ik sta nog een 5.5 voor m en o en een 5.3 voor geschiedenisquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar is het voldoende of is er nog twijfel?
Dus het is net aanquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sta nog een 5.5 voor m en o en een 5.3 voor geschiedenis
maar ik sta 7 voor engels en 8 voor maatschappijleer bijvoorbeeld
ach uiteindelijk zegt het niet zoveel behalve dat je net of net niet genoeg doetquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar eigenlijk wel. laffe werkhouding ieder jaar van mij
Hé dat lijkt wel op mij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar eigenlijk wel. laffe werkhouding ieder jaar van mij
Bij geschiedenis kan het echt heel veel uitmaken welke leraar je hebt.quote:
geschiedenis havo maakt de leraar wat uit jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij geschiedenis kan het echt heel veel uitmaken welke leraar je hebt.
Komt wel goed Stijntje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geschiedenis havo maakt de leraar wat uit ja
Op vwo wel iigquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geschiedenis havo maakt de leraar wat uit ja
kan het me niet voorstellen dat je dat niet kan halen op basis van algemene kennisquote:
Alsof er nu op het nieuws veel wordt verteld over het Habsburgse rijk of dat soort dingen. Die meeste dingen moeten je toch wel uitgelegd worden hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen dat je dat niet kan halen op basis van algemene kennis
Algemen kennis haal je niet alleen van het nieuws.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er nu op het nieuws veel wordt verteld over het Habsburgse rijk of dat soort dingen. Die meeste dingen moeten je toch wel uitgelegd worden hoor.
Je kan niet van iedere leerling verwachten dat hij alle historische gebeurtenissen tot in den detail weet. Zou me verbazen als jij dat allemaal weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Algemen kennis haal je niet alleen van het nieuws.
Mij lukt het ook wel vrij eenvoudig hoor, maar halverwege het schooljaar kregen we een andere leraar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen dat je dat niet kan halen op basis van algemene kennis
je hoeft ook bijna niets tot in detail te weten om in ieder geval een 6 te staanquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet van iedere leerling verwachten dat hij alle historische gebeurtenissen tot in den detail weet. Zou me verbazen als jij dat allemaal weet.
Ik stond ook wel een 6, maar een goede leraar maakt het wel het verschil om dan een 7 of 8 te komen staan. Of dat je er echt structureel iets van leert, ipv dat een leraar alleen maar de feitjes opdreunt die ook in het boek staan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hoeft ook bijna niets tot in detail te weten om in ieder geval een 6 te staan
Ligt een beetje aan de tijdsperiode waarmee je bezig bent. Zo boeien de jagers en verzamelaars echt niemand.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:08 schreef Tarado het volgende:
Geschiedenis is voor mij al een tijd geschiedenis maar ik vond het erg saai
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond ook wel een 6, maar een goede leraar maakt het wel het verschil om dan een 7 of 8 te komen staan. Of dat je er echt structureel iets van leert, ipv dat een leraar alleen maar de feitjes opdreunt die ook in het boek staan.
Wij hadden ook een leraar die als hij de geest had zijn verhalen heel attractief kon vertellen met grappen erdoor en leuke tekeningen op het bord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij hadden een leraar die er zelf hele verhalen van maakte, en dan ook goed vertelde.
Schitterende leraar voor gehad.
Ik sloeg mensen altijd in elkaar als ze 'm en o' schrevenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Eindhoven is een Grolsch ook 60 cent. Maar dat is geen ijskoud bier van de tap in 37 graden. Het is weer lekker warm hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je terugkomt in Nederland wordt het HUILEN bij je eerste rondje.
ik krijg meteen al trek, ook in bier trouwensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:42 schreef Saind het volgende:
[..]
In Eindhoven is een Grolsch ook 60 cent. Maar dat is geen ijskoud bier van de tap in 37 graden. Het is weer lekker warm hier.
Net gegeten bij Bahn Mi tent die volgens Bourdain de beste van Vietnam is. LEKKER man
Cheerioquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik krijg meteen al trek, ook in bier trouwens
Proost. Ik sta al 15 dagen droog. Gelijk weer 4 kilo eraf.quote:
Als ik terug ben ga ik ook ff afkicken ja. Niet al te veel want tegen de verwachtingen in al m'n tentamens gehaald en geen herkansingenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Proost. Ik sta al 15 dagen droog. Gelijk weer 4 kilo eraf.
Ik ga het volhouden tot mn volgende vakantie.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik terug ben ga ik ook ff afkicken ja. Niet al te veel want tegen de verwachtingen in al m'n tentamens gehaald en geen herkansingen![]()
20 puntjes erbij hossa. Goed dagje zo. Krijg net mailtje binnen
Mooie vietsquote:
quote:
Genieten stinhoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag
[ afbeelding ]
Zondag
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Mooi stukje historie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was mijn allereerste FOK!usericon.
Met zn petjesquote:
Yvonne vroeg het 'vriendelijk'. Ik kon niet anders.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanpassen van je UI.
Yvjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Yvonne vroeg het 'vriendelijk'. Ik kon niet anders.
Wel eenzijdige banvermindering bedongen wegens goed gedragquote:
Laten we controlerenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang geen ban gehad.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:55 schreef Saind het volgende:
Heb nu een tent gevonden waar hij 9 eurocent kost
Wat kosten kindhoertjes daarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:55 schreef Saind het volgende:
Heb nu een tent gevonden waar hij 9 eurocent kost
Kan je even naar Bangcock gaan om dat te controleren voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je hier niet, moet je naar Bangkok.
Nee. Gisteren klopte iemand tegen het raam aan, ik schrok me de tering maar ik wilde dus naar de deur rennen om 'm open te doen. Glijd ik godverdomme hard uit op m'n sokken en knal ik tegen de samenkomst van een meterkast en een spiegel aan, godverdomme.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch iets teveel gas gegeven op de brug bij Leiden.
Ik zou veel geld overhebben voor deze beelden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Gisteren klopte iemand tegen het raam aan, ik schrok me de tering maar ik wilde dus naar de deur rennen om 'm open te doen. Glijd ik godverdomme hard uit op m'n sokken en knal ik tegen de samenkomst van een meterkast en een spiegel aan, godverdomme.
Ben ik over een week of drie voor je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je even naar Bangcock gaan om dat te controleren voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |