De smaak kon ik echt niet uitstaan. Maar ik werd wel er wel wakkerder vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekker
die automaat meuk moet ik ook niet ik krijg verse koffie van het restaurantquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekker
Ik heb ook 1 tinderdate gehad, en nu snap ik er niets meer vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één tinderdate gehad, en die vent vertelde een dag later dat hij een vriendin had
van de schrik omdat t zo smerig was, of van de caffeïne ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De smaak kon ik echt niet uitstaan. Maar ik werd wel er wel wakkerder van
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één tinderdate gehad, en die vent vertelde een dag later dat hij een vriendin had
classicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
die hebben we bij ons nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
die automaat meuk moet ik ook niet ik krijg verse koffie van het restaurant
Van de caffeïne, lijkt mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van de schrik omdat t zo smerig was, of van de caffeïne ?
Same here. En neuken. Uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]is wel toepasselijk ja
ik ben vooral op zoek naar iemand waar ik gewoon af en toe chill mee kan blowen
dat sucksquote:
Good for youquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb via Pepper wel gedate. Ook wel hete neuqseks
Ik ben op Tinder ook wel wat vrouwen hier uit de buurt tegen gekomen waarvan ik weet dat ze gewoon een relatie hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ja stoned sex is lekkerste wat er isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. En neuken. Uiteraard
Seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duh!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja stoned sex is lekkerste wat er is
maar goed dus we gaan een keer samen blowtje roken?
Kijk, helemaal niet nodig dat Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij best als je dat ooit wilt doen ik vind het primaquote:
Gewoon via FOK! doen, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb via Pepper wel gedate. Ook wel hete neuqseks
En wat deed jij dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op Tinder ook wel wat vrouwen hier uit de buurt tegen gekomen waarvan ik weet dat ze gewoon een relatie hebben.
Mjeh via dergelijke sites zou ik toch wel iemand tegen komen waar het echt mee kliktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you
Ow, en ik heb met twee tindermatches gedate. Met eentje ben ik zelfs tot date zeven gekomen, maar daar zat toch niets in. Epic failure dus.
Zo smoothquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
Da's nog enger dan Tinder!quote:
smoother dan dit word het niet ik ben het kats verleerdquote:
Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee gedaan, maar moest weten waar de hype over ging he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat deed jij dan?
Ik zie ook veel mensen die overduidelijk met een partner op de foto staan op Tinder. Ook wel kansloos.
Niet de partners aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee gedaan, maar moest weten waar de hype over ging he.
Gaan we samen daten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you
Ow, en ik heb met twee tindermatches gedate. Met eentje ben ik zelfs tot date zeven gekomen, maar daar zat toch niets in. Epic failure dus.
Jij durft niet eens af te sprekenquote:
Nee, laat ze dat maar lekker zelf allemaal uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de partners aangesproken ofzo?
Vind je?quote:
Ok, ik blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh via dergelijke sites zou ik toch wel iemand tegen komen waar het echt mee klikt
Is het zo erg?quote:
Jij mag me altijd voor een date uitnodigenquote:
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.quote:
Je playt hard to get nietwaar?quote:
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.
Euuuuuuj. Dit soort dingen zijn leuk om te horen. Wat gaan we doen dan, poesjes aaien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Ok, ik blijkbaar niet
[..]
Is het zo erg?
[..]
Jij mag me altijd voor een date uitnodigen
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijken
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Vond mijn eerste Fok! meet best beangstigend.
Rare mensen allemaal
Uhm hoort het niet ASL (LSA) age, sex, location (leeftijd, sekse, adres) te zijn?quote:
Wij zijn leuk. Za was relaxed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Rare mensen allemaal
Ja, want twee maandenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Ok, ik blijkbaar niet
[..]
Is het zo erg?
[..]
Jij mag me altijd voor een date uitnodigen
Wie was jouw eerste FOK!meet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Rare mensen allemaal
I know i know. Vond dat chickie wel leuk heur.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijn
Gezien haar posts over tinderslet vast wel.quote:
Mietjemietjemietjemietje!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
kloptnog nooit iemand van fok gemeet
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha nee we gaan meeten. Sowieso. Ik wil weten wie Tamashii is
Mijn eerste meet was bij Myra.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuis
was zeer leuk wat ik me nog kan herinneren
is een van mijn aller aller beste vriendinnen die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know i know. Vond dat chickie wel leuk heur.
Ik doe niet aan hints!!quote:
Dit kan alleen maar een leugen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
kloptnog nooit iemand van fok gemeet
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien haar posts over tinderslet vast wel.
quote:
Is de fles al leeg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.
Ohalloquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.
Gehad heb? Nu niet meer? Ze was wel bietje stil :$quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
is een van mijn aller aller beste vriendinnen die ik ooit gehad heb
Goffedomme wat geilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.
quote:
Nee maar volgens de huisarts was ik verslaafd.....quote:
O rlly? Ik zag dat je za feestje zelf had anders had je hier kunnen olierollen!!quote:
Je gaat me niet vertellen dat ik de eerste FOK!ker was die je ontmoette?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn eerste meet was bij Myra.
Huppel kende ik toen al wel, maar die zat al flink bier weg te tikken toen ik daar aan kwam.
Ik ook, dus wat weten huisartsen er nu van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar volgens de huisarts was ik verslaafd.....
mja nog steeds wel hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gehad heb? Nu niet meer? Ze was wel bietje stil :$
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
O rlly? Ik zag dat je za feestje zelf had anders had je hier kunnen olierollen!!
Moest je daarvoor naar de HA?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar volgens de huisarts was ik verslaafd.....
Ik kijk maar half altijd dus aan mij heb je een slechte :$quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hints!!
Ik heb er gewoon de balen van dat ik waarschijnlijk morgen alleen moet kijken.
Ik ga dat niet overleven hoor, ik heb het zaterdag nog maar net overleefd. Er moet echt iemand bij mij zijn ivm reanimeren enz
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, snap ik wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jou durf ik sowieso niet te meeten
Nee, dat zeg ik net, dat was missB.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ik de eerste FOK!ker was die je ontmoette?
Ik ga nu iets heel lulligs vragenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuis
was zeer leuk wat ik me nog kan herinneren
Oh dan ist goed. Volgende week doen?quote:
Zolang je mij maar in de gaten houdt en dus even mijn hart weer opstart als ik op de grond ligquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kijk maar half altijd dus aan mij heb je een slechte :$
Hey Giertjequote:
die bbq meet met dw en lovely lady enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu iets heel lulligs vragen![]()
Welke meet was dat?
Kom gezellig naar Arnhem?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijken
Owen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijn
Lijkt me een prima date!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Euuuuuuj. Dit soort dingen zijn leuk om te horen. Wat gaan we doen dan, poesjes aaien?
Dat is hier om de hoek!quote:
Arme meid, dat valt op te lossenquote:
Ik kijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kijk maar half altijd dus aan mij heb je een slechte :$
Ben er best wel boos door. Ik vind elke dag één wijntje niet verslaafd of drie keer in de week een paar shotjes wodka. Kutwijf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, dus wat weten huisartsen er nu van.
alles goed?quote:
JUST SAY WHEN!!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben er best wel boos door. Ik vind elke dag één wijntje niet verslaafd of drie keer in de week een paar shotjes wodka. Kutwijf.
Ik ben nogal sceptisch wanneer iemand zegt nooit een FOK!er te hebben gemeetquote:
Zij mag vast niet drinken van haar vent. Gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben er best wel boos door. Ik vind elke dag één wijntje niet verslaafd of drie keer in de week een paar shotjes wodka. Kutwijf.
Verslaafd ben je pas als je elke avond een kratje bier weg kunt drinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haar jurk.... Fuckkkk. Durfde haar niet mee naar boven te nemen voor mijn inloop kledingkast. Ik ben er zelf heel trots op maar niks daarvan is zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nog steeds wel hoor
mja klopt maar goed sommige mensen hebben meer tijd nodig om ergens te wennen he
ik vond het al heel wat dat ze mee wou
quote:
Ik kan het niet bijhoudenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik net, dat was missB.
Wel lezen he
Nee, verslaafd ben je als je niet zonder kan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Verslaafd ben je pas als je elke avond een kratje bier weg kunt drinken
Nee haha maar al vier jaar nachtmerries.quote:
Bij mij in Emmen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
die bbq meet met dw en lovely lady enzo
Ja met mij wel, beetje nat buitenquote:
Kan niet, NS is lastigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Arnhem?
[..]
Owen?
[..]
Lijkt me een prima date!
[..]
Dat is hier om de hoek!
[..]
Arme meid, dat valt op te lossen
WTquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
Maar de beste die ik gemeet heb blijft toch wel WT.
Ook al is die dan mannelijk.
Wat een baas is dat.
whahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haar jurk.... Fuckkkk. Durfde haar niet mee naar boven te nemen voor mijn inloop kledingkast. Ik ben er zelf heel trots op maar niks daarvan is zelfgemaakt.
Een kratje gaat niet lukken elke avond.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
hahaha okquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nogal sceptisch wanneer iemand zegt nooit een FOK!er te hebben gemeet.
Oh dat is vervelendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee haha maar al vier jaar nachtmerries.
Oh schat, met jou wil ik veel meer doen dan alleen olieworstelenquote:
ja diequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in Emmen?
Dat was wel episch ja
Nou zullen we iets ondernemen?quote:
En terechtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT! Ik ben een beetje verliefd op hem
.
Pics!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in Emmen?
Dat was wel episch ja
Iedereen,quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT! Ik ben een beetje verliefd op hem
.
Ja en bad en olie dan? Als het heet is wel, doen we het in mn tuin?quote:
Dat zal best.quote:
Ik vraag dan 'hoe?', jij zegt dan 'ik kom wel jouw kant op' en ik zeg dan 'oké'. En vervolgens gebeurt er niks. Ik ken datquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Arnhem?
[..]
Owen?
[..]
Lijkt me een prima date!
[..]
Dat is hier om de hoek!
[..]
Arme meid, dat valt op te lossen
mwah gaat wel beetje saaie dag gehad op werkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja met mij wel, beetje nat buiten![]()
En met jou alles goed?
Wanneer is die meet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en bad en olie dan? Als het heet is wel, doen we het in mn tuin?
Heb ik niet meer.quote:
Nou, dan heb je toch FOK!ers gemeetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
hahaha okalleen single meets gedaan
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh schat, met jou wil ik veel meer doen dan alleen olieworstelen
Mja ik zei ook dat ik wel eens geblowd had. Nou dat was pas verslavend zei ze en hoe kon ik me dan druk maken over de verslavende werking van temazepam. Voel me eigenlijk best op mn pik getrapt. Als ik die had dan. Ik blow eens in de twee maandenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij mag vast niet drinken van haar vent. Gewoon jaloers.
Dank dank. Ik ben gwwoon normaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dat eerste is niet zo bijzonder hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Laat ik het zo zeggen, Mono in den blote kont, 15 man die bleven slapen, skinnydippen in de nacht terwijl het onweerde, hamburgers en sate die in het zwembadje dreven, lege flesjes bier in de schutting.![]()
Oh en tietenbijten
ik heb geloof ik nog een paar fotos weet niet zeker moet ik effe kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Laat ik het zo zeggen, Mono in den blote kont, 15 man die bleven slapen, skinnydippen in de nacht terwijl het onweerde, hamburgers en sate die in het zwembadje dreven, lege flesjes bier in de schutting.![]()
Oh en tietenbijten
Opblaasbadje toch!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en bad en olie dan? Als het heet is wel, doen we het in mn tuin?
Was jij niet bij de Singles meet in Utrecht een jaar of drie, vier terug?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij heb ik van de mensen hier nog nooit iemand gemeet zo ver ik mij herinner
Hoezo niets te doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah gaat wel beetje saaie dag gehad op werk
Tegenwoordig doet ie dat niet meerquote:
Kost vast hoop centjes. Zou wel een op maat korset willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahahanou ja als je ooit wat gemaakt wilt hebben moet je bij haar wezen
zoals ik al zei mijn jurk heeft ze ook gemaakt
Geen pics. Wat ben jij voor een rare?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Oh en tietenbijten
Ik ben inmiddels al een paar PC's verder, hoop kwijt geraaktquote:
Zo eng wel!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mono is gesetteld he, volwassen geworden dit dat.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al een paar PC's verder, hoop kwijt geraakt
Ja daar was ik, dan heb ik jou gemeet. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was jij niet bij de Singles meet in Utrecht een jaar of drie, vier terug?
As always...quote:
Hinderlijk. Ik slaap al meer dan een jaar zeer slecht, nou de oplossingen van de HA hebben geholpen hoor, ahum, niet dus...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee haha maar al vier jaar nachtmerries.
Is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag dan 'hoe?', jij zegt dan 'ik kom wel jouw kant op' en ik zeg dan 'oké'. En vervolgens gebeurt er niks. Ik ken dat.
Precies!quote:
weinig eigenlijk plus ik had ook niet veel zin om wat te doen vandaagquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar was ik, dan heb ik jou gemeet. Helemaal vergeten
Nee, een voorspellingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
As always...
[..]
Hinderlijk. Ik slaap al meer dan een jaar zeer slecht, nou de oplossingen van de HA hebben geholpen hoor, ahum, niet dus...
[..]
Is dat een uitdaging?
[..]
Precies!
ik heb ze nog allemaal de fotosquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al een paar PC's verder, hoop kwijt geraakt
Welke oplossingen als ik vragen mag? :$quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
As always...
[..]
Hinderlijk. Ik slaap al meer dan een jaar zeer slecht, nou de oplossingen van de HA hebben geholpen hoor, ahum, niet dus...
[..]
Is dat een uitdaging?
[..]
Precies!
Aww doe ze even rarren aubquote:
Is settelen een vereiste voor volwassenheid?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus er is voor ons ook nog hoop dat we ooit volwassen gaan worden.
Breng jij me dan ff naar Tam? Want de NS is niet lief meerquote:
Dat heb ik ook wel eens, helaas kan ik weinig lanterfanten op mijn werk. Het is eigenlijk altijd wel drukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
weinig eigenlijk plus ik had ook niet veel zin om wat te doen vandaag
Zo ja, dan ben ik er bang voorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is settelen een vereiste voor volwassenheid?
mja is goed momentquote:
Ik ookquote:
Crapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefdequote:
Uhm, dat weet ik niet, beetje wel denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, olie-worstelen!quote:
Die heb je ook gewoon echt ook he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik niet, beetje wel denk ik.
Spiderman boxershorts hebben er niks mee te maken toch?
Ik ook maar we eten al iets superlekker: vispasta met vier soorten visquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
Ik kom te laat om de kids van de crèche te halen
Kids? Heb jij kids?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
Ik kom te laat om de kids van de crèche te halen
moet ik ze je mailen doe me effe je mail pmen?quote:
De NS is nooit lief geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Breng jij me dan ff naar Tam? Want de NS is niet lief meer
Ik had altijd meer problemen met ProRail.quote:
Het is eerlijk gezegd wel verleidelijk om er toch op in te gaan. Al heb ik geen flauw idee hoe je eruit zietquote:
Kruidenthee, meditatie en zelfs medicatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke oplossingen als ik vragen mag? :$
Jij noemt je katten naar die overbetaalde toneel familie die in Wassenaar woont?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor een kat heel klaaglijk miauwen. Zal Alexander of Maxima wel zijn.
Okayquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet ik ze je mailen doe me effe je mail pmen?
Vanaf morgen geen papieren kaartjes meer en met die minimale incheck is treinen me te duurquote:
Maar officieel wel volwassenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
je wilt niet settelen? Je bent nog jong
Hmm, niks voor mij ben ik bangquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook maar we eten al iets superlekker: vispasta met vier soorten vis
Ik weet nog niet of ik om foto's wil vragenquote:
Op het moment? Nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd wel verleidelijk om er toch op in te gaan. Al heb ik geen flauw idee hoe je eruit ziet
[..]
Kruidenthee, meditatie en zelfs medicatie.
Ik heb geen kattenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij noemt je katten naar die overbetaalde toneel familie die in Wassenaar woont?
Hmg, interessant...quote:
Heb ik allemaal al gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd wel verleidelijk om er toch op in te gaan. Al heb ik geen flauw idee hoe je eruit ziet
[..]
Kruidenthee, meditatie en zelfs medicatie.
geen gek kattenvrouwtje zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het moment? Niet.
[..]
Ik heb geen katten.
Klotespul, doe er maar voorzichtig meequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik allemaal al gedaannu temazepam.
Ik zit in m'n badjas met opgedroogd verregend haar en pandaogenquote:
De buren dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het moment? Niet.
[..]
Ik heb geen katten.
Dat is slaapmiddel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg het maar voor anderhalve week. Eerste week elke dag, daarna om de dag. Niet goed?quote:
even fappen brbquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in m'n badjas met opgedroogd verregend haar en pandaogen.
Maar o zo tofquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz is een gek paarden/koeienvrouwtje
ben aan het inladen kan ieder moment klaar zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay
[..]
Vanaf morgen geen papieren kaartjes meer en met die minimale incheck is treinen me te duur
Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. terwijl ik prima in slaap kom, ik droom elke nacht gewoon kut.quote:
Gelukkig niet, zeg.quote:
Burenquote:
Ik heb u DM gestuurdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben aan het inladen kan ieder moment klaar zijn
Ik heb het jaren geleden gehad, werd er ontzettend duf van de hele dag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg het maar voor anderhalve week. Eerste week elke dag, daarna om de dag. Niet goed?
Met iets er onder?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
you got mailquote:
Hmm ik durf geen slaapmiddelen te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup. terwijl ik prima in slaap kom, ik droom elke nacht gewoon kut.
Neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
Samzz, je was toch niet echt van plan om met die creep uit het fobo te daten of wel?
Ja okey, nouja ik heb vakantie dus die dufheid kan ik wel hebben maar ik doe maar een pil voor het slapengaan alleen. Wat deed jij dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden gehad, werd er ontzettend duf van de hele dag.
En het is ontzettend verslavend.
Fas toequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
Samzz, je was toch niet echt van plan om met die creep uit het fobo te daten of wel?
Ik kon kiezen. Pammetjes of wiet. Ik koos wietquote:
Even downloaden en kijken wat ik ervan op FB kan pleurenquote:
Natuurlijk niet. Waarom denk je dat ik een badjas aan hebquote:
Straks zit je ergens geketend in een kelder te verhongeren.quote:
vast wel watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even downloaden en kijken wat ik ervan op FB kan pleuren
Wiet mag ik dus niet want volgens de dokter is dat pas verslavend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon kiezen. Pammetjes of wiet. Ik koos wiet
Een pil voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja okey, nouja ik heb vakantie dus die dufheid kan ik wel hebben maar ik doe maar een pil voor het slapengaan alleen. Wat deed jij dan?
Iewlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks zit je ergens geketend in een kelder te verhongeren.
Dat eerste gedeelte is niet zo ergquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
weer even fappen. Brbquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.quote:
Dan doen de verregende haren er toch niet toe, dat is meer dan genoegquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarom denk je dat ik een badjas aan heb.
Tha fuck. Nou ik hoop niet dat dat bij mij zo is.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een pil voor het slapen gaan.
Sliep dan wel goed in, maar alsnog sliep ik maar een uur of 4, en was de rest van de dag ontzettend duf.
Royke, toch.quote:
pillen zijn vele malen ergerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wiet mag ik dus niet want volgens de dokter is dat pas verslavend.
Pammetjes zijn verslavender (als je het dus voor langere tijd nodig hebt), je hebt er steeds meer van nodig en zijn schadelijker dan wiet. So I'm told by minequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wiet mag ik dus niet want volgens de dokter is dat pas verslavend.
Maar, hoezo vraag je dat? Heb je inside informationquote:
jou dokter is een wijs persoonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pammetjes zijn verslavender (als je het dus voor langere tijd nodig hebt), je hebt er steeds meer van nodig en zijn schadelijker dan wiet. So I'm told by mine
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Wat ben ik ook aan het janken. Zelfs verregend is m'n haar awesome.
Hoop het ook niet voor jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tha fuck. Nou ik hoop niet dat dat bij mij zo is.....
Ik kreeg een dreigpm en hoorde dat het een stalker is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, hoezo vraag je dat? Heb je inside information? Zo ja, care to share
?
Mja ik mag het dus maar voor 1.5 weekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pammetjes zijn verslavender (als je het dus voor langere tijd nodig hebt), je hebt er steeds meer van nodig en zijn schadelijker dan wiet. So I'm told by mine
Spannendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kreeg een dreigpm en hoorde dat het een stalker is.
Dat zou voor mij dus niet voldoende zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik mag het dus maar voor 1.5 week
je hebt gelijkquote:
Net alsof je me kunt tillen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer Royke en ik flikker je de zee in he
Het is net meth joh, na één keer ben je al hooked.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik mag het dus maar voor 1.5 week
whahahaquote:
Boh gaat dit over wie ik denk dat het gaat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
krokodil is fijnerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is net meth joh, na één keer ben je al hooked.
Nja ik merk het vanzelf welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dus niet voldoende zijn
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de partners aangesproken ofzo?
Oh shit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is net meth joh, na één keer ben je al hooked.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh gaat dit over wie ik denk dat het gaat?
Zo ja, SAMZZ NIET DOEN!!!!!
al dat gepraat over blowenquote:
Klinkt als een fijne vent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik zou het ook niet doen hoor maar er zijn echt meer dan genoeg mensen die dat wel doen.quote:
Ik draai me er straks maar eens eentjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
al dat gepraat over blowen
ik zal blij zijn als het morgen is dan mag ik van mezelf weer
Ok, dan is het goedquote:
rook je hasj of weed?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik draai me er straks maar eens eentje
een tof wijf waarvan je gemakkelijk wint met twisterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha nee we gaan meeten. Sowieso. Ik wil weten wie Tamashii is
Wiet.quote:
Hasj is vervelend man, dat gekruimel.quote:
Helemaal niet gemakkelijk. Ok dat lieg ik misschienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een tof wijf waarvan je gemakkelijk wint met twister
Ik loop achter
coolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha die foto's!!!
Ik ga ze allemaal op FB gooien
Ik twijfel nog even tussen openbaar, vrienden of vrienden van vriendenquote:
Alleen als je zo speelt als fax win jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niet gemakkelijk. Ok dat lieg ik misschien
hmmz nou ja denk je dat bij openbaar mensen bezwaar gaan maken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even tussen openbaar, vrienden of vrienden van vrienden
bips1.jpg!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nou ja denk je dat bij openbaar mensen bezwaar gaan maken?
Wel slim gedaan overigensquote:
Ligt eraan wat er op die foto's staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nou ja denk je dat bij openbaar mensen bezwaar gaan maken?
neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh gaat dit over wie ik denk dat het gaat?
Zo ja, SAMZZ NIET DOEN!!!!!
whhehehe als je die doet zal die dan niet aangegeven worden?quote:
Het valt echt meequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er op die foto's staat.Maar met Fok!kers en veel alcohol vrees ik het ergste
die zijn stomquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen hoor maar er zijn echt meer dan genoeg mensen die dat wel doen.![]()
Nu ga ik even de foto's bekijken
Dat had ik al doorquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niet gemakkelijk. Ok dat lieg ik misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |