Hahahahh. Stond bijna bij je aan de deur weet je nogquote:Op zondag 13 juli 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zei ook eens dat Ray Pools was. Escaleerde helemaal uit de hand.
Full blown ja lolquote:Op zondag 13 juli 2014 12:29 schreef Klokov het volgende:
Had je roid rage Ray? Dit verklaard ook direct waarom je zoveel zweet en zo groot bent.
no homo uiteraardquote:
Zo maken we het tegenwoordig weer goed idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ejaculeerde in de hand bedoel je zeker
boefje
Thanks frikandellquote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je bent wel echt een gigantische beer geworden Ray, shiitt!![]()
![]()
Gister niet gereageerd omdat er belangrijkere zaken waren... WE ZIJN DERDE JONGENS!!!!!
Thank u so muchquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Beach het volgende:
Ik zal ook nog maar inhaken dan.
Zag wel die foto's maar niet gereageerd. Ziet er goed uit Ray! Respect voor je cutting discipline.
Zie BB topicquote:Op zondag 13 juli 2014 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ray, had je foto's gepost van je cut? Wil je die DM'en? ( no homo ) maar ben wel benieuwd naar je progress.
Ik heb zin in pannenkoeken.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij lekker was, maar het is allemaal angles. Jammer.
Harde cringe bij het woord 'smullen'.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mmm lekker chocoladesaus er overheen en smullen
Met Speculoos en Nutellaquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmmm... heerlijk met stroop of suiker en appel erin
Shitload spek manquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmmm... heerlijk met stroop of suiker en appel erin
Dat is whisky in een limonadeglas. Zonder dollen; dat is granaatappelsap, en blijkbaar in een whiskyglas ja. Ik heb het niet zelf ingeschonken.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drink je limonade uit een whiskyglas?
Diegene geef je toch gewoon een assertieve hoek met je rechter?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is whisky in een limonadeglas. Zonder dollen; dat is granaatappelsap, en blijkbaar in een whiskyglas ja. Ik heb het niet zelf ingeschonken.
Het kan mij vrij weinig schelen zolang ik maar de ijskoude granaatappelsap in mijn mond kan gieten, maar ik kan jouw 'frustratie' als levensgenieter met een fijne smaak wel begrijpen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Diegene geef je toch gewoon een assertieve hoek met je rechter?
Kom op zeg, je bent toch geen boer.
Valt eigenlijk wel mee, ik typte dat met een whiskyglas vol melk aan mijn mond.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het kan mij vrij weinig schelen zolang ik maar de ijskoude granaatappelsap in mijn mond kan gieten, maar ik kan jouw 'frustratie' als levensgenieter met een fijne smaak wel begrijpen.
Wel gelijk afspoelen hé, anders wordt het glas dof.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee, ik typte dat met een whiskyglas vol melk aan mijn mond.
Ben niet vies van een lekker stukje hypocrisie.
Heb net ook nog kilootje ribs gevroten. 3 uur in de grill gelegen, sweet baby rays BBQ sauce, rub van ontelbare kruiden en specerijen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Das it mane.
[ afbeelding ]
Fuck Vegansapiens.
SOLID BRAH. Dit was lam though.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb net ook nog kilootje ribs gevroten. 3 uur in de grill gelegen, sweet baby rays BBQ sauce, rub van ontelbare kruiden en specerijen.
Had Meatsweat of Piece.
Genieten ook idd. Of 'lekker met m'n mannetje een hapje eten'.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met basislaag pindakaas, plakjes banaan en als topping honing.![]()
![]()
![]()
[..]
FTFY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ziekening motivationingquote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, leuk dat je mijn vriendschapsverzoek hebt geaccepteerd. Ik hoop dat het zien van jou Facebook een goede carry over heeft in real life
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Creatief, creatief.Goede, zal ik onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |