Wij hadden ook een leraar die als hij de geest had zijn verhalen heel attractief kon vertellen met grappen erdoor en leuke tekeningen op het bord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij hadden een leraar die er zelf hele verhalen van maakte, en dan ook goed vertelde.
Schitterende leraar voor gehad.
Ik sloeg mensen altijd in elkaar als ze 'm en o' schrevenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sta nog een 5.5 voor m en o en een 5.3 voor geschiedenis
maar ik sta 7 voor engels en 8 voor maatschappijleer bijvoorbeeld
In Eindhoven is een Grolsch ook 60 cent. Maar dat is geen ijskoud bier van de tap in 37 graden. Het is weer lekker warm hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je terugkomt in Nederland wordt het HUILEN bij je eerste rondje.
ik krijg meteen al trek, ook in bier trouwensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:42 schreef Saind het volgende:
[..]
In Eindhoven is een Grolsch ook 60 cent. Maar dat is geen ijskoud bier van de tap in 37 graden. Het is weer lekker warm hier.
Net gegeten bij Bahn Mi tent die volgens Bourdain de beste van Vietnam is. LEKKER man
Cheerioquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik krijg meteen al trek, ook in bier trouwens
Proost. Ik sta al 15 dagen droog. Gelijk weer 4 kilo eraf.quote:
Als ik terug ben ga ik ook ff afkicken ja. Niet al te veel want tegen de verwachtingen in al m'n tentamens gehaald en geen herkansingenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Proost. Ik sta al 15 dagen droog. Gelijk weer 4 kilo eraf.
Ik ga het volhouden tot mn volgende vakantie.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik terug ben ga ik ook ff afkicken ja. Niet al te veel want tegen de verwachtingen in al m'n tentamens gehaald en geen herkansingen![]()
20 puntjes erbij hossa. Goed dagje zo. Krijg net mailtje binnen
Mooie vietsquote:
quote:
Genieten stinhoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag
[ afbeelding ]
Zondag
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |