abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:59:30 #1
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212638


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212642
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Nou ja, lijkt op zich ook wel een beetje zo. :@
Nee joh. :@
pi_142212648
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

M8 is de nieuwste? Eens kijken
Die heb ik. Echt de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad. Alleen de camera is nogal ruk, voor de rest geen nadeel aan te vinden. O+
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:00:23 #4
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212672
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee joh. :@
Je hebt brede schouders. En ook geen dunne bovenarmen of zo. Dus op zich niet zo heel gek. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212702
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Je hebt brede schouders. En ook geen dunne bovenarmen of zo. Dus op zich niet zo heel gek. :)
Nou, bedankt dan.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:01:50 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212720
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, bedankt dan.
Geen dank. :D

Ik vraag me wel af wat dat groene licht is. Is de foto genomen door aliens?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:01:59 #7
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212722
fera had je dit al een keer gezien? :@ O+
http://mogul.ws/2-months-(...)ping-with-his-puppy/
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212724
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen dank. :D

Ik vraag me wel af wat dat groene licht is. Is de foto genomen door aliens?
Ja, ik heb nu een probe.
pi_142212732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die heb ik. Echt de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad. Alleen de camera is nogal ruk, voor de rest geen nadeel aan te vinden. O+
Sony camera's O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef supersof het volgende:

[..]

wow 4 gb
Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:03:14 #10
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212758
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
fera had je dit al een keer gezien? :@ O+
http://mogul.ws/2-months-(...)ping-with-his-puppy/
Godverdomme. Moedergevoelens gekregen.

Bedankt. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sony camera's O+

[..]

Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
loop je wedstrijden te streamen op je telefoon?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:03:41 #12
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212765
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Godverdomme. Moedergevoelens gekregen.

Bedankt. ;(
wow en jij wilde geen kinderen _O_ _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:04:09 #13
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212782
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef supersof het volgende:

[..]

wow en jij wilde geen kinderen _O_ _O_
Hou je mond. :(

Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:04:29 #14
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sony camera's O+

[..]

Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
hmm ja dan is het logisch :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212796
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Hou je mond. :(

Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo. ;(
:D
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:05:00 #16
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212805
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Hou je mond. :(

Ik geef hormonen de schuld. Ik zal wel m'n eisprong hebben ofzo. ;(
heheeheeh :D :D :D
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:05:36 #17
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142212823
mijn broertjes zijn ook aso he :') gaan ze pizza halen en vragen ze niet eens of ik ook wil :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142212824
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:

[..]

heheeheeh :D :D :D
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Allemaal van die roodharige kindjes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:06:07 #19
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212838
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D
:{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:

[..]

heheeheeh :D :D :D
heppie mag me later bedanken
of wil hij ook geen kinderen?
Hij liever dan ik volgens mij. :@ Maar hij is superlief met z'n zusje. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

loop je wedstrijden te streamen op je telefoon?
Alleen porno
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142212846
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Fera het volgende:

[..]

:{w

[..]

Hij liever dan ik volgens mij. :@ Maar hij is superlief met z'n zusje. O+
Had je wat?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:06:21 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212847
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Allemaal van die roodharige kindjes
Awww. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:06:34 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142212855
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Had je wat?
Nee, jij?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142212857
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes zijn ook aso he :') gaan ze pizza halen en vragen ze niet eens of ik ook wil :')
Ik mag jouw broertjes wel. Ze denken aan je 58kg O+
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142212862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sony camera's O+

[..]

Ja heb nu 1gb en dat is te weinig. En met 4g is het sneller dus ga ik meer gebruiken denk ik :@ en scheelt maar 2,50 met 2gb
Ik had 1gb, maar sinds ik 4G heb is dat echt ruim niet genoeg _O- Godzijdank heb ik 2gb gekozen bij nieuwe abo _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')