Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Beetje spanning in de tent. Komen er rassenrellen, of komen ze niet...quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dit voor TT. Krijgen we allemaal boze autochtonen hier, die ons gaan uitkafferen.
Typische Shia. Altijd uit op conflicten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje spanning in de tent. Komen er rassenrellen, of komen ze niet...
Kom op, je weet heus wel waarom sjiieten rafidha worden genoemd. Rafdh = afwijzen. Ze wijzen Abu Bakr, Omar en Uthman af als Khalifa's...quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een raafidie? Haat jij abu bakr?
Niet alle sjiieten zijn rafida, kijk de zaidis....quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kom op, je weet heus wel waarom sjiieten rafidha worden genoemd. Rafdh = afwijzen. Ze wijzen Abu Bakr, Omar en Uthman af als Khalifa's...
Dus nee, het heeft niks met haat te maken.
Zaydis zijn een minderheid.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:42 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Niet alle sjiieten zijn rafida, kijk de zaidis....
Fuck nederland bradaquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:10 schreef hafez1234 het volgende:
Als jullie voor Argentini zijn waarom gaan jullie niet daar wonen? Zijn wij ook van jullie af.![]()
Van de TT? Zo werkt het niet allochtoon. Alle allochtonen zijn verantwoordelijk voor elkaars daden.quote:
Alleen als jij in Israel gaat wonen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:10 schreef hafez1234 het volgende:
Als jullie voor Argentini zijn waarom gaan jullie niet daar wonen? Zijn wij ook van jullie af.![]()
Ja behalve voor de jouwe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van de TT? Zo werkt het niet allochtoon. Alle allochtonen zijn verantwoordelijk voor elkaars daden.
Neem lekker een Nederlandse vlag als UI, verrader.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:10 schreef hafez1234 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Typische Shia. Altijd uit op conflicten.
faalhaasquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
Ik kreeg wel een geniaal idee voor een cheesecake vandaag na het werk. Ik heb zo 1 gehaald;
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ik ben alleen de kwark en andere shizzle vergeten
watquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Haha sorry maar jij bent best wel lelijk![]()
Mannen kunnen uiteraard geen lang haar hebben...quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom dan? Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor. Ze behoudt haar schoonheid slechts voor en voor mij alleen.... Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?
Waarschijnlijk aangelijnd...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En meen je deze?
Dat je haar op straat laat lopen joh.
Moslims zoals jij?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef De_Ilias het volgende:
De Islam hoef je niet te redden, die is namelijk onfeilbaar. Moslims maken er een puinhoop van.
Eigenlijk zouden we Danny moeten vragen om een Ramadan subforum te openen. Of eigenlijk zelfst twee: n voor mannen en n voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze de vrouwen en mannen niet scheiden op dit forum..
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Of eigenlijk zelfst twee: n voor mannen en n voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).
Dan wordt dat binnen no-time een tetten subforum. Weet je zeker dat je dat wilquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Eigenlijk zouden we Danny moeten vragen om een Ramadan subforum te openen. Of eigenlijk zelfst twee: n voor mannen en n voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).
waar zijn mn klinkersquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij twijfel altijd doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
Kb ik rij zo langs supermarkt.
BenJ. To do or not to do...
Heb jij al een grote ''quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar zijn mn klinkers
Wie js peunage
wat is een stikker? Mijn hoofd is mooi, lijk op deze:quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb jij al een grote '''' stikker op je voorhoofd?
Sticker/stikker whateverquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is een stikker? Mijn hoofd is mooi, lijk op deze:
ik dacht ik ga op zoek naar mensen op wie ik lijk, maar zelfs dat is onmogelijkquote:
Dan post je gewoon een fotoquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht ik ga op zoek naar mensen op wie ik lijk, maar zelfs dat is onmogelijk
Ik wou dat ik op deze dame leek:
https://lh6.googleusercon(...)uHnU0PluwcnA_iA=w340
post geen foto's meer op fok, die tijd is geweestquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan post je gewoon een foto![]()
Ook weleens gedaan, daarna gewoon weer eraf halen wanneer de gaylords komen![]()
Of gewoon niet posten.
Toppiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
post geen foto's meer op fok, die tijd is geweest
ze heeft lekkere zus!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan post je gewoon een foto![]()
Ook weleens gedaan, daarna gewoon weer eraf halen wanneer de gaylords komen![]()
Of gewoon niet posten.
Wat een onbeschofte hond om zo tegen een oudere man te pratenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Jojo
https://m.facebook.com/st(...)7&id=683061691736170
Gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onbeschofte hond om zo tegen een oudere man te praten
Respect voor ouderen. Als die man zo spreekt kun je hem op n normale manier te woord staan iov te filmem en op fb te plaatsen :quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Die man maakt indirect een opmerking over Arabische landen etc. Mag allemaal zo zijn maar zo hoor je ook niet te praten.
De laatste keer was ik in de stad aan 't lopen en sprak zo'n man mij aan met iemand anders. Ik zat daar letterlijk een uur in discussie, alle argumenten neergelegd en de zijne weerlegt. En dan begint ie weer over ''ja maar bij ons gaat IEDEREEN naar de hemel omdat God zijn zoon Jezus heeft opgeofferd blabla''.. Want God heeft iemand boven zich dat hij MOET opofferen en niet gewoon super genadig kan zijn? En waar is je rechtvaardigheid dan gebleven... Je bent ook rechtvaardig op 't moment dat je iedereen straft voor zijn eigen daden.
Omdat christendom makkelijker is moet ik dus daarin geloven, al is 't niet de waarheid en is alles van die christenen maar slap gelul....
Ze mogen echt opflikkeren. Zou precies zelfde reageren als zo'n man met mijn kinderen komt praten over vals geloof.
Ik hoef niet te kijken hoe ik over ze praat. Ik denk al genoeg over zequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk trouwens hoe jij over Christenen praat
hmm..quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ya harammm laat mn hijabi zusje eens met rust
quote:hijabi
them beautiful arab girls that all the guys wantalso hijabis dont necessarily need to be arab they could be of any race and their hijab or scarf could be of any style. They are differentiated from other girls by being called hijabi as they are hard to get but worth it. These girls are beautiful, loving and also really cute. The only way to know this is to marry one. Hijabis make the perfect wives.
weet ik niet ik ben haar ook kwijtquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over lekkere wijven gesproken
Seninki nerde be
Omdat je oud bent moet je niet van alles kunnen roepen. Respect moet je ook wel een beetje verdienen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Respect voor ouderen. Als die man zo spreekt kun je hem op n normale manier te woord staan iov te filmem en op fb te plaatsen :
Lief, trouwens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over lekkere wijven gesproken
Seninki nerde be
doe normaal, jezus man, we delen dezelfde godquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kijken hoe ik over ze praat. Ik denk al genoeg over zeDebielheid ten top. Zo vals als wat en maar blijven denken dat je 't goed hebt.
watquote:
watquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
weet ik niet ik ben haar ook kwijt
help
Mijn God heeft geen zoon en bestaat wl.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe normaal, jezus man, we delen dezelfde god
[..]
wat
[..]
wat
Moest laatst aan haar denken. Fok addictquote:
Jij bent te goed ingeburgerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat je oud bent moet je niet van alles kunnen roepen. Respect moet je ook wel een beetje verdienen.
klopt en wat??quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn God heeft geen zoon en bestaat wl.
Ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klopt en wat??
http://users.telenet.be/myprojects/peace/jezus.html
Jammer dat het Ramadan is. Wat popcorn zou op dit moment leuk zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn God heeft geen zoon en bestaat wl.
Virtuele popcorn mag toch wel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jammer dat het Ramadan is. Wat popcorn zou op dit moment leuk zijn.
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.quote:
Mazen in de wetquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.
Zolang je niet geil wordt. Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.
dus deze zou je niet eten:quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben njet zo van de chocolade*, maar eetsmakelijk
*: enkele uitzonderingen daargelaten
er staat toch uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus deze zou je niet eten:
[ afbeelding ]
dat zijn wel veel uitzonderingenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er staat toch uitzonderingen daargelaten
Chocolade taart/cake/ijs!!!
1 turk voor deze turk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Jojo
https://m.facebook.com/st(...)7&id=683061691736170
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 turk voor deze turk.
[ afbeelding ]
Klonk niet als een Turk btw.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Bami-Powner het volgende:
ik heb zin in die ben & jerry's chocolade-ijs met zo van die browniestukjes erin![]()
![]()
heel die pot leegvreten tot je tong bevroren is en je mond met chocolade hangt![]()
[ afbeelding ]
Klonk als een Marokkaan maar dat stukje over Turkije hoorde ik dan ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Het heeft niets mee te maken
En deze kind hiero![]()
Slaak je gewoon op je bek
Als ik jou zie ouwe, ik leg je neer
Naar de Gods woord![]()
Jullie proberen de kinderen naar Christus om te brengen
Omgado.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klonk als een Marokkaan maar dat stukje over Turkije hoorde ik dan ook niet.
Eigk niets... Voorheen, toen ik met normale mensen omging, werd ik ook beticht van bekaktheid. Guilty as charged.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Honger gekregen van de M op tv![]()
En stimo wat is er mis met bekakte allochtonen
Si, maar ik werk volgens mij in een totaal andere sector.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft hier verstand van het kiezen van een onderwerp voor de scriptie
Omdat als Argentini wint iedereen in dit topic wordt uitgezet en Maxima afgezet wordt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Si, maar ik werk volgens mij in een totaal andere sector.
zenuwachtig voor straksss.
maxima is een normale burgerquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als Argentini wint iedereen in dit topic wordt uitgezet en Maxima afgezet wordt?
het is immers geschreven door een antwerpse ex-burgemeesterquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je geen historisch besef hebt niet nee.
Druk, werken, druk.quote:
Ik ook niet. Leg het me uit met je handenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ne bilim, kan niet uitleggen. Ben niet zo van de woorden.
Doe niet zo vies.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leg het me uit met je handen
ik vond die gif een beetje raarquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lachen en dingen niet zo serieus te nemen. Fatoe. grap. saka. joke.
haha je lijkt mn moeder welquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan een perzik niet eten, hoor. Het is pluizig, ik word daar gek van.
IK BEGON ERMEE!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AAAAAH NIETES JIJ VAN MIJ!!!1111!!!
Heb het ook met watjes bijv.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
NEE IK! LEUGENAARquote:
GC / Ramadan Slowchat 2014 - bananen post #30quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Moet kotsen van alle chocola die ik heb gegeten. Godsamme wat vies ik eet nooit meer.
[..]
NEE IK! LEUGENAAR
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
GC / Ramadan Slowchat 2014 - bananen post #30
retweetquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat hele trekken en duwen echt zo irritant.
Retweet (RT) is een term die gebruikt wordt op Twitter. Je kan het vergelijken met een forwarden van een e-mail. Met een retweet ‘forward’ je een bericht van iemand anders naar je eigen netwerk van Twitter followers. Dit doe je omdat het een leuk of goed bericht is die je wilt delen met mensen. Binnen twitter doe je dit door RT of retweet te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat wil dat retweet eigenlijk zeggen?
Dus gewoon een tweet herbruikenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Retweet (RT) is een term die gebruikt wordt op Twitter. Je kan het vergelijken met een forwarden van een e-mail. Met een retweet ‘forward’ je een bericht van iemand anders naar je eigen netwerk van Twitter followers. Dit doe je omdat het een leuk of goed bericht is die je wilt delen met mensen. Binnen twitter doe je dit door RT of retweet te doen.
Google gebruiken is gratis hoor, yw.
nog een paar minuten, joh!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
Weet je, ik ga gewoon slapen. Al 18 uur wakker, over 6 uur weer op
Wissel over? Nee hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Che_ het volgende:
Vlaar pingel laten nemen
Krul niet er in terwijl je wissel over hebt
Kan je nou ook al niet meer tot 3 tellenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Che_ het volgende:
Vlaar pingel laten nemen
Krul niet er in terwijl je wissel over hebt
Indi-janmaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
Hij had toch alleen huntelaar en janmaat er in?
O nee de jong ging er ook uit
Mietjequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
Jammer dit, ik ga mezelf in slaap huilen
die van turkije tegen korea was best leuk met de snelste doelpunt ooit van hakan sukurquote:
Ja beide landen mochten toen blij zijn dat ze zo ver waren gekomen, dan is het nog wel oke.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
die van turkije tegen korea was best leuk met de snelste doelpunt ooit van hakan sukur
Ik ook manquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
Jammer dit, ik ga mezelf in slaap huilen
Turkije had dat WK moeten winnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja beide landen mochten toen blij zijn dat ze zo ver waren gekomen, dan is het nog wel oke.
''het'' werd niet in 't doel geschopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Najaa, ze hebben het ver geschopt, wie had dat gedacht!
Istanbul. Op de voorgrond de Nusretiye-moskee, uitkijkend over het historische schiereiland van Istanbul.quote:
EK 2008 maakten we ook een serieuze kans om de finale te bereiken. Helaas met 3-2 nipt verloren van Duitsland in de halve finale.quote:
Nouja, de scheidsrechter was een Turk.. heeft Wilders daar al gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:04 schreef Peunage het volgende:
Is de hetze tegen vastende moslims al begonnen?
ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO!!1!!!1quote:Op donderdag 10 juli 2014 06:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nouja, de scheidsrechter was een Turk.. heeft Wilders daar al gebruik van gemaakt?
quote:
Landverraders!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben een blije man deze nacht, Nederland eruit gedonderd! Prachtig!
Altijd al stomme sjiietquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:04 schreef Peunage het volgende:
Is de hetze tegen vastende moslims al begonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]Damnz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (Was het het waard?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]rip jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (
Ik draai me nog eens lekker om
LUIERDquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rip jij
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rip jij
Dat is waar. Ik heb nooit gemeet, maar als ik zou meeten zou dat met jou zijn.quote:
Parfumoutletquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn parfum is opwaar kan ik online bestellen voor normal prices.
Ik heb nooit een voorkeur. Als t maar lichtzoet is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Parfumoutlet
Of wachten op acties bij Ici Paris of Douglas.
Welk geurtje had je?
Heb t niet zo "beschrijven" met woorden als het om geur gaat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef Che_ het volgende:
Kijk op fragrantica of basenotes om een keuze te maken
Staat veel meer info bij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb t niet zo "beschrijven" met woorden als het om geur gaat.
Zelfde als wijn... lichte notensmaak met een vleugje fruit, gevolgd door een stevige afdronk
zei toch al n x dat dat gooorrrrrrrr isquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is het merk van je laatste parfum, weet je dat ook niet?
En gadver man, wat is warme havermoutpap goor. Bah.
Niemandquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zei toch al n x dat dat gooorrrrrrrr is
Ff denken.... nu nog beetje in de fles van Hugo Boss. Donkere fles is het.![]()
Ik onthou de namen van parfums niet
Ja, ik at het vroeger weleens. Ik wist dat ik het niet zo lekker vond, maar ik kreeg het net bijna niet door mijn keel. Note to myself: Vanavond NIET vergeten om overnight oats te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar wanneer ik 50 euro uitgeef aan een geurtje dan onthoud ik de namen echt wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
NiemandWie wil pronken zegt gewoon chanel met daarachter de prijs maar dan 3 tientjes hoger.
Ik onthou het was een paarse verpakking met een flesje dat enigszins bol loopt in het midden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
NiemandWie wil pronken zegt gewoon chanel met daarachter de prijs maar dan 3 tientjes hoger.
Lijkt me sterk. Hoogstwaarschijnlijk iets van 20-50 cent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef darkmond het volgende:
Jongens... Hoeveel kost n sms naar het buitenland als je een telfort abonnement hebt? Krijgt m'n ma straks een flinke rekening als ik een sms naar het buitenland verstuur?
Thanksquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik at het vroeger weleens. Ik wist dat ik het niet zo lekker vond, maar ik kreeg het net bijna niet door mijn keel. Note to myself: Vanavond NIET vergeten om overnight oats te maken.![]()
Oh Hugo Boss. Weet je, ik zou gewoon naar de winkel gaan, daar ruiken en vervolgens online bestellen. Parfumoutlet heeft soms echttt goede deals, maar soms is het gewoon even duur. Dus even in de gaten houden.
Ik ben te sloeber om parfum voor mezelf te kopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar wanneer ik 50 euro uitgeef aan een geurtje dan onthoud ik de namen echt wel.
Oh goodie....quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo je mag wel een van mijn luchtjes hebben.
Bonenlucht enzulks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo je mag wel een van mijn luchtjes hebben.
Boss Nuitquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok, bedanktquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hoogstwaarschijnlijk iets van 20-50 cent.
Verwen me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boss Nuit
http://www.fragrantica.co(...)our-Femme-15259.html
Ik heb niemand die dat voor me doet, dus ik moet wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben te sloeber om parfum voor mezelf te kopen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niemand die dat voor me doet, dus ik moet wel.
koop je zo vaak parfum jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Che_ het volgende:
Parfumswinkel
Parfumania
Parfumerie
Bij die eerste 2 krijg je tester per gekochte product. Vaak doen ze er ook andere onzin extra bij zoals oog of gezichtscreme
Haal jij voor me? Ja dank je. K dm adres welquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Che_ het volgende:
Parfumswinkel
Parfumania
Parfumerie
Bij die eerste 2 krijg je tester per gekochte product. Vaak doen ze er ook andere onzin extra bij zoals oog of gezichtscreme
Af en toe,. Maar ik haat die standaardgeuren als Jean Paul Gaultier, Acqua di Gio en One Million.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]niks mis mee
[..]
koop je zo vaak parfum jij
wejoo op hosseltoer alles, ga door stimoquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haal jij voor me? Ja dank je. K dm adres wel
$$$$$$$ digger
Ha, je bent zo'n een. Wat is we mis met dat bovenste rijtje. Ruiken gewoon prima.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Af en toe,. Maar ik haat die standaardgeuren als Jean Paul Gaultier, Acqua di Gio en One Million.
Mijn favoriet is YSL la nuit de l'homme
He better get me some shizzlequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wejoo op hosseltoer alles, ga door stimo
Meid. Van YSL nog wat ga ik snuffelen. Good shitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha, je bent zo'n een. Wat is we mis met dat bovenste rijtje. Ruiken gewoon prima.Sowieso liever een luchtje dan helemaal niks.
One million.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Af en toe,. Maar ik haat die standaardgeuren als Jean Paul Gaultier, Acqua di Gio en One Million.
Mijn favoriet is YSL la nuit de l'homme
Wat spuit jij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
One million.![]()
Ben je een marrokaan/ neger ofzo?
Waarom lees je de zin niet even opnieuwquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
One million.![]()
Ben je een marrokaan/ neger ofzo?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meid. Van YSL nog wat ga ik snuffelen. Good shit
Ruiken niet lekker. Te synthetisch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is we mis met dat bovenste rijtje.
Hem tegen me aanhouden en snuffelen.quote:
Die momenten ja. Boh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem tegen me aanhouden en snuffelen.
Samen op bank zitten en snuffelen.
Zijn shirt tegen me neus aan en snuffelen.
Etc.
Hahaha sorry. Ramadan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom lees je de zin niet even opnieuw
Mn meest fijne moment als achter hem staan en zijn rug omhelsen en dan snuffelen. Oh man. Happy die moment.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die momenten ja. Boh.
Stop stimo stop.
nu als foetus in hoekje liggen en huilen brbquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn meest fijne moment als achter hem staan en zijn rug omhelsen en dan snuffelen. Oh man. Happy die moment.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu als foetus in hoekje liggen en huilen brb
Niet aan beginnen. Dat werkt helemaal niet. Tenzij je zo'n Fried Ice pan ding koopt. Dat ziet er wel nice uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Che_ het volgende:
Ik zoek een ijsmaker. Iemand wel eens gehad?
Niet zo'n ding waar je een stokje insteekt
Ik wil ijs maken, niet verkopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Dat werkt helemaal niet. Tenzij je zo'n Fried Ice pan ding koopt. Dat ziet er wel nice uit.
Prijs gezienquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand bekend met deze inimini geconcentreerde parfums?
https://www.douglas.nl/do(...)rand_3000015563.html
Het is zo'n inimini superrr schattig flesje omgg. Zo lief he.quote:
Ja wij hebben hier thuis zo'n ding. Eigenlijk een soort koude emmer met een mixer erin. Je moet wel goede ingredinten hebben om "normaal" ijs qua smaakt te overtreffen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil ijs maken, niet verkopen
Je hebt wel goede machines, volgens mij.
Snap ik.. maar ik zou t er niet voor over hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is zo'n inimini superrr schattig flesje omgg. Zo lief he.
Maar het is parfum, dus niet eau de, maar gewoon puur parfum. Je hebt er maar echt heel klein beetje van nodig.
Vraag me af of het het waard is om zo'n kleintje kopen.
Zoiets?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja wij hebben hier thuis zo'n ding. Eigenlijk een soort koude emmer met een mixer erin. Je moet wel goede ingredinten hebben om "normaal" ijs qua smaakt te overtreffen.
allah akil fikir versin zou mijn moeder zeggen als een van me zusjes met dat flesje aan zou komenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap ik.. maar ik zou t er niet voor over hebben
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap ik.. maar ik zou t er niet voor over hebben
Tja dat zeg ik ook van haar als ik zie hoeveel zij per jaar uitgeeft aan sigaretten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
allah akil fikir versin zou mijn moeder zeggen als een van me zusjes met dat flesje aan zou komen.
Gierige mensenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ja, als je hem graag wil gewoon kopen borte. Ik ben sowieso wel gierig/zuinig.
Jij kan zeker vet goed koken als ik allemaal zie wat jij wilquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.bol.com/nl/p/k(...)0289200000008136868B
Ik ben echt totaal niet zuinig. Maar ik heb met mezelf de afspraak dat ik eerst al mijn andere parfum opmaak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ja, als je hem graag wil gewoon kopen borte. Ik ben sowieso wel gierig/zuinig.
Nee die van pilipis: http://www.bol.com/nl/p/p(...)70/9000000011034725/quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.bol.com/nl/p/k(...)0289200000008136868B
Niet waar, echt niet!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kan zeker vet goed koken als ik allemaal zie wat jij wil
Borte zal ook vast zo'n modepopje zijn als ik zie wat ze allemaal wil
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kan zeker vet goed koken als ik allemaal zie wat jij wil
Borte zal ook vast zo'n modepopje zijn als ik zie wat ze allemaal wil
Wat nou. Ik denk teveel na. "Heb ik het nodig? Wat gebeurt er als ik zus en zo?" Etc.quote:
Leer mij de kneepjes van het vak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet zuinig. Maar ik heb met mezelf de afspraak dat ik eerst al mijn andere parfum opmaak.
Over 100 jaar kan ik deze dus kopen.
Dat lijkt me een simpele ijsmachinequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee die van pilipis: http://www.bol.com/nl/p/p(...)70/9000000011034725/
Ik hou er wel van als het ijs wat steviger is wat ik me kan herinneren is dat het ijs uit dit ding redelijk zacht was.
Dan is dat toch alleen maar goed?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar geld is het probleem niet.
Heb voorheen veel gewerkt.
Ja dan moet je niet voor zo'n Kenwood ding gaan h.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een simpele ijsmachine
Ik wil er een van DUITSCHEN SHTAAL
Gierquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat nou. Ik denk teveel na. "Heb ik het nodig? Wat gebeurt er als ik zus en zo?" Etc.
[..]
Leer mij de kneepjes van het vak.![]()
En hahaha, gewoon per abuis je flesjes laten vallen en leeg laten lopen. Versnel je het proces.
Ja, maar als ik dingen wil kopen ga ik teveel analyseren en nadenken en twijfelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is dat toch alleen maar goed?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gier
Ik heb vaak geurtjes als luchtverfrissers gebruiktwaren niet lekker. Zoals Thierry Mugler Pure Malt. Helemaal uit Frankrijk besteld alles.
Ik hou het wel bij Ben & Jerry's jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet voor zo'n Kenwood ding gaan h.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh nu komt een deel van mn droom naar bovenborte draag jij een hoofddoek?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dingen wil kopen ga ik teveel analyseren en nadenken en twijfelen.Schiet niet op.
[..]e
Haha wel zonde
Je moet dit soort dingen ook gewoon niet aan anderen vragen. Gewoon bestellen die shit, 1x uitproberen en als het niet leuk is terugsturen naar bol.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Ben & Jerry's jateveel moeite dit
Mn moeder heeft een vriendin bij een parfumerie werken. Sowieso koopt mn moeder keiveel. Em ik neem die luchtjes overquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Oh btw, hoe kun je gierig zijn en 20 parfums hebben btw? Zoveel heb ik er niet eens. Of koop jij je parfums bij de action?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Blocko het volgende:
[..]. Als student was ik altijd een soort bank voor mijn vrienden die nooit genoeg geld hadden om die dames van een redelijke date te voorzien.
Al dat geanalyseer. heeft als voordeel dat je natuurlijk wel relatief veel geld op je rekening hebt staan.
En money=love.
Dus.
Maar dat doe ik ook. Wil bv al maanden een goede camera kopen voor naar Iran maar heb nog steeds niks goeds gevondenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef Che_ het volgende:
Ik analyseer niet in als heb ik het nodig, maar wat is het beste of beste prijs-kwaliteitverhouding. Dan ben je lang bezig met zoeken
Nikon. Slotje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook. Wil bv al maanden een goede camera kopen voor naar Iran maar heb nog steeds niks goeds gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |