yuckquote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat toch met spa-rood... Een jaar terug kon ik het niet drinken en nu ben ik haast verslaafd aan diebubbels
Ik heb een keer banden via autobandenmarkt.nl besteld, maar dat was voor de 126 en die maat was kennelijk niet overal verkrijgbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef .Neovo. het volgende:
Waar halen jullie altijd banden weg? M'n Conti's zijn bijna op, en de wagen van mijn pa is binnenkort ook aan de beurt.
Wat is jullie mening over gebruikte banden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel rij ik in in deze rond.
Oh, en die banden.. Een nieuw band kost ongeveer 150 euro per stuk voor de kar van m'n pa. Duur geintje
En die Punto van me heeft ook vrij brede banden, die zijn ook niet bepaald goedkoop. Zitten ook rond de 100 euri. Zijn vast wel goedkoper te krijgen, maar die Chinese meuk hoef ik niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door .Neovo. op 14-07-2014 20:18:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk is voor bange mensenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef Paladijn het volgende:
@ boot trouwens, gaan ze daar echt 5000 km mee windvangenrijden?
Er zitten wel meer auto's > 500 euro tussen zo te zien, die regel wordt niet zo strak gehandhaaft
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..].
Ik heb wel zo'n type Punto (mk1) gehad, maar dat is alweer drie jaar geleden. De motorkap lijkt trouwens veel op de motorkap van die Punto toen ie total loss werd gereden
Alleen was die geel.Ik zou een klacht bij het desbetreffende team neerleggen als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel rij ik in in deze rond.![]()
er wordt een Urquattro gepost en Anne is er weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |