SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee joh.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt op zich ook wel een beetje zo.
Die heb ik. Echt de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad. Alleen de camera is nogal ruk, voor de rest geen nadeel aan te vinden.quote:
Je hebt brede schouders. En ook geen dunne bovenarmen of zo. Dus op zich niet zo heel gek.quote:
Nou, bedankt dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt brede schouders. En ook geen dunne bovenarmen of zo. Dus op zich niet zo heel gek.
Geen dank.quote:
Ja, ik heb nu een probe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik vraag me wel af wat dat groene licht is. Is de foto genomen door aliens?
Sony camera'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik. Echt de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad. Alleen de camera is nogal ruk, voor de rest geen nadeel aan te vinden.
Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ikquote:
Godverdomme. Moedergevoelens gekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
fera had je dit al een keer gezien?![]()
http://mogul.ws/2-months-(...)ping-with-his-puppy/
loop je wedstrijden te streamen op je telefoon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sony camera's
[..]
Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk iken scheelt maar 2,50 met 2gb
wow en jij wilde geen kinderenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Godverdomme. Moedergevoelens gekregen.
Bedankt.
Hou je mond.quote:
hmm ja dan is het logischquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sony camera's
[..]
Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk iken scheelt maar 2,50 met 2gb
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou je mond.
Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo.
heheeheehquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou je mond.
Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo.
Allemaal van die roodharige kindjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
heheeheeh![]()
![]()
![]()
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
quote:
Hij liever dan ik volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
heheeheeh![]()
![]()
![]()
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Alleen pornoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
loop je wedstrijden te streamen op je telefoon?
Had je wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hij liever dan ik volgens mij.Maar hij is superlief met z'n zusje.
Awww.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Allemaal van die roodharige kindjes
Nee, jij?quote:
Ik mag jouw broertjes wel. Ze denken aan je 58kgquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes zijn ook aso hegaan ze pizza halen en vragen ze niet eens of ik ook wil
Ik had 1gb, maar sinds ik 4G heb is dat echt ruim niet genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sony camera's
[..]
Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk iken scheelt maar 2,50 met 2gb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |