Hey RBquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Denk dat je daar wel vrienden mee maakt jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen over die abortus die m'n vriendin had een paar maanden geleden.
Al kan ik het ook posten in 'wanneer kinderen krijgen niet gemakkelijk gaat'
Bij deze heb ik een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.
Je kan het rechtzetten door nu zelfmoord te plegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.
Recreatief wielrennen en benenscheren voor homos.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we alle topics waar muzas komt verpesten.
GGAAAYYYYYquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb respect voor Muzas. We moeten ieder persoon in zijn waarde laten.
Mij koffie geven terwijl ik daar niet van houdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef muzas het volgende:
Goed, was weer gezellig.![]()
Johannes, je koffie wordt koud.
Bullit en frikandelbroodjes dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij koffie geven terwijl ik daar niet van houd
Ben blij dat Alba en ik niet op je uitnodiging zijn ingegaan.
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.quote:
En als je dat niet doet komt de grote grote grote verschrikkelijke ELANquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.
Je bent zelf groot groot groot verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je dat niet doet komt de grote grote grote verschrikkelijke ELAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |