het is immers geschreven door een antwerpse ex-burgemeesterquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je geen historisch besef hebt niet nee.
Druk, werken, druk.quote:
Ik ook niet. Leg het me uit met je handenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ne bilim, kan niet uitleggen. Ben niet zo van de woorden.
Doe niet zo vies.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leg het me uit met je handen
ik vond die gif een beetje raarquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lachen en dingen niet zo serieus te nemen. Fatoe. grap. saka. joke.
haha je lijkt mn moeder welquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan een perzik niet eten, hoor. Het is pluizig, ik word daar gek van.
IK BEGON ERMEE!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AAAAAH NIETES JIJ VAN MIJ!!!1111!!!
Heb het ook met watjes bijv.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
NEE IK! LEUGENAARquote:
GC / Ramadan Slowchat 2014 - bananen post #30quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Moet kotsen van alle chocola die ik heb gegeten. Godsamme wat vies ik eet nooit meer.
[..]
NEE IK! LEUGENAAR
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
GC / Ramadan Slowchat 2014 - bananen post #30
retweetquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat hele trekken en duwen echt zo irritant.
Retweet (RT) is een term die gebruikt wordt op Twitter. Je kan het vergelijken met een forwarden van een e-mail. Met een retweet ‘forward’ je een bericht van iemand anders naar je eigen netwerk van Twitter followers. Dit doe je omdat het een leuk of goed bericht is die je wilt delen met mensen. Binnen twitter doe je dit door RT of retweet te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat wil dat retweet eigenlijk zeggen?
Dus gewoon een tweet herbruikenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Retweet (RT) is een term die gebruikt wordt op Twitter. Je kan het vergelijken met een forwarden van een e-mail. Met een retweet ‘forward’ je een bericht van iemand anders naar je eigen netwerk van Twitter followers. Dit doe je omdat het een leuk of goed bericht is die je wilt delen met mensen. Binnen twitter doe je dit door RT of retweet te doen.
Google gebruiken is gratis hoor, yw.
nog een paar minuten, joh!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
Weet je, ik ga gewoon slapen. Al 18 uur wakker, over 6 uur weer op
Wissel over? Nee hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Che_ het volgende:
Vlaar pingel laten nemen
Krul niet er in terwijl je wissel over hebt
Kan je nou ook al niet meer tot 3 tellenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Che_ het volgende:
Vlaar pingel laten nemen
Krul niet er in terwijl je wissel over hebt
Indi-janmaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
Hij had toch alleen huntelaar en janmaat er in?
O nee de jong ging er ook uit
Mietjequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
Jammer dit, ik ga mezelf in slaap huilen
die van turkije tegen korea was best leuk met de snelste doelpunt ooit van hakan sukurquote:
Ja beide landen mochten toen blij zijn dat ze zo ver waren gekomen, dan is het nog wel oke.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
die van turkije tegen korea was best leuk met de snelste doelpunt ooit van hakan sukur
Ik ook manquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
Jammer dit, ik ga mezelf in slaap huilen
Turkije had dat WK moeten winnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja beide landen mochten toen blij zijn dat ze zo ver waren gekomen, dan is het nog wel oke.
''het'' werd niet in 't doel geschopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Najaa, ze hebben het ver geschopt, wie had dat gedacht!
Istanbul. Op de voorgrond de Nusretiye-moskee, uitkijkend over het historische schiereiland van Istanbul.quote:
EK 2008 maakten we ook een serieuze kans om de finale te bereiken. Helaas met 3-2 nipt verloren van Duitsland in de halve finale.quote:
Nouja, de scheidsrechter was een Turk.. heeft Wilders daar al gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:04 schreef Peunage het volgende:
Is de hetze tegen vastende moslims al begonnen?
ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO!!1!!!1quote:Op donderdag 10 juli 2014 06:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nouja, de scheidsrechter was een Turk.. heeft Wilders daar al gebruik van gemaakt?
quote:
Landverraders!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben een blije man deze nacht, Nederland eruit gedonderd! Prachtig!
Altijd al stomme sjiietquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:04 schreef Peunage het volgende:
Is de hetze tegen vastende moslims al begonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]Damnz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (Was het het waard?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]rip jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (
Ik draai me nog eens lekker om
LUIERDquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rip jij
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rip jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |