Mazen in de wetquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.
Zolang je niet geil wordt. Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.
dus deze zou je niet eten:quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben njet zo van de chocolade*, maar eetsmakelijk
*: enkele uitzonderingen daargelaten
er staat toch uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus deze zou je niet eten:
[ afbeelding ]
dat zijn wel veel uitzonderingenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er staat toch uitzonderingen daargelaten
Chocolade taart/cake/ijs!!!
1 turk voor deze turk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Jojo
https://m.facebook.com/st(...)7&id=683061691736170
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 turk voor deze turk.
[ afbeelding ]
Klonk niet als een Turk btw.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Bami-Powner het volgende:
ik heb zin in die ben & jerry's chocolade-ijs met zo van die browniestukjes erin![]()
![]()
heel die pot leegvreten tot je tong bevroren is en je mond met chocolade hangt![]()
[ afbeelding ]
Klonk als een Marokkaan maar dat stukje over Turkije hoorde ik dan ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Het heeft niets mee te maken
En deze kind hiero![]()
Slaak je gewoon op je bek
Als ik jou zie ouwe, ik leg je neer
Naar de Gods woord![]()
Jullie proberen de kinderen naar Christus om te brengen
Omgado.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klonk als een Marokkaan maar dat stukje over Turkije hoorde ik dan ook niet.
Eigk niets... Voorheen, toen ik met normale mensen omging, werd ik ook beticht van bekaktheid. Guilty as charged.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Honger gekregen van de M op tv![]()
En stimo wat is er mis met bekakte allochtonen
Si, maar ik werk volgens mij in een totaal andere sector.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft hier verstand van het kiezen van een onderwerp voor de scriptie
Omdat als Argentinië wint iedereen in dit topic wordt uitgezet en Maxima afgezet wordt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Si, maar ik werk volgens mij in een totaal andere sector.
zenuwachtig voor straksss.
maxima is een normale burgerquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als Argentinië wint iedereen in dit topic wordt uitgezet en Maxima afgezet wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |