OUD moet je een topic openen over je kinderen slaan, of vragen hoelang ze in een hete auto kunnen blijven zonder permanente schade.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
CUL is een wanstaltig deel FOK!. Bijna even erg als OUD
Mijn excuses. Ik had niet door dat mijn actie zulke verregaande gevolgen kon hebben. Seppuku is te eerwaardig voor dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TT ging over Glitterplaatjes van johannes.
Iemand heeft er nuvan gemaakt.
Ware sherlock jij. Eerst Caland betrappen nu Muzas. Het is toch niet te geleuvenquote:
Paar VBL'ertjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Hoi welkom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Maar wel een betere fiets en snellere rondetijden, misschien ben jij gewoon een beetje jaloersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde slechts 13 op de autistentest dus ongeveer het tegenovergestelde.
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen kom ik nog wel een keer opzoeken (alweer)
Wow, shit is aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.
Oe nu heb je Johannes kwaad gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen over die abortus die m'n vriendin had een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
OUD moet je een topic openen over je kinderen slaan, of vragen hoelang ze in een hete auto kunnen blijven zonder permanente schade.
Hallo GGMM.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je weer een productieve middag beleeft.
Tik m aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wordt lastig ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde slechts 13 op de autistentest dus ongeveer het tegenovergestelde.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Goed glitterplaatje.quote:
Kun je je tagje even aanpassen je zaait nogal verwarring op deze manier, bedankt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |