Mooi stukje historie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was mijn allereerste FOK!usericon.
Met zn petjesquote:
Yvonne vroeg het 'vriendelijk'. Ik kon niet anders.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanpassen van je UI.
Yvjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Yvonne vroeg het 'vriendelijk'. Ik kon niet anders.
Wel eenzijdige banvermindering bedongen wegens goed gedragquote:
Laten we controlerenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang geen ban gehad.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:55 schreef Saind het volgende:
Heb nu een tent gevonden waar hij 9 eurocent kost
Wat kosten kindhoertjes daarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:55 schreef Saind het volgende:
Heb nu een tent gevonden waar hij 9 eurocent kost
Kan je even naar Bangcock gaan om dat te controleren voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je hier niet, moet je naar Bangkok.
Nee. Gisteren klopte iemand tegen het raam aan, ik schrok me de tering maar ik wilde dus naar de deur rennen om 'm open te doen. Glijd ik godverdomme hard uit op m'n sokken en knal ik tegen de samenkomst van een meterkast en een spiegel aan, godverdomme.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch iets teveel gas gegeven op de brug bij Leiden.
Ik zou veel geld overhebben voor deze beelden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Gisteren klopte iemand tegen het raam aan, ik schrok me de tering maar ik wilde dus naar de deur rennen om 'm open te doen. Glijd ik godverdomme hard uit op m'n sokken en knal ik tegen de samenkomst van een meterkast en een spiegel aan, godverdomme.
Ben ik over een week of drie voor je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je even naar Bangcock gaan om dat te controleren voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |