Nerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En bij 34 quizzen heb ik 4 van de 5 punten.
Bijna allemaal wel geografie quizzen hoor.
quote:
quote:
Klopt.quote:
Cool man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
196/196 masterrace
En dan heb je ook nog quizzen voor ieder continent en met plaatsnamen en met vlaggen en alles.
Appeltje eitje.
Heb 976 punten in totaal.
Goede armen, zou armpje drukkenquote:
Zou je dan winnen?quote:
Geen flauw idee maar ik denk wel gezelligquote:
Op dit moment nietquote:
quote:
Hoezo niet?quote:
Paprika.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing
Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
probeer hetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing
Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Ben om 1400 naar bed gegaan, net wakker geworden, ben een beetje moe nu, zware nacht etc. Etc.quote:
Dus ik zou nog van je kunnen winnen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben om 1400 naar bed gegaan, net wakker geworden, ben een beetje moe nu, zware nacht etc. Etc.
Excuses in ieder geval :p
Zou de pasta er uit laten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing
Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Nou nouquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als langer haar bij jou spiegeltijd en gel inhoudt en het is je om het even...
eraf ermee.
[..]
Ik ben een mongool.
Ik weet zo 1-2-3 niet waar dit over gaat, ik zie zo ook niets in je pohi uit CUL. Maar rechterhand... Johannes was niet heel erg onder de indruk van mijn nasi met gehakt dus ik weet niet of je waarde moet hechten aan mijn oordeel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij van mijn recept? Als rechterhand van chef Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |