Dit vind ik nog het belangrijkste van telefoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had 1gb, maar sinds ik 4G heb is dat echt ruim niet genoegGodzijdank heb ik 2gb gekozen bij nieuwe abo
ik nietquote:
ga je morgen mee de park checkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
Tchock weet pas veel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow jij weet echt veel dingen zeg
jij bent echt stoere jongen ik wil wel vrienden met je zijn
Had al gezegd dat ik betere dingen te doen hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga je morgen mee de park checken
fylax spotten
Blowen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
Hehe gewoon wat lichaamsbeweging achteraf danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ze kan van jou ook geen diner verwachten? Fraai hoor.
je zei zelf dat je in het weekend niets anders doet dan blowen en fokken???quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had al gezegd dat ik betere dingen te doen had
Pas op hè. Lief zijn voor sof.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe gewoon wat lichaamsbeweging achteraf dan![]()
![]()
![]()
![]()
:$
![]()
![]()
![]()
De M8 is vooral heel hoog omdat er onder en boven het scherm speakers zitten. Als je geluid niet boeit: niet doen. Als je geluid wel boeit: het is super vetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind ik nog het belangrijkste van telefoonWaarom zijn ze nu weer groter geworden
De M8 doet het wel slecht qua afmetingen
M8
Afmetingen: 146,4 x 70,6 x 9,4 millimeter
Gewicht: 160 gram
Scherm: 5 inch-scherm met 1920 bij 1080 pixels
Z2
Afmetingen: 146,8 x 73,3 x 8,2 millimeter
Gewicht: 158 gram
Scherm: 5,2 inch-ips-scherm met een 1080p-resolutie
En nu heb ik
132.2 x 69.1 x 9.3 mm (5.20 x 2.72 x 0.37 in)
139.1 g (4.90 oz)
Half fok weet dat.quote:
Ow, hij ving nooit was het?quote:
moet morgen ook rond huis opruimenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei zelf dat je in het weekend niets anders doet dan blowen en fokken???
ik moet ook opruimen want er blijft iemand slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet morgen ook rond huis opruimen
Wel wat. Ook eetbare vis. Was wel lekker uit de oven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Half fok weet dat.
[..]
Ow, hij ving nooit was het?
Ik zou ook vrij snel dood zijn in het wild denk ik.
Doe je het niet en laat je diegene buitenslapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet ook opruimen want er blijft iemand slapen
geen zin in
dat is zielig voor drquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe je het niet en laat je diegene buitenslapen
Jaja. Hij kocht die vissen dus gewoon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel wat. Ook eetbare vis. Was wel lekker uit de oven.Maar hij ving nooit iets waar ik bij was. Ik bracht ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |