Klonk als een Marokkaan maar dat stukje over Turkije hoorde ik dan ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Het heeft niets mee te maken
En deze kind hiero![]()
Slaak je gewoon op je bek
Als ik jou zie ouwe, ik leg je neer
Naar de Gods woord![]()
Jullie proberen de kinderen naar Christus om te brengen
Omgado.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klonk als een Marokkaan maar dat stukje over Turkije hoorde ik dan ook niet.
Eigk niets... Voorheen, toen ik met normale mensen omging, werd ik ook beticht van bekaktheid. Guilty as charged.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Honger gekregen van de M op tv![]()
En stimo wat is er mis met bekakte allochtonen
Si, maar ik werk volgens mij in een totaal andere sector.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft hier verstand van het kiezen van een onderwerp voor de scriptie
Omdat als Argentinië wint iedereen in dit topic wordt uitgezet en Maxima afgezet wordt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Si, maar ik werk volgens mij in een totaal andere sector.
zenuwachtig voor straksss.
maxima is een normale burgerquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als Argentinië wint iedereen in dit topic wordt uitgezet en Maxima afgezet wordt?
het is immers geschreven door een antwerpse ex-burgemeesterquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je geen historisch besef hebt niet nee.
Druk, werken, druk.quote:
Ik ook niet. Leg het me uit met je handenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ne bilim, kan niet uitleggen. Ben niet zo van de woorden.
Doe niet zo vies.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leg het me uit met je handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |