissen dus gewoon. :)

Maar als jij er bij was lukte dat natuurlijk niet. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:18 #75
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat is hier niet lief aan? :o
Ik hou je in de gaten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
Kreeg net de keuze van mijn moeder om mee te gaan naar een verjaardag of thuis te blijven.

Keus was snel gemaakt.
en?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:49 #77
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213177
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik hou je in de gaten.
:D :D :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
Kreeg net de keuze van mijn moeder om mee te gaan naar een verjaardag of thuis te blijven.

Keus was snel gemaakt.
Bij deze geloof ik je niet meer
je bent gewoon een verkapte aandachtshoer
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:59 #79
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213185
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jaja. Hij kocht die vissen dus gewoon. :)

Maar als jij er bij was lukte dat natuurlijk niet. :)
_O-

Hij maakte ook foto's dus ik geloofde het wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213190
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef supersof het volgende:

[..]

dat is zielig voor dr
wordt ze hard van
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:15:08 #81
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213191
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Bij deze geloof ik je niet meer
je bent gewoon een verkapte aandachtshoer
zei ik toch
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef supersof het volgende:

[..]

zei ik toch
Sorry dat ik aan je getwijfeld heb sofje
kun je het me vergeven?
pi_142213222
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Bij deze geloof ik je niet meer
je bent gewoon een verkapte aandachtshoer
Ik zoek inderdaad aandacht, zonder grapjes.
(she/her)
pi_142213232
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik zoek inderdaad aandacht, zonder grapjes.
Doe dat elders
gr gr sof en wp
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:16:39 #85
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Sorry dat ik aan je getwijfeld heb sofje
kun je het me vergeven?
ja ik vergeef je
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213257
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Doe dat elders
gr gr sof en wp
nah
(she/her)
pi_142213258
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef supersof het volgende:

[..]

ja ik vergeef je
Dankje
dit betekent veel voor me
pi_142213263
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

nah
Ehm ja
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:17:09 #89
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213265
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Dankje
dit betekent veel voor me
snap ik
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:17:24 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213279
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn

Dit liedje.
:') ^googleplex
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:17:56 #91
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213304
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn

Dit liedje.
:') ^googleplex
huh?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:18:05 #92
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213310
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn

Dit liedje.
:') ^googleplex
Wat
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:18:24 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef supersof het volgende:

[..]

huh?
Nick en Simon, Te Jong.

Wat een kansloos kutnummer is dat zeg.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:18:50 #94
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213341
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nick en Simon, Te Jong.

Wat een kansloos kutnummer is dat zeg.
ik luister nooit naar hen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:19:01 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213349
Gaat over een meisje van 15 terwijl zij dan 23 zijn ofzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213376
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

De M8 is vooral heel hoog omdat er onder en boven het scherm speakers zitten. Als je geluid niet boeit: niet doen. Als je geluid wel boeit: het is super vet _O_ Er komt echt fatsoenlijke kwaliteit uit, in stereo, en hard ook. _O_

Maar beide telefoons hebben ook een erg groot scherm. Als je dat niet wil kun je misschien beter gewoon naar een kleinere kijken. :P
Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213381
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat over een meisje van 15 terwijl zij dan 23 zijn ofzo.
hadden ze beter pedo & fiel als artiestennaam kunnen nemen

och ik ben zo grappig
pi_142213391
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik hou je in de gaten.
Voyeur :o
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213392
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen :')
iPhone 5 _O_
werkt perfect
pi_142213408
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn

Dit liedje.
:') ^googleplex
Die spelling. :'(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_142213415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

iPhone 5 _O_
werkt perfect
Ik haat iPhone
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:20:53 #102
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213422
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

hadden ze beter pedo & fiel als artiestennaam kunnen nemen

och ik ben zo grappig
Dat is niet eens pedofilie.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:21:20 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213443
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213448
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is niet eens pedofilie.
Hoezo
meerderjarig en minderjarig
pi_142213458
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is niet eens pedofilie.
Efebofilie
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik haat iPhone
Welke heb je gehad?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:21:52 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213466
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Hoezo
meerderjarig en minderjarig
De correcte terminologie is efebofilie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:21:59 #108
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213471
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Hoezo
meerderjarig en minderjarig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:22:16 #109
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213480
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De correcte terminologie is efebofilie.

[..]

Ja.
bedankt ks
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:22:17 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213483
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die spelling. :'(
Heb het van een lyricsite afgehaald omdat lui.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213495
jajajaja wrijf het er maar in hoor :')
pi_142213500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen :')
Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:23:19 #113
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213522
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
jajajaja wrijf het er maar in hoor :')
Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213563
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.
had het bij de post van mortie al snel even opgezocht
pi_142213582
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Nee is niet classy
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Welke heb je gehad?
Geen
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:24:57 #116
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

had het bij de post van mortie al snel even opgezocht
Ja, ik had te laat gezien dat hij 't ook gezegd had.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:25:27 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213604
Broodje saté gegeten. Lekker. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee is niet classy

[..]

Geen

[..]

Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook :')
Beetje raar dat je het dan kut vind
als je het nooit echt gebruikt hebt :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:25:45 #119
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee is niet classy

[..]

Geen

[..]

Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook :')
hoef ik nu ook niet te zijn
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:27:28 #120
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213672
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broodje saté gegeten. Lekker. :)
Broodjes hamburger. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
LR is dit nu je kapsel na de kapper? Want ik dacht dat je doodsangsten uitstond omdat je haar écht kort zou gaan.
Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:27:47 #122
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213693
ik kan ook laten bezorgen maar dan moet ik eten kopen dat ik niet nodig heb omdat het tien euro moet zijn :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213699
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:28:11 #124
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213707
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
kaal
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213716
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.
:D
pi_142213723
Dat je dat aandurft
pi_142213736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef supersof het volgende:

[..]

kaal
:')
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
ik kan ook laten bezorgen maar dan moet ik eten kopen dat ik niet nodig heb omdat het tien euro moet zijn :')
gewoon drinken bijbestellen
pi_142213738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...

eraf ermee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat je dat aandurft
Ik ben een mongool.
pi_142213755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
Opskeer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...

eraf ermee.

[..]

Ik ben een mongool.
dat is wel zo
moet oppeens weer mijn haar doen nu
3 jaar lang de handdoek eroverheen en ik was klaar ;( rip
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:29:43 #131
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
Schouderlengte. Stond je beeldig
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een mongool.
RT
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213800
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Opskeer
Dan moet ik naar de kapper maar ik heb add en ik heb een sociale angsstoornis bedacht omdat ik graag aandacht wil omdat ik daar te weinig van krijg dus ik durf niet
pi_142213802
Ik ga maar keer langs winkel om telefoon te voelen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:30:26 #135
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213805
mortaxx en lr zijn mongolen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:30:30 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213810
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?

Ik verveel me ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213828
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?

Ik verveel me ;(
Ga circuits spelen
75 cent op stiem
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:31:03 #138
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213829
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?

Ik verveel me ;(
First gen Pokémon lukt je al?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213836
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef supersof het volgende:
mortaxx en lr zijn mongolen
Haha jij vindt mongolen leuk
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:31:20 #140
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ga circuits spelen
75 cent op stiem
Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer. :'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213864
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer. :'(
ik ga zo mensen irriteren in het echte leven
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:10 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213872
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Haha jij vindt mongolen leuk
wow ;s
oke mortaxx is geen mongool
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:26 #143
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik ga zo mensen irriteren in het echte leven
Spannend. Lukt dat wel met je stoornis?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

RT
Ik kan het moeilijk ontkennen, maar ik zie mijzelf wel als een vriendelijke mongool. Ik dring het niet ongewenst op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

dat is wel zo
moet oppeens weer mijn haar doen nu
3 jaar lang de handdoek eroverheen en ik was klaar ;( rip
Ik deed met normaal kort haar ook al niks met mijn haar, maar ik zie je mooie kale kop vanzelf wel weer verschijnen dan, rawr.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef supersof het volgende:

[..]

wow ;s
oke mortaxx is geen mongool
Dit maakt het extra pijnlijk maar ik gun je je geluk en laat het gaan :{
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:43 #145
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213903
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer. :'(
als ik op mijn patat wacht ga ik wel mobiel fokken oké ;s
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:47 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ga circuits spelen
75 cent op stiem
Nee, geen zin in.

quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:

[..]

First gen Pokémon lukt je al?
Pokemon Quiz 4 93% 53% 4.92 186,797

;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:33:38 #147
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk ontkennen, maar ik zie mijzelf wel als een vriendelijke mongool. Ik dring het niet ongewenst op.

[..]

Ik deed met normaal kort haar ook al niks met mijn haar, maar ik zie je mooie kale kop vanzelf wel weer verschijnen dan, rawr.

[..]

Dit maakt het extra pijnlijk maar ik gun je je geluk en laat het gaan :{
:D :D :D aw lr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:33:40 #148
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef supersof het volgende:

[..]

als ik op mijn patat wacht ga ik wel mobiel fokken oké ;s
Wanneer tc?

quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, geen zin in.

[..]

Pokemon Quiz 4 93% 53% 4.92 186,797

;(
4? Welke is dat?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:34:19 #149
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213960
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Wanneer tc?

[..]

4? Welke is dat?
weet niet
jullie kunnen al doen als je wil
ik ga nu eten halen :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213967
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Wanneer tc?

[..]

4? Welke is dat?
http://curvefever.com/play2.php
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:34:46 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213982
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Wanneer tc?

[..]

4? Welke is dat?
Ow, 4 is het aantal punten. 4 punten betekent beter dan 80% van de mensen dacht ik.

Ik had 93%, gemiddelde was 53%. Mensen geven de quiz een 4,92 en is 186k keer gedaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:35:10 #152
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213995
quote:
Ik curve niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214009
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik curve niet.
tssssjk
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:35:30 #154
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214011
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ow, 4 is het aantal punten. 4 punten betekent beter dan 80% van de mensen dacht ik.

Ik had 93%, gemiddelde was 53%. Mensen geven de quiz een 4,92 en is 186k keer gedaan.
Ah op die manier. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:35:47 #155
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214035
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

tssssjk
Ja sorry, nooit gedaan. Ben er vast slecht in sowieso.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214048
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja sorry, nooit gedaan. Ben er vast slecht in sowieso.
Toch 'ns proberen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:36:40 #157
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214089
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Toch 'ns proberen.
Het trekt me niet zo eigenlijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214095
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Het trekt me niet zo eigenlijk.
Hihi je zei trekt XD
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:36:54 #159
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142214100
niet allemaal weg gaan als ik even weg ga nu he :o
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142214109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
niet allemaal weg gaan als ik even weg ga nu he :o
SNEL REN!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:37:23 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142214120
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Ah op die manier. :D
Ik ken al 97 quizzen perfect op die site :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:37:24 #162
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214121
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hihi je zei trekt XD
:6
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:37:38 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
niet allemaal weg gaan als ik even weg ga nu he :o
Erewoord.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214132
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef Fera het volgende:

[..]

:6
:*
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:37:57 #165
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142214143
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Erewoord.
oke tot zo :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:37:59 #166
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214146
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:*
:{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:38:10 #167
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214158
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ken al 97 quizzen perfect op die site :')
Whut _O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:38:21 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214167
Hallo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:38:33 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214174
Goedemorgen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142214182
Zullen we ons zo allemaal onder onze stoel verstoppen als sof terugkomt xD xD
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142214194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Dven het volgende:
Goedemorgen
Goedeavond
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:39:18 #172
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Dven het volgende:
Hallo
Spannende UI.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:39:30 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Goedeavond
Net wakker dus morgen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:39:36 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142214218
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Whut _O-
En bij 34 quizzen heb ik 4 van de 5 punten. :')

Bijna allemaal wel geografie quizzen hoor. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:39:47 #175
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214229
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Spannende UI.
Je bent zelf een spannende ui :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:39:56 #176
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214234
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En bij 34 quizzen heb ik 4 van de 5 punten. :')

Bijna allemaal wel geografie quizzen hoor. :)
Nerd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Dven het volgende:
Goedemorgen
zie US
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:40:25 #178
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214251
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent zelf een spannende ui :@
:@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214309
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Net wakker dus morgen.
Oh hoe is het in Hongarije?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:42:11 #180
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oh hoe is het in Hongarije?
_O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:42:13 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142214319
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Nerd.
Klopt. :)

196/196 masterrace _O_

En dan heb je ook nog quizzen voor ieder continent en met plaatsnamen en met vlaggen en alles.
Appeltje eitje. :)

Heb 976 punten in totaal. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:44:11 #182
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214384
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Klopt. :)

196/196 masterrace _O_

En dan heb je ook nog quizzen voor ieder continent en met plaatsnamen en met vlaggen en alles.
Appeltje eitje. :)

Heb 976 punten in totaal. :)
Cool man.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:50:23 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214570
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

zie US
Goede armen, zou armpje drukken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:50:47 #184
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214589
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Goede armen, zou armpje drukken
Zou je dan winnen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:50:57 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214597
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oh hoe is het in Hongarije?
Geen flauw idee maar ik denk wel gezellig
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142214605
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Zou je dan winnen?
Dven is ecto dus denk niet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:51:30 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214625
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Zou je dan winnen?
Op dit moment niet :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:51:37 #188
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dven is ecto dus denk niet
:o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Goede armen, zou armpje drukken
_O-
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:51:50 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214643
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Op dit moment niet :+
Hoezo niet?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214677
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing

Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:53:06 #192
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214700
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing

Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Paprika. :r

Verder wel lekker. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142214704
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing

Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
probeer het
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:54:21 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214749
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Ben om 1400 naar bed gegaan, net wakker geworden, ben een beetje moe nu, zware nacht etc. Etc.

Excuses in ieder geval :p
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:54:41 #195
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142214764
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben om 1400 naar bed gegaan, net wakker geworden, ben een beetje moe nu, zware nacht etc. Etc.

Excuses in ieder geval :p
Dus ik zou nog van je kunnen winnen? :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:55:30 #196
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142214798
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing

Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Zou de pasta er uit laten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142214808
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...

eraf ermee.

[..]

Ik ben een mongool.
Nou nou
pi_142214832
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nou nou
Wat vind jij van mijn recept? Als rechterhand van chef Johannes
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142214901
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat vind jij van mijn recept? Als rechterhand van chef Johannes
Ik weet zo 1-2-3 niet waar dit over gaat, ik zie zo ook niets in je pohi uit CUL. Maar rechterhand... Johannes was niet heel erg onder de indruk van mijn nasi met gehakt dus ik weet niet of je waarde moet hechten aan mijn oordeel.
pi_142214913
Ooh het staat hierboven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')