quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin'
[..]
Ik vond zijn boek "How to become an Alpha male" wel een goed boek over hoe de echte (Alpha) man zich gedraagt met betrekking tot alles in het leven - wat wel verfrissend is in tegenstelling tot al die lamme PUA boeken. Ik zou het zeker iedere man aanbevelen.
zieke crash gemaakt vriendquote:
dankjewel kan kardeşquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke crash gemaakt vriend
gelukkig heb je het overleefd
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef THEFXR het volgende:
Yuri, als ik die hoyhoy reclame zie, moet ik altijd aan jou denken, lekker relaxed enzo
Penetratiedodelijkmakend.quote:
sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je reageert ook niet op die flip van Ganz vriendje.
Lol. Je hoeft niet te lezen hoor. Of staat de GYM-politie achter je met een pistool op je hoofdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef .sfinx het volgende:
alhoewel die GYM SC vol met leeghoofden en anabolenjunks ook wel klaar mag zijn
Ja inderdaad. Hij moet gewoon zn gore kk bek houwequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol. Je hoeft niet te lezen hoor. Of staat de GYM-politie achter je met een pistool op je hoofd
Ga dan op z'n minst Jeff Mills checken. Veel plezier ouwe reus doe een beetje kalm met de ritalinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:15 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag schijnen op extrema.
Etha 'Supps' - nog bedankt voor de snelle levering, ik weet dat het kort dag was. Fijn dat er nog firma's zijn waarbij de klant wel degelijk koning is![]()
50 'snoepjes' voor jou!!
Thanks, broeder van een andere moeder. Geen idee nog, ga sowieso beetje trappy doen, maar word wss toch rondjes lopen hihiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst Jeff Mills checken. Veel plezier ouwe reus doe een beetje kalm met de ritalin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |