quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin'
[..]
Ik vond zijn boek "How to become an Alpha male" wel een goed boek over hoe de echte (Alpha) man zich gedraagt met betrekking tot alles in het leven - wat wel verfrissend is in tegenstelling tot al die lamme PUA boeken. Ik zou het zeker iedere man aanbevelen.
zieke crash gemaakt vriendquote:
dankjewel kan kardeşquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke crash gemaakt vriend
gelukkig heb je het overleefd
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef THEFXR het volgende:
Yuri, als ik die hoyhoy reclame zie, moet ik altijd aan jou denken, lekker relaxed enzo
Penetratiedodelijkmakend.quote:
sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je reageert ook niet op die flip van Ganz vriendje.
Lol. Je hoeft niet te lezen hoor. Of staat de GYM-politie achter je met een pistool op je hoofdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef .sfinx het volgende:
alhoewel die GYM SC vol met leeghoofden en anabolenjunks ook wel klaar mag zijn
Ja inderdaad. Hij moet gewoon zn gore kk bek houwequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol. Je hoeft niet te lezen hoor. Of staat de GYM-politie achter je met een pistool op je hoofd
Ga dan op z'n minst Jeff Mills checken. Veel plezier ouwe reus doe een beetje kalm met de ritalinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:15 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag schijnen op extrema.
Etha 'Supps' - nog bedankt voor de snelle levering, ik weet dat het kort dag was. Fijn dat er nog firma's zijn waarbij de klant wel degelijk koning is![]()
50 'snoepjes' voor jou!!
Thanks, broeder van een andere moeder. Geen idee nog, ga sowieso beetje trappy doen, maar word wss toch rondjes lopen hihiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst Jeff Mills checken. Veel plezier ouwe reus doe een beetje kalm met de ritalin
Gast..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het Fathank, golf weggedaan voor een Skoda Fabia. Kan nu niet meer als sjonnie door de mcdrive maar ben echte burgerman nu.
Mjah hij werd gaar de laatste tijd. Radiator lek, moesten 4 nieuwe banden op, draagarm rubbers gaar. En nog wat ander gedoe, zou ruim 1500 euro kosten.quote:
Maar hoe kom je er dan bij om een Fabia te kopen, got damn Sapstengelt. I am dissapoint.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah hij werd gaar de laatste tijd. Radiator lek, moesten 4 nieuwe banden op, draagarm rubbers gaar. En nog wat ander gedoe, zou ruim 1500 euro kosten.
Wel jammer want Golf heeft meer swag maarja. Komt wel een Golf 5 ooit, hopelijk GTI.
koop dan kia rioquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan bij om een Fabia te kopen, got damn Sapstengelt. I am dissapoint.
Was goedkoop, stond daar bij de Skoda dealer. En airco, cruise control, dakraam enz. Komt in de toekomst wel weer iets nieuws.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan bij om een Fabia te kopen, got damn Sapstengelt. I am dissapoint.
Dakraamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was goedkoop, stond daar bij de Skoda dealer. En airco, cruise control, dakraam enz. Komt in de toekomst wel weer iets nieuws.
Goed filmpje.quote:
Klopt ik heb hem ook gekeken, dit filmpje heeft zeker carry-over naar het echte leven.quote:
Haha, zeker man, zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt ik heb hem ook gekeken, dit filmpje heeft zeker carry-over naar het echte leven.
Wat weegt 'ie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Fabia is wel een 2.0 dus op dat gebied beter dan mn golf
Een Skoda. Kom je net zo vaak buiten als Dima ofzo?quote:
Foto?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Een Skoda. Kom je net zo vaak buiten als Dima ofzo?
Ja, daar zijn ook foto's van.quote:
Oh ik zie het al, het is een autoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ook foto's van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |