SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het daarna slim aangepakt door er ijs op te gooien. IJsblokjes wel te verstaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou veel geld overhebben voor deze beelden.
Eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man verpest de foto van Lars.
Lijkt die journaalpresentator welquote:
Begin over Bulgarijequote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De vakantie in Turkije moet weer besproken worden.
Aids
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland komt nog bij van het verlies tegen Argentinië.
Goede TT welquote:
Wilde Bulgarije > Japan doen. Maar we zijn weer vrienden. Dus dat deed ik niet.quote:
Ik heb een programma op je PC geinstalleerd die mij doorstuurt wanneer je het deinstalleert. Wees gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
net allemaal anti knipper shit geďnstalleerd
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een programma op je PC geinstalleerd die mij doorstuurt wanneer je het deinstalleert. Wees gewaarschuwd.
Ik was voorzichtig aan het scrollenquote:
De kantoorsma'tjes zijn je dankbaarquote:
Ik ga ook een bakkie maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar eens wat koffie zetten. Nog niet op vandaag.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog eten, ik heb al boodschappen gedaan en eten gemaakt voor vanavondHoeft het alleen nog maar de oven in.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het leven van een uitkeringstrekker.
Het is nog helemaal niet heet maar dat begint bij jouw al bij 20 graden zeker?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vanmiddag is het natuurlijk NOG heter, dus ik dacht, doe ik het nu meteen maar.
Als je dan toch niks te doen hebt, wil je dan een glitterplaatje maken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vanmiddag is het natuurlijk NOG heter, dus ik dacht, doe ik het nu meteen maar.
Hier binnen is het al 25 graden hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet heet maar dat begint bij jouw al bij 20 graden zeker?
Oh dat is wel leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dan toch niks te doen hebt, wil je dan een glitterplaatje maken?
CRE / Glitterplaatjes topic #1
Goed idee, ik verwacht een Zlatan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukIk ga mijn pc opstarten, is wat handiger dan op mijn laptop.
Warmer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zal inderdaad een Zlatan wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed idee, ik verwacht een Zlatan.
En van Stijn een van Gerwen, lekker je uitleven met groene glitters.
Johannes help me in glitterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed idee, ik verwacht een Zlatan.
En van Stijn een van Gerwen, lekker je uitleven met groene glitters.
Een begrip op het gebied van glitters.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik toon toch wel mijn expertise aan.
Zou jij anders even van #14 de TT kunnen makenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten heb nu echt honger gekregen van dat geglitter. Ik ben er nog niet zo handig in merkte ik
Haha nee ik verzin zelf wel watquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou jij anders even van #14 de TT kunnen maken
Jij bent dan ook echt wel Mr. Glitter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik toon toch wel mijn expertise aan.
KNUT heeft zelf aangegeven dat #14 de TT wordtquote:
Je project heeft gefaald. Hard voor je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
KNUT heeft zelf aangegeven dat #14 de TT wordt
Wat een praktijken ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je project heeft gefaald. Hard voor je.
16 hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
KNUT heeft zelf aangegeven dat #14 de TT wordt
quote:
Check, en in mijn armen gesloten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook echt wel Mr. Glitter.
Hoi Johannes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als glitteren een grote rage wordt komt er een Johannes SC en CRE.
Hey uitvoerend producent van Dr. Mikeyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check, en in mijn armen gesloten.
[..]
Hoi Johannes.
WAT EEN PRAKTIJKENquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die is lastig KnutNou vooruit dan maar voordat ik ga eten.
De TT ging net over mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
WAT EEN PRAKTIJKEN
DAT DIT KAN IN fok!LAND
Alweer nieuwe FOK!-vrouwen aan de haak geslagen voor een enkeltje Groningen? Ik zag dat de Kooiemans onder de VI-hooligans met een oud scharreltje van je bezig wasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey uitvoerend producent van Dr. Mikey
Ik ben meer van de stand up.quote:
Ik kan me niet voorstellen datquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TT ging net over mij.
Jammer dat je me dit misgunt.
Brandnetelkaas > Komijnenkaas. Al is komijnenkaas zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje Kip kerrie
Broodje komijnekaas
Broodje salami
We hebben geen brandnetelkaas maar ik ga dit nu wel in de ideeenbus deponeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Brandnetelkaas > Komijnenkaas. Al is komijnenkaas zeker niet slecht.
quote:Soms wordt er wel eens een uitvinding voorbij waarbij je denkt: "Waarom heb ik dat verdomme niet zelf verzonnen!" De nieuwe vinding van Svakom is er zo eentje. De fabrikant heeft namelijk een vibrator gelanceerd met een ingebouwde camera.
Het wat lullig gevormde seksspeeltje is verkrijgbaar in drie kleuren en is 'Gaga' gedoopt. De fabrikant denkt hiermee te zijn ingesprongen op een gat in de markt. Het is dan ook werkelijk briljant.
Terwijl de vrouw in kwestie hevig ligt te kronkelen en te soppen met de vibrerende neppiemel in haar schede, kan ze tussendoor een kiekje nemen. Met flits uiteraard, want ook in een druipsteengrot hangt geen schemerlamp. En zo'n foto van het meest nuttige onderdeel van een vrouwenlichaam zou echt voorzien in een behoefte.
Volgens de maker is het speeltje 'ontworpen voor de vrouwelijke gezondheid' en kun je hiermee 'in de schoenen van je gynaecoloog kan stappen terwijl je jezelf bevredigt'. Geen idee waarom je 180 euro zou moeten uitgeven voor een peperdure camera die alsnog kutkiekjes maakt, maar altijd leuk voor je huisarts.
Gelukkig kun je de Gaga vanaf een afstandje besturen met je smartphone. Ook zit er een USB-kabeltje bij, opdat je de fotootjes via social media aan de hele wereld kunt laten zien.
Dit ziet er niet echt wielren achtig uit. Ik ga navraag voor je doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje Kip kerrie
Broodje komijnekaas
Broodje salami
Vergeet ook de tartaar niet. Met uitjes en wat peper en zout.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben geen brandnetelkaas maar ik ga dit nu wel in de ideeenbus deponeren.
Jammer ditquote:
CUL is een wanstaltig deel FOK!. Bijna even erg als OUDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
In CUL komt binnenkort wel een plekkie vrij.
Ik moet voldoende calorien binnen krijgen voor de terugreisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt wielren achtig uit. Ik ga navraag voor je doen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt wielren achtig uit. Ik ga navraag voor je doen.
De TT ging over Glitterplaatjes van johannes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen datop enige wijze verbonden kan zijn aan jou.
Ik zag het, ik heb die user even flink op zijn plaats gezet. Saind heeft geholpen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer nieuwe FOK!-vrouwen aan de haak geslagen voor een enkeltje Groningen? Ik zag dat de Kooiemans onder de VI-hooligans met een oud scharreltje van je bezig was
OUD moet je een topic openen over je kinderen slaan, of vragen hoelang ze in een hete auto kunnen blijven zonder permanente schade.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
CUL is een wanstaltig deel FOK!. Bijna even erg als OUD
Mijn excuses. Ik had niet door dat mijn actie zulke verregaande gevolgen kon hebben. Seppuku is te eerwaardig voor dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TT ging over Glitterplaatjes van johannes.
Iemand heeft er nuvan gemaakt.
Ware sherlock jij. Eerst Caland betrappen nu Muzas. Het is toch niet te geleuvenquote:
Paar VBL'ertjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Hoi welkom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Maar wel een betere fiets en snellere rondetijden, misschien ben jij gewoon een beetje jaloersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde slechts 13 op de autistentest dus ongeveer het tegenovergestelde.
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen kom ik nog wel een keer opzoeken (alweer)
Wow, shit is aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.
Oe nu heb je Johannes kwaad gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen over die abortus die m'n vriendin had een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
OUD moet je een topic openen over je kinderen slaan, of vragen hoelang ze in een hete auto kunnen blijven zonder permanente schade.
Hallo GGMM.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je weer een productieve middag beleeft.
Tik m aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wordt lastig ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde slechts 13 op de autistentest dus ongeveer het tegenovergestelde.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Goed glitterplaatje.quote:
Kun je je tagje even aanpassen je zaait nogal verwarring op deze manier, bedankt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hey RBquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Denk dat je daar wel vrienden mee maakt jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen over die abortus die m'n vriendin had een paar maanden geleden.
Al kan ik het ook posten in 'wanneer kinderen krijgen niet gemakkelijk gaat'
Bij deze heb ik een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Je kan het rechtzetten door nu zelfmoord te plegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Recreatief wielrennen en benenscheren voor homos.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we alle topics waar muzas komt verpesten.
GGAAAYYYYYquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb respect voor Muzas. We moeten ieder persoon in zijn waarde laten.
Mij koffie geven terwijl ik daar niet van houdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef muzas het volgende:
Goed, was weer gezellig.![]()
Johannes, je koffie wordt koud.
Bullit en frikandelbroodjes dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij koffie geven terwijl ik daar niet van houd
Ben blij dat Alba en ik niet op je uitnodiging zijn ingegaan.
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.quote:
En als je dat niet doet komt de grote grote grote verschrikkelijke ELANquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.
Je bent zelf groot groot groot verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je dat niet doet komt de grote grote grote verschrikkelijke ELAN
Zijn oren sowieso.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf groot groot groot verschrikkelijk.
Is goed man. Even Glitterenquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij kent de regels van de straat wel beter.
Ik vind je heel gevaarlijk hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Les 1:
Als een paar Marokkaantjes van 12 wat tegen je roepen niet gelijk snel wegfietsen inderdaad dat ben je gewoon een teringkneusje en verlies je reputatie.
Ik draag als eerste optie Elan voor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, nu moeten we nog iemand wegstemmen.
Ik stel Gramulanion voor, die voegt toch niks toe xdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik draag als eerste optie Elan voor.
Goeie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die komt hier zelden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel Gramulanion voor, die voegt toch niks toe xd
Mocht GGMM niet lukken, dan kies ik voor HMF.quote:
Altijd vechten tegen het gezag. Ik accepteer de consequenties. Jullie zijn gegroet dat Muzas maar mag schitteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel jij het hem.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is hij bij deze niet meer welkom.
Noord Hollandse beleid ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
HMF weer banwat een KUTbeleid voert men hier toch
Naar eigen zeggen heeft hij vrij weinig verkeerd gedaan en wat plaagstootjes uitgedeeld. Niet gescholden of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Wauw, jij kan zelfs meerdere lagen makenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed man. Even Glitteren
Oh je wilde een UI. Jammer van dit thema "Weg, maar altijd nog Nederlands
[ afbeelding ]
schandequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Dit vind ik ook een zware tegenvaller. De TV-SC is niet de vervelendste SC van de foks, maar dit had hij beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel jij het hem.
Mansjester heeft deze SC ingeruild voor de TV-SC
Al jarenlang hebben mijn vriendin en ik moeite om kinderen te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel vrienden mee maakt ja
Ik heb de TV SC een beetje verwaarloosdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een zware tegenvaller. De TV-SC is niet de vervelendste SC van de foks, maar dit had hij beter niet kunnen doen.
Sinds het ontstaan van dit glittertopic ben ik toch het meest content met mijn Immers creatie. Die is artistiek zeer verantwoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw, jij kan zelfs meerdere lagen maken
Hoe veel jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Ze moeten hem wel hebben hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Tranen schieten in mijn ogen en woorden te kort bij het aanschouwen van dit meesterwerk. Opeens weet ik hoe kunst écht voelt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor een simpele ode aan het paradijs.
[ afbeelding ]
Sowieso SBS 6quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de TV SC een beetje verwaarloosdKomt door het voetballen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Al jarenlang hebben mijn vriendin en ik moeite om kinderen te krijgen.
Op een zonnige februaridag kreeg ik een berichtje van mijn vriendin. Dat ze belangrijk nieuws moest meedelen.
Ikzelf verheugde mij al op het bericht dat onze kredietlening goedgekeurd zou worden maar het nieuws wat mij uiteindelijk trof was nog vele malen groter. Thuis aangekomen liet ze met tranen in haar ogen de uitslag voor de geboortetest zien. De streep was duidelijk zichtbaar.
Ik zou vader worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het duurde even voor het tot me doordrong en ik kon het niet geloven maar toch was het zo ver! We zijn direct een biertje gaan halen om het te verwerken en hebben daarna een afspraak gemaakt bij de kliniek. De vrucht zou een week of 7 moeten zijn en alles zag er goed uit. Er kon dan ook direct geaborteerd worden. Nog geen half uur later stapte we beide vrolijk de kliniek uit.
Jammer dat voor sommige mensen een paar simpele voedingstips al te veel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wielrennen.
het was niet echt bedreiging maar toch wel heel onaardig
Denk best afsluiten met :quote:
Als je dat echt zou doen zou het wel een terechte ban zijn trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk best afsluiten met :
"Dit is mijn ervaring met het lastig verkrijgen van kinderen. Zijn er nog vragen?"
Vraagje aan mods :quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Al jarenlang hebben mijn vriendin en ik moeite om kinderen te krijgen.
Op een zonnige februaridag kreeg ik een berichtje van mijn vriendin. Dat ze belangrijk nieuws moest meedelen.
Ikzelf verheugde mij al op het bericht dat onze kredietlening goedgekeurd zou worden maar het nieuws wat mij uiteindelijk trof was nog vele malen groter. Thuis aangekomen liet ze met tranen in haar ogen de uitslag voor de geboortetest zien. De streep was duidelijk zichtbaar.
Ik zou vader worden
Het duurde even voor het tot me doordrong en ik kon het niet geloven maar toch was het zo ver! We zijn direct een biertje gaan halen om het te verwerken en hebben daarna een afspraak gemaakt bij de kliniek. De vrucht zou een week of 7 moeten zijn en alles zag er goed uit. Er kon dan ook direct geaborteerd worden. Nog geen half uur later stapte we beide vrolijk de kliniek uit.
Persoonlijk ben ik nogal fan van jouw Nickgod creatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds het ontstaan van dit glittertopic ben ik toch het meest content met mijn Immers creatie. Die is artistiek zeer verantwoord.
Je mag hem wel tijdelijk als UI gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik nogal fan van jouw Nickgod creatie.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraagje aan mods :
Wanneer ik dit post in het lastig kinderen krijgen topic. Krijg ik dan een ban of een positieve note?
Maar dat was nog een pre topic creatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik nogal fan van jouw Nickgod creatie.
Iets met stichting martijn zou ook een leuke invaslhoek zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraagje aan mods :
Wanneer ik dit post in het lastig kinderen krijgen topic. Krijg ik dan een ban of een positieve note?
Clement uit de Tour.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets met stichting martijn zou ook een leuke invaslhoek zijn.
Ik ben inmiddels bezig met een Kostic glitter UIquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag hem wel tijdelijk als UI gebruiken.
Ronald Plasterk heeft toch zomerreces.
Jij bent serieus goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat was nog een pre topic creatie.
Mijn UI's zijn sowieso erg sterk.
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje een GGMM campagne poster actie hoor. Alsof ik jou ben gaan nadoen met glitterplaatjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zo'n moment dat de leerling de meester voorbijstreeft.
Ik weet niet of jij ook de online-image-editor gebruikt, maar ik denk dat ik die eerder gebruikte dan jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een GGMM campagne poster actie hoor. Alsof ik jou ben gaan nadoen met glitterplaatjes
Twijfels. Al zo lang geen ban gehadquote:
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut sommige van die wielrenners hebben iets te veel met hun kop tegen de wind in gefietst, kan dat kloppen?
Ten eerste is nergens gesteld dat ik online-image-editor heb gebruikt voor deze creatie (Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de Portugese kleuren achter Ronaldo).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ook de online-image-editor gebruikt, maar ik denk dat ik die eerder gebruikte dan jij.
Weylandt vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.
Volle melk Knut. Enkel dan kun je dit eetpatroon aanhouden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.
Ik eet altijd kwark. Das nog beter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volle melk Knut. Enkel dan kun je dit eetpatroon aanhouden.
Lekkerder ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet altijd kwark. Das nog beter.
Er is inderdaad nergens gesteld dat jij online-image-editor gebruikt voor deze creatie, vandaar dat ik ook de vraag opwerp of jij online-image editor gebruikt voor glitterplaatjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste is nergens gesteld dat ik online-image-editor heb gebruikt voor deze creatie (Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de Portugese kleuren achter Ronaldo).
Ten tweede staat dit volledig los van het wel of niet maken van glitterplaatjes.
Is er ook Bulgaarse pindakaas?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
Bulgaarse yoghurt is ook prima. Ik schenk het vaak uit aan en over veroveringen.
Nee. Alleen van Calvé.quote:
Jeugdsentiment tochquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk DJ Paul en Charly Lownoise staan weer in de top 30
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is inderdaad nergens gesteld dat jij online-image-editor gebruikt voor deze creatie, vandaar dat ik ook de vraag opwerp of jij online-image editor gebruikt voor glitterplaatjes.
Bovendien gebruik ik online-image-editor wel voor het maken van glitterplaatjes, daarom staat het er niet los van.
Mooie man, goede glitters. 9/10quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed man. Even Glitteren
Oh je wilde een UI. Jammer van dit thema "Weg, maar altijd nog Nederlands
[ afbeelding ]
Als je je lid maar niet vergeet dan valt t mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.
Ik ben moe. Ik vergeet alle lidwoorden in mijn zinnen.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen heeft hij vrij weinig verkeerd gedaan en wat plaagstootjes uitgedeeld. Niet gescholden of iets dergelijks.
Ik weet het nu wel.
Jij hebt geen wielerkennis. Het enige wat jij kan is op een fiets zitten en computeren. Denken is jouw sterkste vak niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ik heb meer wielerkennis dus als ik t zeg nemen mensen t pas serieus.
Wil je niet zo naar doen tegen vriend knut?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt geen wielerkennis. Het enige wat jij kan is op een fiets zitten en computeren. Denken is jouw sterkste vak niet.
De essentie is dat ik online-image-editor al zeer lang gebruik (bijvoorbeeld voor wat mrstyloproductions), en als jij dit programma ook gebruikt betekent dat dat ik het ooit aan jou heb gestuurd en ik in deze analogie de meester en jij de leerling bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.
Ik ben moe. Ik vergeet alle lidwoorden in mijn zinnen.
Don't, gewoon don'tquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraagje aan mods :
Oké.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je niet zo naar doen tegen vriend knut?
Morgen fiets ik langs je huis he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt geen wielerkennis. Het enige wat jij kan is op een fiets zitten en computeren. Denken is jouw sterkste vak niet.
Zeik niet vent, da's al een week ofzo, ruim. Je loopt achter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Op mijn zolderkamer ben ik veilig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen fiets ik langs je huis he.
He Yvjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeik niet vent, da's al een week ofzo, ruim. Je loopt achter.
Ga loomen.
Bedankt voor je spoedige reactie. Ik zal het achterwege laten of anders vragen of HMF het wil posten als hij weer terug is.quote:
Is het al een vent, ja?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga loomen.
Ik gooi zo een bidon door je dakraam BAM op je oor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer ben ik veilig.
Hey Yvjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga loomen.
Waar ga je nou heeheeeeeeen.quote:
Het zou me teleurstellen als het Colombia niet blijkt te zijn.quote:
Ik heb nog een gordijn ervoor hangen en een kleed omdat het kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gooi zo een bidon door je dakraam BAM op je oor.
Het is ook altijd VBL he? Wanneer gaat dithele subforum dicht?quote:
Grijp je kans Johannes. Dit moet een verkapte toereiking zijnquote:
Als er een geschikte positie voor mij is vrijgekomen. Zelf lijkt DIG mij wel wat als buitenstaander die zijn eigen computer amper aan kan krijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is ook altijd VBL he? Wanneer gaat dithele subforum dicht?
Omdat jij te vaak de toon zet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat dat toonverwijderd=1 op?
GEHEIM HAHAHAquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
*dit helequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grijp je kans Johannes. Dit moet een verkapte toereiking zijn
Thanks.quote:
De knut heeft gespreekt!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is iets voor onze nasikoning.
Nee, ik heb gehoord dat men graag liever alleen intern nieuwe mods zoekt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of Travel. Vooral kennis van Delft.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als er een geschikte positie voor mij is vrijgekomen. Zelf lijkt DIG mij wel wat als buitenstaander die zijn eigen computer amper aan kan krijgen
Wegwezen, we gaan bewust en netjes te werk. Zoals je ziet is er eerst uitvoerig overleg geweest alvorens te besluiten tot plaatsing over te gaan of niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik alleenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag en Rotterdam moet ook nog wel lukken. Dus een multiculturele omgeving ben ik sowieso gewend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of Travel. Vooral kennis van Delft.
Excuus voor mijn commentaar. Het was onnodig, veel te hard en direct en bovenal respectloos. Ik ga eens goed overdenken of ik na deze uitspraken nog wel moderator moet blijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wegwezen, we gaan bewust en netjes te werk. Zoals je ziet is er eerst uitvoerig overleg geweest alvorens te besluiten tot plaatsing over te gaan of niet.
Je overste heeft gesproken. Niet nodig zelf commentaar te geven. Kan je dit toch niet laten dan verwijs ik je door naar dit subforum
Enigszins teleurstellend maar een aardige keuze.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bangkok en als ik daar ben ga ik kijken waar de zon schijnt.
Andere A's en FA's toch ook?quote:
Kan dus ook nog colombia worden he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Enigszins teleurstellend maar een aardige keuze.
Dus Groningen is definitief afgevallen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan dus ook nog colombia worden he.
Dit eervolle excuus overstijgt de fout.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Excuus voor mijn commentaar. Het was onnodig, veel te hard en direct en bovenal respectloos. Ik ga eens goed overdenken of ik na deze uitspraken nog wel moderator moet blijven.
Samen met Bulgarije op de C-lijstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Groningen is definitief afgevallen?
Doe niet zo aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat ik al zeker 3 maanden geen ban danwel notes heb mogen ontvangen
Ik voel mij al niet zo lekker/gelukkig momenteel. Flauw dat je zelfs deze overwinning dusdanig moet vieren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat de zelfbenoemd Mr. Glitter geen moeite meer heeft genomen om op mijn laatste reactie in te gaan, dan heb ik bij deze de discussie gewonnen
En ik heb niet eens Hitler aan hoeven voeren om dit debat te winnen.
Ik zal voortaan wel aan jou vragen wat een gepaste reactie is op het winnen van een discussie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel schaamtevol dit. Yvonne in het topic terwijl er al een ochtend lang 2 topicreports open staan omdat ik te lui ben om er wat aan te doen.
[..]
Ik voel mij al niet zo lekker/gelukkig momenteel. Flauw dat je zelfs deze overwinning dusdanig moet vieren.
Je bent zelf een gepaste reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wel aan jou vragen wat een gepaste reactie is op het winnen van een discussie.
Ik vecht niet. Ik los zaken met woorden op. Zo doe ik dat ook in mijn wijk. Als wieltjeszuigers en bumperklevers mij omver willen rijden op het meest efficiënte vervoersmiddel, de fiets, dan steek ik mijn middelvinger op en ga ik hard proberen te schelden. Wanneer deze reageren met ietwat ingehouden agressie, dan is mijn dag geslaagd. Mocht het desbetreffende persoon woedend worden, dan fiets ik hard weg zoals het een echte Jood betaamt.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een gepaste reactie
Ik kom er ook niet aan hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel schaamtevol dit. Yvonne in het topic terwijl er al een ochtend lang 2 topicreports open staan omdat ik te lui ben om er wat aan te doen.
[..]
Ik voel mij al niet zo lekker/gelukkig momenteel. Flauw dat je zelfs deze overwinning dusdanig moet vieren.
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vecht niet. Ik los zaken met woorden op. Zo doe ik dat ook in mijn wijk. Als wieltjeszuigers en bumperklevers mij omver willen rijden op het meest efficiënte vervoersmiddel, de fiets, dan steek ik mijn middelvinger op en ga ik hard proberen te schelden. Wanneer deze reageren met ietwat ingehouden agressie, dan is mijn dag geslaagd. Mocht het desbetreffende persoon woedend worden, dan fiets ik hard weg zoals het een echte Jood betaamt.
Mijn dank is groot. Echter heb ik mijn functie al aangeboden als vacant bij Yvonne.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit eervolle excuus overstijgt de fout.
Je mag je functie behouden.
johannes vindt dit leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Echter heb ik mijn functie al aangeboden als vacant bij Yvonne.
De tijd was er toch al rijp voor.
Jij gaat echt een hele grote worden. Parijs - Roubaix minstens. Je scheld tom boonen verrot en als die doorgesnoven belg achter je aankomt om je in elkaar te slaan ga je er keihard vandoor. Zelfs na roubaix fiets je door, alleen even snel JUICHEN.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vecht niet. Ik los zaken met woorden op. Zo doe ik dat ook in mijn wijk. Als wieltjeszuigers en bumperklevers mij omver willen rijden op het meest efficiënte vervoersmiddel, de fiets, dan steek ik mijn middelvinger op en ga ik hard proberen te schelden. Wanneer deze reageren met ietwat ingehouden agressie, dan is mijn dag geslaagd. Mocht het desbetreffende persoon woedend worden, dan fiets ik hard weg zoals het een echte Jood betaamt.
Johannes4TDFMod, bedankt voor je steunquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Echter heb ik mijn functie al aangeboden als vacant bij Yvonne.
De tijd was er toch al rijp voor.
Auto van de zaak, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De vuilnisman komt langs.
Vet mooi beroep op dagen als deze. Beetje achterop staan en werken aan die tanlines.
Stel dat je Tom Boonen uitscheldt en hij achter je aankomt, wat zou jij dan doen? Ik zou even de remmen inknijpen om vervolgens een kwartslag te draaien. Mocht hij gevaarlijk dichtbij komen, moet je genoeg speeksel verzameld hebben om een kleine maar zeer effectieve tuf in zijn gezicht te plaatsen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij gaat echt een hele grote worden. Parijs - Roubaix minstens. Je scheld tom boonen verrot en als die doorgesnoven belg achter je aankomt om je in elkaar te slaan ga je er keihard vandoor. Zelfs na roubaix fiets je door, alleen even snel JUICHEN.
Een sirene op t dak zou t wel afmaken op zich.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Auto van de zaak, wat wil je nog meer?
En allemaal mooie spullen die je mee naar huis kan nemenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Auto van de zaak, wat wil je nog meer?
Zwaailamp hebben ze alquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een sirene op t dak zou t wel afmaken op zich.
Ja dat denk je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En allemaal mooie spullen die je mee naar huis kan nemen
Turkending. Hier rijdt ook een aftandse pickup voor de vuilniswagen uit met wat Turken en zigeuners die nog snel willen scorenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat denk je.
Ik legde een keer troep buiten voor het grofvuil, half 7 sochtends, nog voor ik me om kon draaien werd het al van de grond getrokken door een turkse vrouw en snel in een bestelwagen gepleurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |