Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Beetje spanning in de tent. Komen er rassenrellen, of komen ze niet...quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dit voor TT. Krijgen we allemaal boze autochtonen hier, die ons gaan uitkafferen.
Typische Shia. Altijd uit op conflicten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje spanning in de tent. Komen er rassenrellen, of komen ze niet...
Kom op, je weet heus wel waarom sjiieten rafidha worden genoemd. Rafdh = afwijzen. Ze wijzen Abu Bakr, Omar en Uthman af als Khalifa's...quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een raafidie? Haat jij abu bakr?
Niet alle sjiieten zijn rafida, kijk de zaidis....quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kom op, je weet heus wel waarom sjiieten rafidha worden genoemd. Rafdh = afwijzen. Ze wijzen Abu Bakr, Omar en Uthman af als Khalifa's...
Dus nee, het heeft niks met haat te maken.
Zaydis zijn een minderheid.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:42 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Niet alle sjiieten zijn rafida, kijk de zaidis....
Fuck nederland bradaquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:10 schreef hafez1234 het volgende:
Als jullie voor Argentini zijn waarom gaan jullie niet daar wonen? Zijn wij ook van jullie af.![]()
Van de TT? Zo werkt het niet allochtoon. Alle allochtonen zijn verantwoordelijk voor elkaars daden.quote:
Alleen als jij in Israel gaat wonen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:10 schreef hafez1234 het volgende:
Als jullie voor Argentini zijn waarom gaan jullie niet daar wonen? Zijn wij ook van jullie af.![]()
Ja behalve voor de jouwe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van de TT? Zo werkt het niet allochtoon. Alle allochtonen zijn verantwoordelijk voor elkaars daden.
Neem lekker een Nederlandse vlag als UI, verrader.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:10 schreef hafez1234 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Typische Shia. Altijd uit op conflicten.
faalhaasquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
Ik kreeg wel een geniaal idee voor een cheesecake vandaag na het werk. Ik heb zo 1 gehaald;
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ik ben alleen de kwark en andere shizzle vergeten
watquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Haha sorry maar jij bent best wel lelijk![]()
Mannen kunnen uiteraard geen lang haar hebben...quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom dan? Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor. Ze behoudt haar schoonheid slechts voor en voor mij alleen.... Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?
Waarschijnlijk aangelijnd...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En meen je deze?
Dat je haar op straat laat lopen joh.
Moslims zoals jij?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef De_Ilias het volgende:
De Islam hoef je niet te redden, die is namelijk onfeilbaar. Moslims maken er een puinhoop van.
Eigenlijk zouden we Danny moeten vragen om een Ramadan subforum te openen. Of eigenlijk zelfst twee: n voor mannen en n voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze de vrouwen en mannen niet scheiden op dit forum..
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Of eigenlijk zelfst twee: n voor mannen en n voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).
Dan wordt dat binnen no-time een tetten subforum. Weet je zeker dat je dat wilquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Eigenlijk zouden we Danny moeten vragen om een Ramadan subforum te openen. Of eigenlijk zelfst twee: n voor mannen en n voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).
waar zijn mn klinkersquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij twijfel altijd doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
Kb ik rij zo langs supermarkt.
BenJ. To do or not to do...
Heb jij al een grote ''quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar zijn mn klinkers
Wie js peunage
wat is een stikker? Mijn hoofd is mooi, lijk op deze:quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb jij al een grote '''' stikker op je voorhoofd?
Sticker/stikker whateverquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is een stikker? Mijn hoofd is mooi, lijk op deze:
ik dacht ik ga op zoek naar mensen op wie ik lijk, maar zelfs dat is onmogelijkquote:
Dan post je gewoon een fotoquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht ik ga op zoek naar mensen op wie ik lijk, maar zelfs dat is onmogelijk
Ik wou dat ik op deze dame leek:
https://lh6.googleusercon(...)uHnU0PluwcnA_iA=w340
post geen foto's meer op fok, die tijd is geweestquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan post je gewoon een foto![]()
Ook weleens gedaan, daarna gewoon weer eraf halen wanneer de gaylords komen![]()
Of gewoon niet posten.
Toppiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
post geen foto's meer op fok, die tijd is geweest
ze heeft lekkere zus!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan post je gewoon een foto![]()
Ook weleens gedaan, daarna gewoon weer eraf halen wanneer de gaylords komen![]()
Of gewoon niet posten.
Wat een onbeschofte hond om zo tegen een oudere man te pratenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Jojo
https://m.facebook.com/st(...)7&id=683061691736170
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |