ik sta nog een 5.5 voor m en o en een 5.3 voor geschiedenisquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar is het voldoende of is er nog twijfel?
Dus het is net aanquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sta nog een 5.5 voor m en o en een 5.3 voor geschiedenis
maar ik sta 7 voor engels en 8 voor maatschappijleer bijvoorbeeld
ach uiteindelijk zegt het niet zoveel behalve dat je net of net niet genoeg doetquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar eigenlijk wel. laffe werkhouding ieder jaar van mij
Hé dat lijkt wel op mij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar eigenlijk wel. laffe werkhouding ieder jaar van mij
Bij geschiedenis kan het echt heel veel uitmaken welke leraar je hebt.quote:
geschiedenis havo maakt de leraar wat uit jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij geschiedenis kan het echt heel veel uitmaken welke leraar je hebt.
Komt wel goed Stijntje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sta nog een 5.5 voor m en o en een 5.3 voor geschiedenis
maar ik sta 7 voor engels en 8 voor maatschappijleer bijvoorbeeld
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geschiedenis havo maakt de leraar wat uit ja
Op vwo wel iigquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geschiedenis havo maakt de leraar wat uit ja
kan het me niet voorstellen dat je dat niet kan halen op basis van algemene kennisquote:
Alsof er nu op het nieuws veel wordt verteld over het Habsburgse rijk of dat soort dingen. Die meeste dingen moeten je toch wel uitgelegd worden hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen dat je dat niet kan halen op basis van algemene kennis
Algemen kennis haal je niet alleen van het nieuws.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er nu op het nieuws veel wordt verteld over het Habsburgse rijk of dat soort dingen. Die meeste dingen moeten je toch wel uitgelegd worden hoor.
Je kan niet van iedere leerling verwachten dat hij alle historische gebeurtenissen tot in den detail weet. Zou me verbazen als jij dat allemaal weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Algemen kennis haal je niet alleen van het nieuws.
Mij lukt het ook wel vrij eenvoudig hoor, maar halverwege het schooljaar kregen we een andere leraar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen dat je dat niet kan halen op basis van algemene kennis
je hoeft ook bijna niets tot in detail te weten om in ieder geval een 6 te staanquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet van iedere leerling verwachten dat hij alle historische gebeurtenissen tot in den detail weet. Zou me verbazen als jij dat allemaal weet.
Ik stond ook wel een 6, maar een goede leraar maakt het wel het verschil om dan een 7 of 8 te komen staan. Of dat je er echt structureel iets van leert, ipv dat een leraar alleen maar de feitjes opdreunt die ook in het boek staan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hoeft ook bijna niets tot in detail te weten om in ieder geval een 6 te staan
Ligt een beetje aan de tijdsperiode waarmee je bezig bent. Zo boeien de jagers en verzamelaars echt niemand.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:08 schreef Tarado het volgende:
Geschiedenis is voor mij al een tijd geschiedenis maar ik vond het erg saai
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond ook wel een 6, maar een goede leraar maakt het wel het verschil om dan een 7 of 8 te komen staan. Of dat je er echt structureel iets van leert, ipv dat een leraar alleen maar de feitjes opdreunt die ook in het boek staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |