Speciaal voor negerinnenbillen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
Ik ga mijn eigen lijn synthol verkopen. Wie wil? Niet allemaal tegelijk hoor. Ik heb maar een beperkte voorraad.
Meestal hebben zij al wat junk in the trunk.quote:
Ja niet zo gek he?quote:
Laat die post die ik naar jaq schreef maar staan hoor, iedereen mag zien hoe dom sommige mensen zijnquote:
Ik had die kettlebell al lang uit het raam gedonderdquote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov's vrouwtje zit nu zelfs op FOK! om hem in de gaten te houden:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
JaqenHghar ging Ray fotofucken nu gaat Ray hem wel ff in zijn poepert fu.. wait whut?quote:
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov's vrouwtje zit nu zelfs op FOK! om hem in de gaten te houden:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
Mmmm lekker hoor, met jou zou ik wel een beschuitje willen eten - random FOK!kersquote:Op zondag 13 juli 2014 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 06:33 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als BB en deze....
Nou doet er niet meer toequote:Op zondag 13 juli 2014 06:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?Klinkt behoorlijk lullig
Zolang je eten maar niet int verkeerde keelgat schiet vriend.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou doet er niet meer toe![]()
Schoot alleen in mn verkeerde keelgat
Wat een prachtig beestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.
[ afbeelding ]
Nogmaals, Ray het spijt me. Ik zag iemand een opmerking maken en dacht daar even leuk op te kunnen inhaken. Sorry als het verkeerd overkwam of als ik je beledigd heb.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:33 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als BB en deze....
All gudquote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nogmaals, Ray het spijt me. Ik zag iemand een opmerking maken en dacht daar even leuk op te kunnen inhaken. Sorry als het verkeerd overkwam of als ik je beledigd heb.
Pizza promise dakt nie meer doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |