''het'' werd niet in 't doel geschopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Najaa, ze hebben het ver geschopt, wie had dat gedacht!
Istanbul. Op de voorgrond de Nusretiye-moskee, uitkijkend over het historische schiereiland van Istanbul.quote:
EK 2008 maakten we ook een serieuze kans om de finale te bereiken. Helaas met 3-2 nipt verloren van Duitsland in de halve finale.quote:
Nouja, de scheidsrechter was een Turk.. heeft Wilders daar al gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:04 schreef Peunage het volgende:
Is de hetze tegen vastende moslims al begonnen?
ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO!!1!!!1quote:Op donderdag 10 juli 2014 06:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nouja, de scheidsrechter was een Turk.. heeft Wilders daar al gebruik van gemaakt?
quote:
Landverraders!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben een blije man deze nacht, Nederland eruit gedonderd! Prachtig!
Altijd al stomme sjiietquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:04 schreef Peunage het volgende:
Is de hetze tegen vastende moslims al begonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]Damnz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (Was het het waard?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]rip jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu met deze gaarheid aan het werk. Totaal geen trek in.
: (
Ik draai me nog eens lekker om
LUIERDquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rip jij
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rip jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |