SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Lupo 3Lquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
Valt me van je tege sap, moet ook over paar jaar nieuwe bak gaat toch cker 3liter worden
quote:
Whaha ben toch geen bouwvakker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
dat zou wel relaxed zijn gaat vast als de kk
nee man moet grotere auto merc vito ofzo
quote:
kk lelyke fysiek vroeger was zei 10/10quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.celebritynetwo(...)sharapova-net-worth/
wel 90 miljoen waardquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kk lelyke fysiek vroeger was zei 10/10
met al die miljoenen, zou je haar day&night rimmenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
ik geef haar niet meer dan 50 euro pijpen neuken.
Puppy mee naar t strand. Instant win.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Snakey het volgende:
Als je een chickie magneet wil zijn kan je beter zo'n kleine tiefuskefferkuttelikker lief klein hondje kopen. Vrouwen smelten ter plekke voor je.
ist wat? Net binnengehaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker
Need for Speed 2014 720p BrRip x264 YIFY
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Puppy mee naar t strand. Instant win.
Main Coon. Heel mooie kat met een geweldig karakter. Je kan ze bijna, bijna, als honden dingen leren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
mooie kat, ben geen kattenmens maar toch mooi beest
Hahhah, shit is dat echt de jouwe? Damn gek, wat een beest. Moooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.
[ afbeelding ]
Oud geintje die lol. Thanks dan hoeft fanta of jacky (een vd twee had hem uitgevonden) hem niet nog eens te maken lol.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Klokov het volgende:
Hey Raymond, [ afbeelding ]
Voor de rest mirrin'
Lekkere toet heeft die zou mn moeder zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef fathank het volgende:
Die 3e foto lijk he wel een beetje op Bane uit Batman
[ afbeelding ]
Moederliefde is blind, vraag maar aan de mijnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lekkere toet heeft die zou mn moeder zeggen
Dat zijn grote armen heur. Als hij er wat vet afwerkt heb je grote bergen als biceps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goede foto's
Biceps is de groep die bij jou achterblijft?
zijn rug is nog groter, lol, had een bloeddrukmetertje gekocht, die drukband die erbij zit, is voor kinder armpjes, kom 10 cm tekortquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn grote armen heur. Als hij er wat vet afwerkt heb je grote bergen als biceps.
Die is waarschijnlijk voor om je pols.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn rug is nog groter, lol, had een bloeddrukmetertje gekocht, die drukband die erbij zit, is voor kinder armpjes, kom 10 cm tekort
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk voor om je pols.
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk voor om je pols.
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Ik zocht ook een goeie, en de beste meeting is om je bicep maar daar zijn geen passende banden voor lol. Grootste is 42cm band, dan kom ik koud zeker 3cm te kort om die te sluiten
Dn maar een polsmeeting
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Ik zocht ook een goeie, en de beste meeting is om je bicep maar daar zijn geen passende banden voor lol. Grootste is 42cm band, dan kom ik koud zeker 3cm te kort om die te sluiten
Dn maar een polsmeeting
I know. Bij mij pastie ook niet. Toen ik de prijs van een grotere zag dacht ik; waarom zou ik het willen weten? Fuck it.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cm
Standaard zijn ze 32 cm idd. Die past toch helemaal niemand hier hahhehhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cm
Zelfde als een slechte weegschaal. Zolang je regelmatig meet weet je in ieder geval de schommeling. Maar waarom zou je je bloeddruk willen weten? Tenzij je op AAS bent ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurig
Het is dan heel erg belangrijk waar jeje hand houd t.o.v. Je hartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurig
Je kan zomaar tehoge hebben hoor. Bij mij zit het in de familie, en ik meete het laatst en toen moest ik ook 3x opnieuw doen om net aan geen hoge bldrk te hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfde als een slechte weegschaal. Zolang je regelmatig meet weet je in ieder geval de schommeling. Maar waarom zou je je bloeddruk willen weten? Tenzij je op AAS bent ofzo.
heb wel een beetje de symptomen voor een hoge,maar altijd bij de arts is het weer goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfde als een slechte weegschaal. Zolang je regelmatig meet weet je in ieder geval de schommeling. Maar waarom zou je je bloeddruk willen weten? Tenzij je op AAS bent ofzo.
Haha thanks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Deuce92 het volgende:
Tering die rug, Ray.![]()
Biceps lijker inderdaad wel wat kleiner vergeleken met de rest.
Te lage bloeddruk is ook niet jofelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je kan zomaar tehoge hebben hoor. Bij mij zit het in de familie, en ik meete het laatst en toen moest ik ook 3x opnieuw doen om net aan geen hoge bldrk te hebben
Op een ander moment was het dan wel weer netjes, maar toch niet super laag
Nee, maar als je onderdruk te hoog is staat er te veel stress op je vaatwanden continue waardoor je daar vernauwingen van kan krijgenquote:
heeft meer te maken met trainen, dan dat voetbal gelul om de triest plaats.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een gelul hier allemaal
Hahh thanks. Nou vooruit dan maar, omdat jij het zegtquote:
Nee gelukkig niet, althans niet dat ik weet. Enige wat ik mankeer is dat ik piep en kraak als een man van 80. Maarja sommige mensen hebben dat gewoon aldus de dokterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, maar als je onderdruk te hoog is staat er te veel stress op je vaatwanden continue waardoor je daar vernauwingen van kan krijgen
Idd. Te laag is niet fijn nee.
Heb je dat?
ik had gehoord, dat visolie caps, voor soepelheid zorgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, althans niet dat ik weet. Enige wat ik mankeer is dat ik piep en kraak als een man van 80. Maarja sommige mensen hebben dat gewoon aldus de dokter
Doe mij maar een 5 liter kannetje voor mn little girl traps n kuitjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
Ik ga mijn eigen lijn synthol verkopen. Wie wil? Niet allemaal tegelijk hoor. Ik heb maar een beperkte voorraad.
Je hebt dmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe mij maar een 5 liter kannetje voor mn little girl traps n kuitjes
Speciaal voor negerinnenbillen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
Ik ga mijn eigen lijn synthol verkopen. Wie wil? Niet allemaal tegelijk hoor. Ik heb maar een beperkte voorraad.
Meestal hebben zij al wat junk in the trunk.quote:
Ja niet zo gek he?quote:
Laat die post die ik naar jaq schreef maar staan hoor, iedereen mag zien hoe dom sommige mensen zijnquote:
Ik had die kettlebell al lang uit het raam gedonderdquote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov's vrouwtje zit nu zelfs op FOK! om hem in de gaten te houden:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
JaqenHghar ging Ray fotofucken nu gaat Ray hem wel ff in zijn poepert fu.. wait whut?quote:
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov's vrouwtje zit nu zelfs op FOK! om hem in de gaten te houden:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
Mmmm lekker hoor, met jou zou ik wel een beschuitje willen eten - random FOK!kersquote:Op zondag 13 juli 2014 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 06:33 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als BB en deze....
Nou doet er niet meer toequote:Op zondag 13 juli 2014 06:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?Klinkt behoorlijk lullig
Zolang je eten maar niet int verkeerde keelgat schiet vriend.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou doet er niet meer toe![]()
Schoot alleen in mn verkeerde keelgat
Wat een prachtig beestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.
[ afbeelding ]
Nogmaals, Ray het spijt me. Ik zag iemand een opmerking maken en dacht daar even leuk op te kunnen inhaken. Sorry als het verkeerd overkwam of als ik je beledigd heb.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:33 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als BB en deze....
All gudquote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nogmaals, Ray het spijt me. Ik zag iemand een opmerking maken en dacht daar even leuk op te kunnen inhaken. Sorry als het verkeerd overkwam of als ik je beledigd heb.
Pizza promise dakt nie meer doe.
Hahahahh. Stond bijna bij je aan de deur weet je nogquote:Op zondag 13 juli 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zei ook eens dat Ray Pools was. Escaleerde helemaal uit de hand.
Full blown ja lolquote:Op zondag 13 juli 2014 12:29 schreef Klokov het volgende:
Had je roid rage Ray? Dit verklaard ook direct waarom je zoveel zweet en zo groot bent.
no homo uiteraardquote:
Zo maken we het tegenwoordig weer goed idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ejaculeerde in de hand bedoel je zeker
boefje
Thanks frikandellquote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je bent wel echt een gigantische beer geworden Ray, shiitt!![]()
![]()
Gister niet gereageerd omdat er belangrijkere zaken waren... WE ZIJN DERDE JONGENS!!!!!
Thank u so muchquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Beach het volgende:
Ik zal ook nog maar inhaken dan.
Zag wel die foto's maar niet gereageerd. Ziet er goed uit Ray! Respect voor je cutting discipline.
Zie BB topicquote:Op zondag 13 juli 2014 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ray, had je foto's gepost van je cut? Wil je die DM'en? ( no homo ) maar ben wel benieuwd naar je progress.
Ik heb zin in pannenkoeken.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.
Harde cringe bij het woord 'smullen'.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mmm lekker chocoladesaus er overheen en smullen
Met Speculoos en Nutellaquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmmm... heerlijk met stroop of suiker en appel erin
Shitload spek manquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmmm... heerlijk met stroop of suiker en appel erin
Dat is whisky in een limonadeglas. Zonder dollen; dat is granaatappelsap, en blijkbaar in een whiskyglas ja. Ik heb het niet zelf ingeschonken.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drink je limonade uit een whiskyglas?
Diegene geef je toch gewoon een assertieve hoek met je rechter?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is whisky in een limonadeglas. Zonder dollen; dat is granaatappelsap, en blijkbaar in een whiskyglas ja. Ik heb het niet zelf ingeschonken.
Het kan mij vrij weinig schelen zolang ik maar de ijskoude granaatappelsap in mijn mond kan gieten, maar ik kan jouw 'frustratie' als levensgenieter met een fijne smaak wel begrijpen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Diegene geef je toch gewoon een assertieve hoek met je rechter?
Kom op zeg, je bent toch geen boer.
Valt eigenlijk wel mee, ik typte dat met een whiskyglas vol melk aan mijn mond.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het kan mij vrij weinig schelen zolang ik maar de ijskoude granaatappelsap in mijn mond kan gieten, maar ik kan jouw 'frustratie' als levensgenieter met een fijne smaak wel begrijpen.
Wel gelijk afspoelen hé, anders wordt het glas dof.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee, ik typte dat met een whiskyglas vol melk aan mijn mond.
Ben niet vies van een lekker stukje hypocrisie.
Heb net ook nog kilootje ribs gevroten. 3 uur in de grill gelegen, sweet baby rays BBQ sauce, rub van ontelbare kruiden en specerijen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Das it mane.
[ afbeelding ]
Fuck Vegansapiens.
SOLID BRAH. Dit was lam though.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb net ook nog kilootje ribs gevroten. 3 uur in de grill gelegen, sweet baby rays BBQ sauce, rub van ontelbare kruiden en specerijen.
Had Meatsweat of Piece.
Genieten ook idd. Of 'lekker met m'n mannetje een hapje eten'.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met basislaag pindakaas, plakjes banaan en als topping honing.![]()
![]()
![]()
[..]
FTFY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ziekening motivationingquote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, leuk dat je mijn vriendschapsverzoek hebt geaccepteerd. Ik hoop dat het zien van jou Facebook een goede carry over heeft in real life
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Creatief, creatief.Goede, zal ik onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super toll!quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 100 op Duitsland gezet als toernooiwinnaar tegen 2.25
Test 'm morgen bij de Mac.quote:
Krankening.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een aids wedstrijd en Argentinië is echt een gay land.
Maar gelukkig wint Duitsland. Das ist es Mann.
Als ik goed reken 125.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tegen 2.25, dus van 100 naar 225. Basic math brah.
Zn vriendin is 1cm langer dan hem hè, ze is model ook. Ze hebben elkaar ontmoet in een club.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef Beach het volgende:
Dima je bent nog jong genoeg om ook profvoetballer te worden.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zn vriendin is 1cm langer dan hem hè, ze is model ook. Ze hebben elkaar ontmoet in een club.
Dima plsquote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zn vriendin is 1cm langer dan hem hè, ze is model ook. Ze hebben elkaar ontmoet in een club.
Ik ga morgen in mijn eentje naar transformers.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima pls
Bring je alpha male boek eens in de praktijk en kap met huilen
Rachelquote:Op maandag 14 juli 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rachel, Donna en Jessica zien er weer bijzonder goed uit in het nieuwe seizoen van Suits.
Doorslapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik brak net in zweet uit tijdens slaap, ik zet 75mg tren a pd wat nu?
Jijweet broeder. Hoe gaat het met je enkel?quote:
Weer aardig functioneel. Al twee keer gesquat (3x8x80) en een keer gedeadlift (3x5x100) inmiddels. Wel weinig flexibiliteit en veel pijn bij een verkeerde beweging..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doorslapen.
[..]
Jijweet broeder. Hoe gaat het met je enkel?
Moccaprinsesje krijgt toch wel m'n voorkeur m8quote:
Goed om te horen dat je op de benen bent en weer kan liften. Laat dat ding deze keer goed helen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:44 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer aardig functioneel. Al twee keer gesquat (3x8x80) en een keer gedeadlift (3x5x100) inmiddels. Wel weinig flexibiliteit en veel pijn bij een verkeerde beweging..
Commando toelating staat op de planning voor over 7 maanden. Beetje bang dat ik m dan weer verneuk maar jaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je op de benen bent en weer kan liften. Laat dat ding deze keer goed helen.
Zeven maanden is een behoorlijke periode om het te laten herstellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Commando toelating staat op de planning voor over 7 maanden. Beetje bang dat ik m dan weer verneuk maar ja
Ah ben jij het :-). Ik moet inmiddels een fok/facebook vertaallijstje dr bij hebben hahaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, leuk dat je mijn vriendschapsverzoek hebt geaccepteerd. Ik hoop dat het zien van jou Facebook een goede carry over heeft in real life
Dosering verhogen naar 125quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik brak net in zweet uit tijdens slaap, ik zet 75mg tren a pd wat nu?
Hahaquote:
Kct-kd of keuring?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Commando toelating staat op de planning voor over 7 maanden. Beetje bang dat ik m dan weer verneuk maar ja
Lekker boeiend met 8 miljoen per jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahawaarom zo'n Kaolo broekje aan als je je manhood niet onder controle kan houden
Geen idee. Heb die vent nooit gezien.quote:
kct-kd. Wil niet bij het leger maar wil de uitdaging gewoon aangaan om t te halenquote:
En dan heb je het gehaald, en dan? "Oh ik heb een positief advies gekregen om commando te worden"quote:Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Push. het volgende:
[..]
kct-kd. Wil niet bij het leger maar wil de uitdaging gewoon aangaan om t te halen
Ga dan ook gewoon door!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef Push. het volgende:
[..]
kct-kd. Wil niet bij het leger maar wil de uitdaging gewoon aangaan om t te halen
Doe t primair om een vriend van me te steunen die wel kct wil worden. En vind t een mooie uitdaging. Iedereen z'n eigen doel.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan heb je het gehaald, en dan? "Oh ik heb een positief advies gekregen om commando te worden"
Nou en.
Gezegend met een paar hersencellen te veel om me met oorlog te bemoeien.quote:
Ga je ook z'n handje vasthouden tijdens de ECO?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Doe t primair om een vriend van me te steunen die wel kct wil worden. En vind t een mooie uitdaging. Iedereen z'n eigen doel.
En dan zo'n domme opmerking makenquote:[..]
Gezegend met een paar hersencellen te veel om me met oorlog te bemoeien.
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Kan hij net als Dan Bilzeiran zeggen dat hij commando is geweest toch
Boeie. Hij heeft nog 7 maanden om te trainen. Leuk toch voor m als ie met iemand samen kan trainen. Snap dat je er aanstoot aan neemt als ex-militair of wat dan ook, maar kan er niet mee zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je ook z'n handje vasthouden tijdens de ECO?
Buddys maak je daar snel genoeg.
[..]
En dan zo'n domme opmerking maken
[..]
Je hoeft er niet mee te zitten, ik vind het gewoon een hoog peppie "kijk mij" gehalte hebben. 'ff meedoen bij de commandos en laten zien hoe cool ik ben' om vervolgens dood leuk weg te lopen "haha ik kwam hier alleen maar voor de uitdaging".quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Boeie. Hij heeft nog 7 maanden om te trainen. Leuk toch voor m als ie met iemand samen kan trainen. Snap dat je er aanstoot aan neemt als ex-militair of wat dan ook, maar kan er niet mee zitten.
Als je t zo zou opvatten wel. Maar t is gewoon een uitdaging voor mezelf, niks meer niks minder.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te zitten, ik vind het gewoon een hoog peppie "kijk mij" gehalte hebben. 'ff meedoen bij de commandos en laten zien hoe cool ik ben' om vervolgens dood leuk weg te lopen "haha ik kwam hier alleen maar voor de uitdaging".
Ga dan lekker een survivalrun doen ofzo.
Dit. Plus dat je misschien iemand een plekje afneemt die het misschien wel heel graag zou willen proberen maar niet kan omdat er geen plek meer was omdat een of andere pipoquote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te zitten, ik vind het gewoon een hoog peppie "kijk mij" gehalte hebben. 'ff meedoen bij de commandos en laten zien hoe cool ik ben' om vervolgens dood leuk weg te lopen "haha ik kwam hier alleen maar voor de uitdaging".
Ga dan lekker een survivalrun doen ofzo.
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK ILLUMINATIIIIII NEW WORLD ORDERquote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
SOLDATEN ZIJN DE MARIONETEN VAN DE REGERING MENSEN
VAN DE HOOGE HEREN IN HET PARLEMTN
OPEN UW OGEN!!!!!
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Kan hij net als Dan Bilzeiran zeggen dat hij commando is geweest toch
Afgelopen vrijdag gehoord op een barbeque: "ik werk bij een bank"quote:
Was het een beer die dat zei, was die ripped?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag gehoord op een barbeque: "ik werk bij een bank"
Ben gniffelend naar de keuken gelopen om nieuw bier te halen. Kon m'n gezicht niet in de plooi houden.
Zie hier mijn carry-over.
Ja best wel. Hij had alleen geen Chocotoff-vriendinnetje dus Etha kon 't niet zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Was het een beer die dat zei, was die ripped?
hahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 15:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja best wel. Hij had alleen geen Chocotoff-vriendinnetje dus Etha kon 't niet zijn
Hehe.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag gehoord op een barbeque: "ik werk bij een bank"
Ben gniffelend naar de keuken gelopen om nieuw bier te halen. Kon m'n gezicht niet in de plooi houden.
Zie hier mijn carry-over.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha gast in de gym hier heet Jeff, moet altijd lachen als iemand zijn naam roept.
Ik ken een gast die Yuri heet en die vent moet altijd vretenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha gast in de gym hier heet Jeff, moet altijd lachen als iemand zijn naam roept.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken een gast die Yuri heet en die vent moet altijd vreten
hey ethaquote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef stinkie het volgende:
Nou de kogel is door de kerk, ik stop met werken bij een grote bank.
Volgende zal wel een andere grote bank worden
Zuur.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef stinkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het een goede Antilliaan betaamt, lekker op de bank liggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef stinkie het volgende:
Smulkwark stracciatella van de AH, lekker genietenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens ff ontopic: welke kwark hebben jullie? Ik heb nog kwark van 10-7 als uiterste datum in de koelkast staan, is dat nog te eten???
Ja hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens ff ontopic: welke kwark hebben jullie? Ik heb nog kwark van 10-7 als uiterste datum in de koelkast staan, is dat nog te eten???
Optimel Zomervariatie mmmhhhhquote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Smulkwark stracciatella van de AH, lekker genieten
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zuur.
niks zuur. Eigen keus. Als het aan hun ligt zit ik daar nog een jaar niks te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Lekker blazen op je busaquote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
niks zuur. Eigen keus. Als het aan hun ligt zit ik daar nog een jaar niks te doen
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
niks zuur. Eigen keus. Als het aan hun ligt zit ik daar nog een jaar niks te doen
Ah. Bah.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kan niet bekijken alleen een preview maar ziet er fucking schraalectohomofiel uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, Fathank, dat u?
https://www.facebook.com/(...)68503&type=2&theater
"Mannen" in skinnyjeansquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, Fathank, dat u?
Veel mensen rollen hun broekspijpen op tot de enkels. Nieuwe hype?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, Fathank, dat u?
Zal wel zijn zodat iedereen hun geweldige Roshe Runs kan zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Veel mensen rollen hun broekspijpen op tot de enkels. Nieuwe hype?
Whaha zo gay he. Echt dat volk op die festivalsquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, Fathank, dat u?
Was 10 jaar geleden ook cool. Met van die fugly instappers van Merrel eronderquote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Veel mensen rollen hun broekspijpen op tot de enkels. Nieuwe hype?
maar zij pompe wel iedere sma op de festival kapotquote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef JaqenHghar het volgende:
Jezes ik zie het ook helemaal voor me hoe die gayboys thuis voor de spiegel samen aan het oefenen zijn
Om daarna lekker samen te gaan douchen. Dolletjes
Jeroen en ik. Twee handen op 1 solide 8pack.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar zij pompe wel iedere sma op de festival kapot
terwijl jij je afrukt op gare grannyporn
Hahaquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, Fathank, dat u?
Gwn fistpumpings. En als je bommetjehard gaat gewoon boven je hoofd je wijsvingers om elkaar heen draaien met je ogen op half 7 en hoofd achterin de nek.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe heet die move eigenlijk? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan het gewoon echt niet
Ik zet gwn melbourne shuffle veel harder dan dat
Henkie Jumpstyle has spokenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Gwn fistpumpings. En als je bommetjehard gaat gewoon boven je hoofd je wijsvingers om elkaar heen draaien met je ogen op half 7 en hoofd achterin de nek.
Nadat je je biertje op die denkbeeldige statafel hebt gezet en over dat dranghek bent geklommen om bij dat ene leuke chickie met die bril te komen.quote:
XDquote:Op maandag 14 juli 2014 19:37 schreef fathank het volgende:
Nadat je je biertje op die denkbeeldige statafel, dranghek
Ik heb zoveel dranghekken gezien in mn begintijd daar kun je t Vierdaagseparcours mee afzettenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha zo gay he. Echt dat volk op die festivals
LOLquote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef JaqenHghar het volgende:
Jezes ik zie het ook helemaal voor me hoe die gayboys thuis voor de spiegel samen aan het oefenen zijn
Om daarna lekker samen te gaan douchen. Dolletjes
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb zoveel dranghekken gezien in mn begintijd daar kun je t Vierdaagseparcours mee afzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef Champy het volgende:
Links of rechtsVan beide trollen overgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb zoveel dranghekken gezien in mn begintijd daar kun je t Vierdaagseparcours mee afzetten
Links MsMcNultyquote:
Links of rechtsDoet me denken aan een Disney film van vroegah:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maand of 4 onder de plak nuquote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, hoelang heb je nu al verkering met Rowena?
Ach man ik morgen 6,5 jaarquote:
Lekker man. Is ze nog steeds zo wild als in het begin of kun je het al doen met de wekelijkse handjob om 'de druk eraf te halen'?quote:
Inb4 Cor met z'n 18 jaarquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lekker man. Is ze nog steeds zo wild als in het begin of kun je het al doen met de wekelijkse handjob om 'de druk eraf te halen'?
Links of rechtsINB4 Sap of Weiss die links zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
nu denk je nog dat het een grapje is......quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, als je echt van dr hield was je allang getrouwd.
Gewoon even geregistreerd partnerschapje zetten toch omdat dat goedkoper isquote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, als je echt van dr hield was je allang getrouwd.
Ze is op vakantie, G. Gaat wel lekker op zich. Gwn rustig. DM voor picsquote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou vrouwtje, Engelbert?
pics van je chick op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze is op vakantie, G. Gaat wel lekker op zich. Gwn rustig. DM voor pics
stuur maarquote:Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze is op vakantie, G. Gaat wel lekker op zich. Gwn rustig. DM voor pics
gratis trouwen op woensdagochtend. Meteen de hele papierhandel klaar ookquote:Op maandag 14 juli 2014 20:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon even geregistreerd partnerschapje zetten toch omdat dat goedkoper is[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
heb ff de bifi door het ok-teken laten gieren op klokov's verloofde hmmm lkkr hoor
dude really ik heb een collega die zo heet. En mijn moeder heet Antoinette. Hier die ik niet aan meequote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef Awesome_ het volgende:
Hoelang hebben jij en Antoinette al iets samen, Herman?
die kan wel met een paar flinke ballen overwegquote:
Alto toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 maar ze is niet dik of neger of iets anders.
Wat een schattig meisjequote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Heey een jongetje van 12quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Mirrin' ankle flexibilityquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |