quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
new wut? Manitou en Magni, maar nee, is niet kapot, itt tot de Friesche buitengebieden kunnen ze hier in deze uithoek des lands een kapotte machine per direkt gewoon repareren, dus het hok draaide in beide gevallen binnen een paar uur weerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je New Holland verreiker kapot is?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:04 schreef lipje het volgende:
het zou slowchat nr 1956 moeten zijn
kutnewbe, kut OP
gefoptquote:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)inongeluk-maastrichtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
new wut? Manitou en Magni, maar nee, is niet kapot, itt tot de Friesche buitengebieden kunnen ze hier in deze uithoek des lands een kapotte machine per direkt gewoon repareren, dus het hok draaide in beide gevallen binnen een paar uur weerIk sprak de mannen van Pirtek, en het schijnt dat ze binnen afzienbare tijd ook naar Friesland durven om jullie trekkers te fiksen.
Maar nee, nieuw project van mijn werkgever, was ik ook wel een beetje aan toe, want ik werd een beetje geschuffeld van dat broddelwerk op die dinky toys.
Vandaag denk ik een 2000 ton verzet, dan hébben we het weer ergens over.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:24 schreef Anne het volgende:
SD en ik zijn morgen alweer 4 jaar bij elkaar!
Dat was een starre, op die troep rijd ik niet.. er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)inongeluk-maastricht
Meid, hoe hou je het vol?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:24 schreef Anne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jequote:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
dan pas?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:57 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd Anne en SD!
Nog een jaartje, dan beginnen mensen over een ring te zeuren...
je hebt m voor de trein geduwd!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was een starre, op die troep rijd ik niet.. er zijn grenzen.
Dan hebben ze nog een lange tijd voor de boegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:57 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd Anne en SD!
Nog een jaartje, dan beginnen mensen over een ring te zeuren...
Nee, want ik zat 30 kilometer verderop in een kraancabine, en ik heb getuigenquote:
Gefeliciteerd, en dat er nog vele jaren mogen volgenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:24 schreef Anne het volgende:
Dat moet ik toch nuanceren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
en feli natuurlijk. Altijd fijn als je de juiste persoon tegen kent gekomen.
Het eerste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:57 schreef Duvel het volgende:
Is het de brakheid van internet in de trein, of is je plaatje stuk?
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:30 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het eerste.
Internet in de trein is ronduit bagger.
Als de NS nu gewoon de volgende keer even bij KPN gaat shoppen voor hun verbindingen.. die hebben tenminste wel een fatsoenlijk 3g/4g netwerk. Denk dat zoiets al enorm zou helpen.quote:
echt absurd hoeveel mensen hier uit de regio meedoen dit jaar. Volgens mij ben ik de enige in de leeftijd 25-35 die komende week in NL is in Jelsum/Koarnjum... en als ik niet had hoeven werken was er dik kans geweest dat ik ook mee was gegaan dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Ben je even in de tuin bezig, komt er opeens een carbagerun-Lolvo in ons kleine straatje parkeren
Sufferdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
tip van de week: wadlopen kun je beter niet op blote voeten doen, onder die sliblaag is het behoorlijk puntig.
[ afbeelding ]
in de zee blijven was ook niet echt een optie, wilde toch weer naar huisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sufferd![]()
Daar liggen lagen met schelpen idd, en die zijn scherp
In Zuid Limburg werkt het nu wel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:30 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het eerste.
Internet in de trein is ronduit bagger.
Moeten we koffie zetten?quote:
en naar je vorige werkplek verhuizenquote:
dat moet je aan Anne en SD vragenquote:
*uploading moeder gevoelens 1.0 firmware*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef Anne het volgende:
Nou, ik ben onlangs uitgelezen en geen Junior-draakjes heur.
Rot op, lul.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
*uploading moeder gevoelens 1.0 firmware*
Ik heb zoveel 'vorige werkplekken'quote:
Betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Zijn nieuwe werkplek ligt er bijna naast.
Mijn nieuwe werkplek heeft weinig met beton te machen. behalve dan dat ik er op rijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón betón.
Franeker!?quote:
mn poten passen niet meer in mn schoenenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Franeker!?
Bonuspunten voor de klompen trouwens, neem aan dat je vriendin reed?
Nou, ik had 4-0 voorspeld.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef Duvel het volgende:
Verdomme, ik verveel me de tering met dit voetbal.
en Nederland op de 3e plaats?quote:
gezien je username verschrikkelijk grootquote:Op maandag 14 juli 2014 06:36 schreef LompeWorst het volgende:
Ik heb nu mijn Rijbewijs B, maar daar heb ik ook AM bij gekregen.
Nu heb ik van mijn leven nog niet op een scooter gezeten, dus mijn vraag.
Hoe groot is de kans dat ik verschrikkelijk hard op mijn bakkes ga?
Moggequote:
yuckquote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat toch met spa-rood... Een jaar terug kon ik het niet drinken en nu ben ik haast verslaafd aan diebubbels
Ik heb een keer banden via autobandenmarkt.nl besteld, maar dat was voor de 126 en die maat was kennelijk niet overal verkrijgbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef .Neovo. het volgende:
Waar halen jullie altijd banden weg? M'n Conti's zijn bijna op, en de wagen van mijn pa is binnenkort ook aan de beurt.
Wat is jullie mening over gebruikte banden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel rij ik in in deze rond.
Oh, en die banden.. Een nieuw band kost ongeveer 150 euro per stuk voor de kar van m'n pa. Duur geintje
En die Punto van me heeft ook vrij brede banden, die zijn ook niet bepaald goedkoop. Zitten ook rond de 100 euri. Zijn vast wel goedkoper te krijgen, maar die Chinese meuk hoef ik niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door .Neovo. op 14-07-2014 20:18:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk is voor bange mensenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef Paladijn het volgende:
@ boot trouwens, gaan ze daar echt 5000 km mee windvangenrijden?
Er zitten wel meer auto's > 500 euro tussen zo te zien, die regel wordt niet zo strak gehandhaaft
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..].
Ik heb wel zo'n type Punto (mk1) gehad, maar dat is alweer drie jaar geleden. De motorkap lijkt trouwens veel op de motorkap van die Punto toen ie total loss werd gereden
Alleen was die geel.Ik zou een klacht bij het desbetreffende team neerleggen als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel rij ik in in deze rond.![]()
er wordt een Urquattro gepost en Anne is er weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |