abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142213415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

iPhone 5 _O_
werkt perfect
Ik haat iPhone
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:20:53 #102
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213422
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

hadden ze beter pedo & fiel als artiestennaam kunnen nemen

och ik ben zo grappig
Dat is niet eens pedofilie.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:21:20 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213443
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213448
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is niet eens pedofilie.
Hoezo
meerderjarig en minderjarig
pi_142213458
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is niet eens pedofilie.
Efebofilie
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik haat iPhone
Welke heb je gehad?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:21:52 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213466
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Hoezo
meerderjarig en minderjarig
De correcte terminologie is efebofilie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:21:59 #108
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213471
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Hoezo
meerderjarig en minderjarig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:22:16 #109
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213480
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De correcte terminologie is efebofilie.

[..]

Ja.
bedankt ks
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:22:17 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213483
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die spelling. :'(
Heb het van een lyricsite afgehaald omdat lui.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213495
jajajaja wrijf het er maar in hoor :')
pi_142213500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen :')
Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:23:19 #113
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213522
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
jajajaja wrijf het er maar in hoor :')
Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213563
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik link het alleen om je te informeren. Het is niet erg dat je het niet weet, er zijn maar weinig mensen die het verschil kennen.
had het bij de post van mortie al snel even opgezocht
pi_142213582
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
zal ik in joggingbroek patat halen?????
ben lui
Nee is niet classy
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Welke heb je gehad?
Geen
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee joh. Er zijn zat telefoons zonder 5"(+)-scherm.
Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:24:57 #116
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

had het bij de post van mortie al snel even opgezocht
Ja, ik had te laat gezien dat hij 't ook gezegd had.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:25:27 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213604
Broodje saté gegeten. Lekker. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee is niet classy

[..]

Geen

[..]

Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook :')
Beetje raar dat je het dan kut vind
als je het nooit echt gebruikt hebt :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:25:45 #119
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee is niet classy

[..]

Geen

[..]

Mwah, heb me er nog niet echt in verdiept ook :')
hoef ik nu ook niet te zijn
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:27:28 #120
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213672
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broodje saté gegeten. Lekker. :)
Broodjes hamburger. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
LR is dit nu je kapsel na de kapper? Want ik dacht dat je doodsangsten uitstond omdat je haar écht kort zou gaan.
Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:27:47 #122
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213693
ik kan ook laten bezorgen maar dan moet ik eten kopen dat ik niet nodig heb omdat het tien euro moet zijn :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213699
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:28:11 #124
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213707
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
kaal
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213716
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dit is nog steeds het werk van een vriendin die nog nooit had geknipt.
:D
pi_142213723
Dat je dat aandurft
pi_142213736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef supersof het volgende:

[..]

kaal
:')
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
ik kan ook laten bezorgen maar dan moet ik eten kopen dat ik niet nodig heb omdat het tien euro moet zijn :')
gewoon drinken bijbestellen
pi_142213738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...

eraf ermee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat je dat aandurft
Ik ben een mongool.
pi_142213755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
Opskeer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...

eraf ermee.

[..]

Ik ben een mongool.
dat is wel zo
moet oppeens weer mijn haar doen nu
3 jaar lang de handdoek eroverheen en ik was klaar ;( rip
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:29:43 #131
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet wat ik met mijn haar moet doen
bijknippen of laten groeien
Schouderlengte. Stond je beeldig
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een mongool.
RT
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142213800
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Opskeer
Dan moet ik naar de kapper maar ik heb add en ik heb een sociale angsstoornis bedacht omdat ik graag aandacht wil omdat ik daar te weinig van krijg dus ik durf niet
pi_142213802
Ik ga maar keer langs winkel om telefoon te voelen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:30:26 #135
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213805
mortaxx en lr zijn mongolen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:30:30 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213810
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?

Ik verveel me ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142213828
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?

Ik verveel me ;(
Ga circuits spelen
75 cent op stiem
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:31:03 #138
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213829
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke uitdagende quiz?

Ik verveel me ;(
First gen Pokémon lukt je al?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213836
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef supersof het volgende:
mortaxx en lr zijn mongolen
Haha jij vindt mongolen leuk
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:31:20 #140
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ga circuits spelen
75 cent op stiem
Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer. :'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213864
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer. :'(
ik ga zo mensen irriteren in het echte leven
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:10 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213872
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Haha jij vindt mongolen leuk
wow ;s
oke mortaxx is geen mongool
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:26 #143
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik ga zo mensen irriteren in het echte leven
Spannend. Lukt dat wel met je stoornis?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142213892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

RT
Ik kan het moeilijk ontkennen, maar ik zie mijzelf wel als een vriendelijke mongool. Ik dring het niet ongewenst op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

dat is wel zo
moet oppeens weer mijn haar doen nu
3 jaar lang de handdoek eroverheen en ik was klaar ;( rip
Ik deed met normaal kort haar ook al niks met mijn haar, maar ik zie je mooie kale kop vanzelf wel weer verschijnen dan, rawr.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef supersof het volgende:

[..]

wow ;s
oke mortaxx is geen mongool
Dit maakt het extra pijnlijk maar ik gun je je geluk en laat het gaan :{
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:43 #145
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213903
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen gamen en heb ik niemand meer. :'(
als ik op mijn patat wacht ga ik wel mobiel fokken oké ;s
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:32:47 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142213905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ga circuits spelen
75 cent op stiem
Nee, geen zin in.

quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:

[..]

First gen Pokémon lukt je al?
Pokemon Quiz 4 93% 53% 4.92 186,797

;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:33:38 #147
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk ontkennen, maar ik zie mijzelf wel als een vriendelijke mongool. Ik dring het niet ongewenst op.

[..]

Ik deed met normaal kort haar ook al niks met mijn haar, maar ik zie je mooie kale kop vanzelf wel weer verschijnen dan, rawr.

[..]

Dit maakt het extra pijnlijk maar ik gun je je geluk en laat het gaan :{
:D :D :D aw lr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:33:40 #148
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142213933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef supersof het volgende:

[..]

als ik op mijn patat wacht ga ik wel mobiel fokken oké ;s
Wanneer tc?

quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, geen zin in.

[..]

Pokemon Quiz 4 93% 53% 4.92 186,797

;(
4? Welke is dat?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:34:19 #149
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142213960
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Wanneer tc?

[..]

4? Welke is dat?
weet niet
jullie kunnen al doen als je wil
ik ga nu eten halen :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142213967
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Wanneer tc?

[..]

4? Welke is dat?
http://curvefever.com/play2.php
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')