Staat veel meer info bij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb t niet zo "beschrijven" met woorden als het om geur gaat.
Zelfde als wijn... lichte notensmaak met een vleugje fruit, gevolgd door een stevige afdronk
zei toch al n x dat dat gooorrrrrrrr isquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is het merk van je laatste parfum, weet je dat ook niet?
En gadver man, wat is warme havermoutpap goor. Bah.
Niemandquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zei toch al n x dat dat gooorrrrrrrr is
Ff denken.... nu nog beetje in de fles van Hugo Boss. Donkere fles is het.![]()
Ik onthou de namen van parfums niet
Ja, ik at het vroeger weleens. Ik wist dat ik het niet zo lekker vond, maar ik kreeg het net bijna niet door mijn keel. Note to myself: Vanavond NIET vergeten om overnight oats te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar wanneer ik 50 euro uitgeef aan een geurtje dan onthoud ik de namen echt wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
NiemandWie wil pronken zegt gewoon chanel met daarachter de prijs maar dan 3 tientjes hoger.
Ik onthou het was een paarse verpakking met een flesje dat enigszins bol loopt in het midden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
NiemandWie wil pronken zegt gewoon chanel met daarachter de prijs maar dan 3 tientjes hoger.
Lijkt me sterk. Hoogstwaarschijnlijk iets van 20-50 cent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef darkmond het volgende:
Jongens... Hoeveel kost één sms naar het buitenland als je een telfort abonnement hebt? Krijgt m'n ma straks een flinke rekening als ik een sms naar het buitenland verstuur?
Thanksquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik at het vroeger weleens. Ik wist dat ik het niet zo lekker vond, maar ik kreeg het net bijna niet door mijn keel. Note to myself: Vanavond NIET vergeten om overnight oats te maken.![]()
Oh Hugo Boss. Weet je, ik zou gewoon naar de winkel gaan, daar ruiken en vervolgens online bestellen. Parfumoutlet heeft soms echttt goede deals, maar soms is het gewoon even duur. Dus even in de gaten houden.
Ik ben te sloeber om parfum voor mezelf te kopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar wanneer ik 50 euro uitgeef aan een geurtje dan onthoud ik de namen echt wel.
Oh goodie....quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo je mag wel een van mijn luchtjes hebben.
Bonenlucht enzulks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo je mag wel een van mijn luchtjes hebben.
Boss Nuitquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oké, bedanktquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hoogstwaarschijnlijk iets van 20-50 cent.
Verwen me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boss Nuit
http://www.fragrantica.co(...)our-Femme-15259.html
Ik heb niemand die dat voor me doet, dus ik moet wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben te sloeber om parfum voor mezelf te kopen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niemand die dat voor me doet, dus ik moet wel.
koop je zo vaak parfum jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Che_ het volgende:
Parfumswinkel
Parfumania
Parfumerie
Bij die eerste 2 krijg je tester per gekochte product. Vaak doen ze er ook andere onzin extra bij zoals oog of gezichtscreme
Haal jij voor me? Ja dank je. K dm adres welquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Che_ het volgende:
Parfumswinkel
Parfumania
Parfumerie
Bij die eerste 2 krijg je tester per gekochte product. Vaak doen ze er ook andere onzin extra bij zoals oog of gezichtscreme
Af en toe,. Maar ik haat die standaardgeuren als Jean Paul Gaultier, Acqua di Gio en One Million.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]niks mis mee
[..]
koop je zo vaak parfum jij
wejoo op hosseltoer alles, ga door stimoquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haal jij voor me? Ja dank je. K dm adres wel
$$$$$$$ digger
Ha, je bent zo'n een. Wat is we mis met dat bovenste rijtje. Ruiken gewoon prima.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Af en toe,. Maar ik haat die standaardgeuren als Jean Paul Gaultier, Acqua di Gio en One Million.
Mijn favoriet is YSL la nuit de l'homme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |