Zijn oren sowieso.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf groot groot groot verschrikkelijk.
Is goed man. Even Glitterenquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij kent de regels van de straat wel beter.
Ik vind je heel gevaarlijk hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Les 1:
Als een paar Marokkaantjes van 12 wat tegen je roepen niet gelijk snel wegfietsen inderdaad dat ben je gewoon een teringkneusje en verlies je reputatie.
Ik draag als eerste optie Elan voor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, nu moeten we nog iemand wegstemmen.
Ik stel Gramulanion voor, die voegt toch niks toe xdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik draag als eerste optie Elan voor.
Goeie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die komt hier zelden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel Gramulanion voor, die voegt toch niks toe xd
Mocht GGMM niet lukken, dan kies ik voor HMF.quote:
Altijd vechten tegen het gezag. Ik accepteer de consequenties. Jullie zijn gegroet dat Muzas maar mag schitteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel jij het hem.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is hij bij deze niet meer welkom.
Noord Hollandse beleid ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
HMF weer banwat een KUTbeleid voert men hier toch
Naar eigen zeggen heeft hij vrij weinig verkeerd gedaan en wat plaagstootjes uitgedeeld. Niet gescholden of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Wauw, jij kan zelfs meerdere lagen makenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed man. Even Glitteren
Oh je wilde een UI. Jammer van dit thema "Weg, maar altijd nog Nederlands
[ afbeelding ]
schandequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Dit vind ik ook een zware tegenvaller. De TV-SC is niet de vervelendste SC van de foks, maar dit had hij beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel jij het hem.
Mansjester heeft deze SC ingeruild voor de TV-SC
Al jarenlang hebben mijn vriendin en ik moeite om kinderen te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel vrienden mee maakt ja
Ik heb de TV SC een beetje verwaarloosdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een zware tegenvaller. De TV-SC is niet de vervelendste SC van de foks, maar dit had hij beter niet kunnen doen.
Sinds het ontstaan van dit glittertopic ben ik toch het meest content met mijn Immers creatie. Die is artistiek zeer verantwoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw, jij kan zelfs meerdere lagen maken
Hoe veel jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Ze moeten hem wel hebben hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
Tranen schieten in mijn ogen en woorden te kort bij het aanschouwen van dit meesterwerk. Opeens weet ik hoe kunst écht voelt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor een simpele ode aan het paradijs.
[ afbeelding ]
Sowieso SBS 6quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de TV SC een beetje verwaarloosdKomt door het voetballen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Al jarenlang hebben mijn vriendin en ik moeite om kinderen te krijgen.
Op een zonnige februaridag kreeg ik een berichtje van mijn vriendin. Dat ze belangrijk nieuws moest meedelen.
Ikzelf verheugde mij al op het bericht dat onze kredietlening goedgekeurd zou worden maar het nieuws wat mij uiteindelijk trof was nog vele malen groter. Thuis aangekomen liet ze met tranen in haar ogen de uitslag voor de geboortetest zien. De streep was duidelijk zichtbaar.
Ik zou vader worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het duurde even voor het tot me doordrong en ik kon het niet geloven maar toch was het zo ver! We zijn direct een biertje gaan halen om het te verwerken en hebben daarna een afspraak gemaakt bij de kliniek. De vrucht zou een week of 7 moeten zijn en alles zag er goed uit. Er kon dan ook direct geaborteerd worden. Nog geen half uur later stapte we beide vrolijk de kliniek uit.
Jammer dat voor sommige mensen een paar simpele voedingstips al te veel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wielrennen.
het was niet echt bedreiging maar toch wel heel onaardig
Denk best afsluiten met :quote:
Als je dat echt zou doen zou het wel een terechte ban zijn trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk best afsluiten met :
"Dit is mijn ervaring met het lastig verkrijgen van kinderen. Zijn er nog vragen?"
Vraagje aan mods :quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Al jarenlang hebben mijn vriendin en ik moeite om kinderen te krijgen.
Op een zonnige februaridag kreeg ik een berichtje van mijn vriendin. Dat ze belangrijk nieuws moest meedelen.
Ikzelf verheugde mij al op het bericht dat onze kredietlening goedgekeurd zou worden maar het nieuws wat mij uiteindelijk trof was nog vele malen groter. Thuis aangekomen liet ze met tranen in haar ogen de uitslag voor de geboortetest zien. De streep was duidelijk zichtbaar.
Ik zou vader worden
Het duurde even voor het tot me doordrong en ik kon het niet geloven maar toch was het zo ver! We zijn direct een biertje gaan halen om het te verwerken en hebben daarna een afspraak gemaakt bij de kliniek. De vrucht zou een week of 7 moeten zijn en alles zag er goed uit. Er kon dan ook direct geaborteerd worden. Nog geen half uur later stapte we beide vrolijk de kliniek uit.
Persoonlijk ben ik nogal fan van jouw Nickgod creatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds het ontstaan van dit glittertopic ben ik toch het meest content met mijn Immers creatie. Die is artistiek zeer verantwoord.
Je mag hem wel tijdelijk als UI gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik nogal fan van jouw Nickgod creatie.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraagje aan mods :
Wanneer ik dit post in het lastig kinderen krijgen topic. Krijg ik dan een ban of een positieve note?
Maar dat was nog een pre topic creatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik nogal fan van jouw Nickgod creatie.
Iets met stichting martijn zou ook een leuke invaslhoek zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraagje aan mods :
Wanneer ik dit post in het lastig kinderen krijgen topic. Krijg ik dan een ban of een positieve note?
Clement uit de Tour.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets met stichting martijn zou ook een leuke invaslhoek zijn.
Ik ben inmiddels bezig met een Kostic glitter UIquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag hem wel tijdelijk als UI gebruiken.
Ronald Plasterk heeft toch zomerreces.
Jij bent serieus goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat was nog een pre topic creatie.
Mijn UI's zijn sowieso erg sterk.
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje een GGMM campagne poster actie hoor. Alsof ik jou ben gaan nadoen met glitterplaatjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zo'n moment dat de leerling de meester voorbijstreeft.
Ik weet niet of jij ook de online-image-editor gebruikt, maar ik denk dat ik die eerder gebruikte dan jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een GGMM campagne poster actie hoor. Alsof ik jou ben gaan nadoen met glitterplaatjes
Twijfels. Al zo lang geen ban gehadquote:
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut sommige van die wielrenners hebben iets te veel met hun kop tegen de wind in gefietst, kan dat kloppen?
Ten eerste is nergens gesteld dat ik online-image-editor heb gebruikt voor deze creatie (Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de Portugese kleuren achter Ronaldo).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ook de online-image-editor gebruikt, maar ik denk dat ik die eerder gebruikte dan jij.
Weylandt vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.
Volle melk Knut. Enkel dan kun je dit eetpatroon aanhouden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.
Ik eet altijd kwark. Das nog beter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volle melk Knut. Enkel dan kun je dit eetpatroon aanhouden.
Lekkerder ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet altijd kwark. Das nog beter.
Er is inderdaad nergens gesteld dat jij online-image-editor gebruikt voor deze creatie, vandaar dat ik ook de vraag opwerp of jij online-image editor gebruikt voor glitterplaatjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste is nergens gesteld dat ik online-image-editor heb gebruikt voor deze creatie (Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de Portugese kleuren achter Ronaldo).
Ten tweede staat dit volledig los van het wel of niet maken van glitterplaatjes.
Is er ook Bulgaarse pindakaas?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
Bulgaarse yoghurt is ook prima. Ik schenk het vaak uit aan en over veroveringen.
Nee. Alleen van Calvé.quote:
Jeugdsentiment tochquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk DJ Paul en Charly Lownoise staan weer in de top 30
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is inderdaad nergens gesteld dat jij online-image-editor gebruikt voor deze creatie, vandaar dat ik ook de vraag opwerp of jij online-image editor gebruikt voor glitterplaatjes.
Bovendien gebruik ik online-image-editor wel voor het maken van glitterplaatjes, daarom staat het er niet los van.
Mooie man, goede glitters. 9/10quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed man. Even Glitteren
Oh je wilde een UI. Jammer van dit thema "Weg, maar altijd nog Nederlands
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |