Ik ga morgen in mijn eentje naar transformers.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima pls
Bring je alpha male boek eens in de praktijk en kap met huilen
Rachelquote:Op maandag 14 juli 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rachel, Donna en Jessica zien er weer bijzonder goed uit in het nieuwe seizoen van Suits.
Doorslapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik brak net in zweet uit tijdens slaap, ik zet 75mg tren a pd wat nu?
Jijweet broeder. Hoe gaat het met je enkel?quote:
Weer aardig functioneel. Al twee keer gesquat (3x8x80) en een keer gedeadlift (3x5x100) inmiddels. Wel weinig flexibiliteit en veel pijn bij een verkeerde beweging..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doorslapen.
[..]
Jijweet broeder. Hoe gaat het met je enkel?
Moccaprinsesje krijgt toch wel m'n voorkeur m8quote:
Goed om te horen dat je op de benen bent en weer kan liften. Laat dat ding deze keer goed helen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:44 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer aardig functioneel. Al twee keer gesquat (3x8x80) en een keer gedeadlift (3x5x100) inmiddels. Wel weinig flexibiliteit en veel pijn bij een verkeerde beweging..
Commando toelating staat op de planning voor over 7 maanden. Beetje bang dat ik m dan weer verneuk maar jaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je op de benen bent en weer kan liften. Laat dat ding deze keer goed helen.
Zeven maanden is een behoorlijke periode om het te laten herstellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Commando toelating staat op de planning voor over 7 maanden. Beetje bang dat ik m dan weer verneuk maar ja
Ah ben jij het :-). Ik moet inmiddels een fok/facebook vertaallijstje dr bij hebben hahaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, leuk dat je mijn vriendschapsverzoek hebt geaccepteerd. Ik hoop dat het zien van jou Facebook een goede carry over heeft in real life
Dosering verhogen naar 125quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik brak net in zweet uit tijdens slaap, ik zet 75mg tren a pd wat nu?
Hahaquote:
Kct-kd of keuring?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Commando toelating staat op de planning voor over 7 maanden. Beetje bang dat ik m dan weer verneuk maar ja
Lekker boeiend met 8 miljoen per jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahawaarom zo'n Kaolo broekje aan als je je manhood niet onder controle kan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |