Dat is niet eens pedofilie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hadden ze beter pedo & fiel als artiestennaam kunnen nemen
och ik ben zo grappig
De correcte terminologie is efebofilie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo
meerderjarig en minderjarig
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo
meerderjarig en minderjarig
bedankt ksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De correcte terminologie is efebofilie.
[..]
Ja.
Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen
Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.quote:
had het bij de post van mortie al snel even opgezochtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.
Nee is niet classyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Geenquote:
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.
Ja, ik had te laat gezien dat hij 't ook gezegd had.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had het bij de post van mortie al snel even opgezocht
Beetje raar dat je het dan kut vindquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee is niet classy
[..]
Geen
[..]
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook
hoef ik nu ook niet te zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee is niet classy
[..]
Geen
[..]
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook
Broodjes hamburger.quote:
Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
LR is dit nu je kapsel na de kapper? Want ik dacht dat je doodsangsten uitstond omdat je haar écht kort zou gaan.
kaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.
quote:
gewoon drinken bijbestellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
ik kan ook laten bezorgen maar dan moet ik eten kopen dat ik niet nodig heb omdat het tien euro moet zijn
Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een mongool.quote:
Opskeerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
dat is wel zoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...
eraf ermee.
[..]
Ik ben een mongool.
Schouderlengte. Stond je beeldigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
Dan moet ik naar de kapper maar ik heb add en ik heb een sociale angsstoornis bedacht omdat ik graag aandacht wil omdat ik daar te weinig van krijg dus ik durf nietquote:
Ga circuits spelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?
Ik verveel me
First gen Pokémon lukt je al?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?
Ik verveel me
Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga circuits spelen
75 cent op stiem
ik ga zo mensen irriteren in het echte levenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer.
wow ;squote:
Spannend. Lukt dat wel met je stoornis?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga zo mensen irriteren in het echte leven
Ik kan het moeilijk ontkennen, maar ik zie mijzelf wel als een vriendelijke mongool. Ik dring het niet ongewenst op.quote:
Ik deed met normaal kort haar ook al niks met mijn haar, maar ik zie je mooie kale kop vanzelf wel weer verschijnen dan, rawr.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel zo
moet oppeens weer mijn haar doen nu
3 jaar lang de handdoek eroverheen en ik was klaarrip
Dit maakt het extra pijnlijk maar ik gun je je geluk en laat het gaanquote:
als ik op mijn patat wacht ga ik wel mobiel fokken oké ;squote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer.
Nee, geen zin in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga circuits spelen
75 cent op stiem
Pokemon Quiz 4 93% 53% 4.92 186,797quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk ontkennen, maar ik zie mijzelf wel als een vriendelijke mongool. Ik dring het niet ongewenst op.
[..]
Ik deed met normaal kort haar ook al niks met mijn haar, maar ik zie je mooie kale kop vanzelf wel weer verschijnen dan, rawr.
[..]
Dit maakt het extra pijnlijk maar ik gun je je geluk en laat het gaan![]()
Wanneer tc?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik op mijn patat wacht ga ik wel mobiel fokken oké ;s
4? Welke is dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in.
[..]
Pokemon Quiz 4 93% 53% 4.92 186,797
weet nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |