Het eerste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:57 schreef Duvel het volgende:
Is het de brakheid van internet in de trein, of is je plaatje stuk?
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:30 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het eerste.
Internet in de trein is ronduit bagger.
Als de NS nu gewoon de volgende keer even bij KPN gaat shoppen voor hun verbindingen.. die hebben tenminste wel een fatsoenlijk 3g/4g netwerk. Denk dat zoiets al enorm zou helpen.quote:
echt absurd hoeveel mensen hier uit de regio meedoen dit jaar. Volgens mij ben ik de enige in de leeftijd 25-35 die komende week in NL is in Jelsum/Koarnjum... en als ik niet had hoeven werken was er dik kans geweest dat ik ook mee was gegaan dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Ben je even in de tuin bezig, komt er opeens een carbagerun-Lolvo in ons kleine straatje parkeren
Sufferdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
tip van de week: wadlopen kun je beter niet op blote voeten doen, onder die sliblaag is het behoorlijk puntig.
[ afbeelding ]
in de zee blijven was ook niet echt een optie, wilde toch weer naar huisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sufferd![]()
Daar liggen lagen met schelpen idd, en die zijn scherp
In Zuid Limburg werkt het nu wel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:30 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het eerste.
Internet in de trein is ronduit bagger.
Moeten we koffie zetten?quote:
en naar je vorige werkplek verhuizenquote:
dat moet je aan Anne en SD vragenquote:
*uploading moeder gevoelens 1.0 firmware*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef Anne het volgende:
Nou, ik ben onlangs uitgelezen en geen Junior-draakjes heur.
Rot op, lul.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
*uploading moeder gevoelens 1.0 firmware*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |