Dat is niet eens pedofilie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hadden ze beter pedo & fiel als artiestennaam kunnen nemen
och ik ben zo grappig
De correcte terminologie is efebofilie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo
meerderjarig en minderjarig
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo
meerderjarig en minderjarig
bedankt ksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De correcte terminologie is efebofilie.
[..]
Ja.
Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen
Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.quote:
had het bij de post van mortie al snel even opgezochtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.
Nee is niet classyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Geenquote:
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.
Ja, ik had te laat gezien dat hij 't ook gezegd had.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had het bij de post van mortie al snel even opgezocht
Beetje raar dat je het dan kut vindquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee is niet classy
[..]
Geen
[..]
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook
hoef ik nu ook niet te zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee is niet classy
[..]
Geen
[..]
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook
Broodjes hamburger.quote:
Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
LR is dit nu je kapsel na de kapper? Want ik dacht dat je doodsangsten uitstond omdat je haar écht kort zou gaan.
kaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |