SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Lupo 3Lquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
Valt me van je tege sap, moet ook over paar jaar nieuwe bak gaat toch cker 3liter worden
quote:
Whaha ben toch geen bouwvakker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
dat zou wel relaxed zijn gaat vast als de kk
nee man moet grotere auto merc vito ofzo
quote:
kk lelyke fysiek vroeger was zei 10/10quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.celebritynetwo(...)sharapova-net-worth/
wel 90 miljoen waardquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kk lelyke fysiek vroeger was zei 10/10
met al die miljoenen, zou je haar day&night rimmenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
ik geef haar niet meer dan 50 euro pijpen neuken.
Puppy mee naar t strand. Instant win.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Snakey het volgende:
Als je een chickie magneet wil zijn kan je beter zo'n kleine tiefuskefferkuttelikker lief klein hondje kopen. Vrouwen smelten ter plekke voor je.
ist wat? Net binnengehaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker
Need for Speed 2014 720p BrRip x264 YIFY
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Puppy mee naar t strand. Instant win.
Main Coon. Heel mooie kat met een geweldig karakter. Je kan ze bijna, bijna, als honden dingen leren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
mooie kat, ben geen kattenmens maar toch mooi beest
Hahhah, shit is dat echt de jouwe? Damn gek, wat een beest. Moooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen hont, maar een supercool cat. Zelfs de buurvrouw drijft uit haar undies als ze hem ziet.
[ afbeelding ]
Oud geintje die lol. Thanks dan hoeft fanta of jacky (een vd twee had hem uitgevonden) hem niet nog eens te maken lol.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Klokov het volgende:
Hey Raymond, [ afbeelding ]
Voor de rest mirrin'
Lekkere toet heeft die zou mn moeder zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef fathank het volgende:
Die 3e foto lijk he wel een beetje op Bane uit Batman
[ afbeelding ]
Moederliefde is blind, vraag maar aan de mijnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lekkere toet heeft die zou mn moeder zeggen
Dat zijn grote armen heur. Als hij er wat vet afwerkt heb je grote bergen als biceps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goede foto's
Biceps is de groep die bij jou achterblijft?
zijn rug is nog groter, lol, had een bloeddrukmetertje gekocht, die drukband die erbij zit, is voor kinder armpjes, kom 10 cm tekortquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn grote armen heur. Als hij er wat vet afwerkt heb je grote bergen als biceps.
Die is waarschijnlijk voor om je pols.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn rug is nog groter, lol, had een bloeddrukmetertje gekocht, die drukband die erbij zit, is voor kinder armpjes, kom 10 cm tekort
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk voor om je pols.
nope, kan wel tegen veel geld een grotere bestellen 35-45 cmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk voor om je pols.
die pols dingen, zijn nogal onnauwkeurigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Ik zocht ook een goeie, en de beste meeting is om je bicep maar daar zijn geen passende banden voor lol. Grootste is 42cm band, dan kom ik koud zeker 3cm te kort om die te sluiten
Dn maar een polsmeeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |