Ow, 4 is het aantal punten. 4 punten betekent beter dan 80% van de mensen dacht ik.quote:
Ik curve niet.quote:
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, 4 is het aantal punten. 4 punten betekent beter dan 80% van de mensen dacht ik.
Ik had 93%, gemiddelde was 53%. Mensen geven de quiz een 4,92 en is 186k keer gedaan.
Ja sorry, nooit gedaan. Ben er vast slecht in sowieso.quote:
Toch 'ns proberen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja sorry, nooit gedaan. Ben er vast slecht in sowieso.
Het trekt me niet zo eigenlijk.quote:
SNEL REN!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
niet allemaal weg gaan als ik even weg ga nu he
quote:
Erewoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
niet allemaal weg gaan als ik even weg ga nu he
oke tot zoquote:
quote:
Whutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken al 97 quizzen perfect op die site
Spannende UI.quote:
Net wakker dus morgen.quote:
En bij 34 quizzen heb ik 4 van de 5 punten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |