haha je lijkt mn moeder welquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan een perzik niet eten, hoor. Het is pluizig, ik word daar gek van.
IK BEGON ERMEE!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AAAAAH NIETES JIJ VAN MIJ!!!1111!!!
Heb het ook met watjes bijv.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
NEE IK! LEUGENAARquote:
GC / Ramadan Slowchat 2014 - bananen post #30quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Moet kotsen van alle chocola die ik heb gegeten. Godsamme wat vies ik eet nooit meer.
[..]
NEE IK! LEUGENAAR
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
GC / Ramadan Slowchat 2014 - bananen post #30
retweetquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat hele trekken en duwen echt zo irritant.
Retweet (RT) is een term die gebruikt wordt op Twitter. Je kan het vergelijken met een forwarden van een e-mail. Met een retweet ‘forward’ je een bericht van iemand anders naar je eigen netwerk van Twitter followers. Dit doe je omdat het een leuk of goed bericht is die je wilt delen met mensen. Binnen twitter doe je dit door RT of retweet te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat wil dat retweet eigenlijk zeggen?
Dus gewoon een tweet herbruikenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Retweet (RT) is een term die gebruikt wordt op Twitter. Je kan het vergelijken met een forwarden van een e-mail. Met een retweet ‘forward’ je een bericht van iemand anders naar je eigen netwerk van Twitter followers. Dit doe je omdat het een leuk of goed bericht is die je wilt delen met mensen. Binnen twitter doe je dit door RT of retweet te doen.
Google gebruiken is gratis hoor, yw.
nog een paar minuten, joh!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
Weet je, ik ga gewoon slapen. Al 18 uur wakker, over 6 uur weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |