SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Lupo 3Lquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
Valt me van je tege sap, moet ook over paar jaar nieuwe bak gaat toch cker 3liter worden
quote:
Whaha ben toch geen bouwvakker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
dat zou wel relaxed zijn gaat vast als de kk
nee man moet grotere auto merc vito ofzo
quote:
kk lelyke fysiek vroeger was zei 10/10quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.celebritynetwo(...)sharapova-net-worth/
wel 90 miljoen waardquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kk lelyke fysiek vroeger was zei 10/10
met al die miljoenen, zou je haar day&night rimmenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
ik geef haar niet meer dan 50 euro pijpen neuken.
Puppy mee naar t strand. Instant win.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Snakey het volgende:
Als je een chickie magneet wil zijn kan je beter zo'n kleine tiefuskefferkuttelikker lief klein hondje kopen. Vrouwen smelten ter plekke voor je.
ist wat? Net binnengehaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker
Need for Speed 2014 720p BrRip x264 YIFY
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Puppy mee naar t strand. Instant win.
Main Coon. Heel mooie kat met een geweldig karakter. Je kan ze bijna, bijna, als honden dingen leren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
mooie kat, ben geen kattenmens maar toch mooi beest
Hahhah, shit is dat echt de jouwe? Damn gek, wat een beest. Moooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.
[ afbeelding ]
Oud geintje die lol. Thanks dan hoeft fanta of jacky (een vd twee had hem uitgevonden) hem niet nog eens te maken lol.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Klokov het volgende:
Hey Raymond, [ afbeelding ]
Voor de rest mirrin'
Lekkere toet heeft die zou mn moeder zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef fathank het volgende:
Die 3e foto lijk he wel een beetje op Bane uit Batman
[ afbeelding ]
Moederliefde is blind, vraag maar aan de mijnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lekkere toet heeft die zou mn moeder zeggen
Dat zijn grote armen heur. Als hij er wat vet afwerkt heb je grote bergen als biceps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goede foto's
Biceps is de groep die bij jou achterblijft?
zijn rug is nog groter, lol, had een bloeddrukmetertje gekocht, die drukband die erbij zit, is voor kinder armpjes, kom 10 cm tekortquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn grote armen heur. Als hij er wat vet afwerkt heb je grote bergen als biceps.
Die is waarschijnlijk voor om je pols.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn rug is nog groter, lol, had een bloeddrukmetertje gekocht, die drukband die erbij zit, is voor kinder armpjes, kom 10 cm tekort
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk voor om je pols.
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk voor om je pols.
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Ik zocht ook een goeie, en de beste meeting is om je bicep maar daar zijn geen passende banden voor lol. Grootste is 42cm band, dan kom ik koud zeker 3cm te kort om die te sluiten
Dn maar een polsmeeting
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Ik zocht ook een goeie, en de beste meeting is om je bicep maar daar zijn geen passende banden voor lol. Grootste is 42cm band, dan kom ik koud zeker 3cm te kort om die te sluiten
Dn maar een polsmeeting
I know. Bij mij pastie ook niet. Toen ik de prijs van een grotere zag dacht ik; waarom zou ik het willen weten? Fuck it.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cm
Standaard zijn ze 32 cm idd. Die past toch helemaal niemand hier hahhehhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cm
Zelfde als een slechte weegschaal. Zolang je regelmatig meet weet je in ieder geval de schommeling. Maar waarom zou je je bloeddruk willen weten? Tenzij je op AAS bent ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurig
Het is dan heel erg belangrijk waar jeje hand houd t.o.v. Je hartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurig
Je kan zomaar tehoge hebben hoor. Bij mij zit het in de familie, en ik meete het laatst en toen moest ik ook 3x opnieuw doen om net aan geen hoge bldrk te hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfde als een slechte weegschaal. Zolang je regelmatig meet weet je in ieder geval de schommeling. Maar waarom zou je je bloeddruk willen weten? Tenzij je op AAS bent ofzo.
heb wel een beetje de symptomen voor een hoge,maar altijd bij de arts is het weer goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfde als een slechte weegschaal. Zolang je regelmatig meet weet je in ieder geval de schommeling. Maar waarom zou je je bloeddruk willen weten? Tenzij je op AAS bent ofzo.
Haha thanks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Deuce92 het volgende:
Tering die rug, Ray.![]()
Biceps lijker inderdaad wel wat kleiner vergeleken met de rest.
Te lage bloeddruk is ook niet jofelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je kan zomaar tehoge hebben hoor. Bij mij zit het in de familie, en ik meete het laatst en toen moest ik ook 3x opnieuw doen om net aan geen hoge bldrk te hebben
Op een ander moment was het dan wel weer netjes, maar toch niet super laag
Nee, maar als je onderdruk te hoog is staat er te veel stress op je vaatwanden continue waardoor je daar vernauwingen van kan krijgenquote:
heeft meer te maken met trainen, dan dat voetbal gelul om de triest plaats.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een gelul hier allemaal
Hahh thanks. Nou vooruit dan maar, omdat jij het zegtquote:
Nee gelukkig niet, althans niet dat ik weet. Enige wat ik mankeer is dat ik piep en kraak als een man van 80. Maarja sommige mensen hebben dat gewoon aldus de dokterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, maar als je onderdruk te hoog is staat er te veel stress op je vaatwanden continue waardoor je daar vernauwingen van kan krijgen
Idd. Te laag is niet fijn nee.
Heb je dat?
ik had gehoord, dat visolie caps, voor soepelheid zorgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, althans niet dat ik weet. Enige wat ik mankeer is dat ik piep en kraak als een man van 80. Maarja sommige mensen hebben dat gewoon aldus de dokter
Doe mij maar een 5 liter kannetje voor mn little girl traps n kuitjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
Ik ga mijn eigen lijn synthol verkopen. Wie wil? Niet allemaal tegelijk hoor. Ik heb maar een beperkte voorraad.
Je hebt dmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe mij maar een 5 liter kannetje voor mn little girl traps n kuitjes
Speciaal voor negerinnenbillen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
Ik ga mijn eigen lijn synthol verkopen. Wie wil? Niet allemaal tegelijk hoor. Ik heb maar een beperkte voorraad.
Meestal hebben zij al wat junk in the trunk.quote:
Ja niet zo gek he?quote:
Laat die post die ik naar jaq schreef maar staan hoor, iedereen mag zien hoe dom sommige mensen zijnquote:
Ik had die kettlebell al lang uit het raam gedonderdquote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov's vrouwtje zit nu zelfs op FOK! om hem in de gaten te houden:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
JaqenHghar ging Ray fotofucken nu gaat Ray hem wel ff in zijn poepert fu.. wait whut?quote:
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov's vrouwtje zit nu zelfs op FOK! om hem in de gaten te houden:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
Mmmm lekker hoor, met jou zou ik wel een beschuitje willen eten - random FOK!kersquote:Op zondag 13 juli 2014 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 06:33 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als BB en deze....
Nou doet er niet meer toequote:Op zondag 13 juli 2014 06:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?Klinkt behoorlijk lullig
Zolang je eten maar niet int verkeerde keelgat schiet vriend.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou doet er niet meer toe![]()
Schoot alleen in mn verkeerde keelgat
Wat een prachtig beestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.
[ afbeelding ]
Nogmaals, Ray het spijt me. Ik zag iemand een opmerking maken en dacht daar even leuk op te kunnen inhaken. Sorry als het verkeerd overkwam of als ik je beledigd heb.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:33 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als BB en deze....
All gudquote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nogmaals, Ray het spijt me. Ik zag iemand een opmerking maken en dacht daar even leuk op te kunnen inhaken. Sorry als het verkeerd overkwam of als ik je beledigd heb.
Pizza promise dakt nie meer doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |