abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142213000
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk iedereen wel.
Uh, oké.
pi_142213011
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nanana ik weet wie D is nanana
wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
pi_142213015
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik had 1gb, maar sinds ik 4G heb is dat echt ruim niet genoeg _O- Godzijdank heb ik 2gb gekozen bij nieuwe abo _O-
Dit vind ik nog het belangrijkste van telefoon :') Waarom zijn ze nu weer groter geworden ;( De M8 doet het wel slecht qua afmetingen :o

M8
Afmetingen: 146,4 x 70,6 x 9,4 millimeter
Gewicht: 160 gram
Scherm: 5 inch-scherm met 1920 bij 1080 pixels

Z2
Afmetingen: 146,8 x 73,3 x 8,2 millimeter
Gewicht: 158 gram
Scherm: 5,2 inch-ips-scherm met een 1080p-resolutie

En nu heb ik
132.2 x 69.1 x 9.3 mm (5.20 x 2.72 x 0.37 in)
139.1 g (4.90 oz)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:10:50 #54
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213018
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk iedereen wel.
ik niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
ga je morgen mee de park checken
fylax spotten
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:11:08 #56
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
Tchock weet pas veel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213037
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ga je morgen mee de park checken
fylax spotten
Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
pi_142213042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
Blowen?
pi_142213044
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Tchock weet pas veel.
Maar tchock is niet strontirritant
pi_142213051
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Blowen?
Nee
pi_142213059
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus ze kan van jou ook geen diner verwachten? Fraai hoor.
Hehe gewoon wat lichaamsbeweging achteraf dan ;) :7 ~O> :9 :@ :$ :9~ O-) :@ :@
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:11:58 #62
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213062
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
je zei zelf dat je in het weekend niets anders doet dan blowen en fokken???
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:12:19 #63
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hehe gewoon wat lichaamsbeweging achteraf dan ;) :7 ~O> :9 :@ :$ :9~ O-) :@ :@
Pas op hè. Lief zijn voor sof.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213081
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het belangrijkste van telefoon :') Waarom zijn ze nu weer groter geworden ;( De M8 doet het wel slecht qua afmetingen :o

M8
Afmetingen: 146,4 x 70,6 x 9,4 millimeter
Gewicht: 160 gram
Scherm: 5 inch-scherm met 1920 bij 1080 pixels

Z2
Afmetingen: 146,8 x 73,3 x 8,2 millimeter
Gewicht: 158 gram
Scherm: 5,2 inch-ips-scherm met een 1080p-resolutie

En nu heb ik
132.2 x 69.1 x 9.3 mm (5.20 x 2.72 x 0.37 in)
139.1 g (4.90 oz)
De M8 is vooral heel hoog omdat er onder en boven het scherm speakers zitten. Als je geluid niet boeit: niet doen. Als je geluid wel boeit: het is super vet _O_ Er komt echt fatsoenlijke kwaliteit uit, in stereo, en hard ook. _O_

Maar beide telefoons hebben ook een erg groot scherm. Als je dat niet wil kun je misschien beter gewoon naar een kleinere kijken. :P
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:12:34 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213087
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nanana ik weet wie D is nanana
Half fok weet dat.

quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:

[..]

:')
Ow, hij ving nooit was het? _O-

Ik zou ook vrij snel dood zijn in het wild denk ik. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:

[..]

je zei zelf dat je in het weekend niets anders doet dan blowen en fokken???
moet morgen ook rond huis opruimen :(
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:13:01 #67
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

moet morgen ook rond huis opruimen :(
ik moet ook opruimen want er blijft iemand slapen :'(
geen zin in
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:13:07 #68
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213106
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Half fok weet dat.

[..]

Ow, hij ving nooit was het? _O-

Ik zou ook vrij snel dood zijn in het wild denk ik. ;(
Wel wat. Ook eetbare vis. Was wel lekker uit de oven. :9 Maar hij ving nooit iets waar ik bij was. Ik bracht ongeluk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213117
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Pas op hè. Lief zijn voor sof.
Wat is hier niet lief aan? :o
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213127
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef supersof het volgende:

[..]

ik moet ook opruimen want er blijft iemand slapen :'(
geen zin in
Doe je het niet en laat je diegene buitenslapen
pi_142213141
Kreeg net de keuze van mijn moeder om mee te gaan naar een verjaardag of thuis te blijven.

Keus was snel gemaakt.
(she/her)
pi_142213145
Ik ga morgen uitslapen
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:05 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213146
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Doe je het niet en laat je diegene buitenslapen
dat is zielig voor dr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:13 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213150
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Wel wat. Ook eetbare vis. Was wel lekker uit de oven. :9 Maar hij ving nooit iets waar ik bij was. Ik bracht ongeluk.
Jaja. Hij kocht die vissen dus gewoon. :)

Maar als jij er bij was lukte dat natuurlijk niet. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:14:18 #75
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat is hier niet lief aan? :o
Ik hou je in de gaten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')