en?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
Kreeg net de keuze van mijn moeder om mee te gaan naar een verjaardag of thuis te blijven.
Keus was snel gemaakt.
Bij deze geloof ik je niet meerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
Kreeg net de keuze van mijn moeder om mee te gaan naar een verjaardag of thuis te blijven.
Keus was snel gemaakt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Hij kocht die vissen dus gewoon.
Maar als jij er bij was lukte dat natuurlijk niet.
zei ik tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij deze geloof ik je niet meer
je bent gewoon een verkapte aandachtshoer
Ik zoek inderdaad aandacht, zonder grapjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij deze geloof ik je niet meer
je bent gewoon een verkapte aandachtshoer
Doe dat eldersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zoek inderdaad aandacht, zonder grapjes.
ja ik vergeef jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry dat ik aan je getwijfeld heb sofje
kun je het me vergeven?
snap ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dankje
dit betekent veel voor me
huh?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn
Dit liedje.^googleplex
Watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn
Dit liedje.^googleplex
Nick en Simon, Te Jong.quote:
ik luister nooit naar henquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nick en Simon, Te Jong.
Wat een kansloos kutnummer is dat zeg.
Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
De M8 is vooral heel hoog omdat er onder en boven het scherm speakers zitten. Als je geluid niet boeit: niet doen. Als je geluid wel boeit: het is super vetEr komt echt fatsoenlijke kwaliteit uit, in stereo, en hard ook.
Maar beide telefoons hebben ook een erg groot scherm. Als je dat niet wil kun je misschien beter gewoon naar een kleinere kijken.
hadden ze beter pedo & fiel als artiestennaam kunnen nemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat over een meisje van 15 terwijl zij dan 23 zijn ofzo.
iPhone 5quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die grote schermen hebben ze allemaal. Of een iPhone 5 nemen
Die spelling.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn in plaats van breezer drink je droge witte wijn
Dit liedje.^googleplex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |