De smaak kon ik echt niet uitstaan. Maar ik werd wel er wel wakkerder vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekker
die automaat meuk moet ik ook niet ik krijg verse koffie van het restaurantquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekker
Ik heb ook 1 tinderdate gehad, en nu snap ik er niets meer vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één tinderdate gehad, en die vent vertelde een dag later dat hij een vriendin had
van de schrik omdat t zo smerig was, of van de caffeïne ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De smaak kon ik echt niet uitstaan. Maar ik werd wel er wel wakkerder van
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één tinderdate gehad, en die vent vertelde een dag later dat hij een vriendin had
classicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
die hebben we bij ons nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
die automaat meuk moet ik ook niet ik krijg verse koffie van het restaurant
Van de caffeïne, lijkt mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van de schrik omdat t zo smerig was, of van de caffeïne ?
Same here. En neuken. Uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]is wel toepasselijk ja
ik ben vooral op zoek naar iemand waar ik gewoon af en toe chill mee kan blowen
dat sucksquote:
Good for youquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb via Pepper wel gedate. Ook wel hete neuqseks
Ik ben op Tinder ook wel wat vrouwen hier uit de buurt tegen gekomen waarvan ik weet dat ze gewoon een relatie hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ja stoned sex is lekkerste wat er isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. En neuken. Uiteraard
Seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duh!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja stoned sex is lekkerste wat er is
maar goed dus we gaan een keer samen blowtje roken?
Kijk, helemaal niet nodig dat Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij best als je dat ooit wilt doen ik vind het primaquote:
Gewoon via FOK! doen, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb via Pepper wel gedate. Ook wel hete neuqseks
En wat deed jij dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op Tinder ook wel wat vrouwen hier uit de buurt tegen gekomen waarvan ik weet dat ze gewoon een relatie hebben.
Mjeh via dergelijke sites zou ik toch wel iemand tegen komen waar het echt mee kliktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you
Ow, en ik heb met twee tindermatches gedate. Met eentje ben ik zelfs tot date zeven gekomen, maar daar zat toch niets in. Epic failure dus.
Zo smoothquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
Da's nog enger dan Tinder!quote:
smoother dan dit word het niet ik ben het kats verleerdquote:
Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee gedaan, maar moest weten waar de hype over ging he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat deed jij dan?
Ik zie ook veel mensen die overduidelijk met een partner op de foto staan op Tinder. Ook wel kansloos.
Niet de partners aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee gedaan, maar moest weten waar de hype over ging he.
Gaan we samen daten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you
Ow, en ik heb met twee tindermatches gedate. Met eentje ben ik zelfs tot date zeven gekomen, maar daar zat toch niets in. Epic failure dus.
Jij durft niet eens af te sprekenquote:
Nee, laat ze dat maar lekker zelf allemaal uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de partners aangesproken ofzo?
Vind je?quote:
Ok, ik blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh via dergelijke sites zou ik toch wel iemand tegen komen waar het echt mee klikt
Is het zo erg?quote:
Jij mag me altijd voor een date uitnodigenquote:
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.quote:
Je playt hard to get nietwaar?quote:
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.
Euuuuuuj. Dit soort dingen zijn leuk om te horen. Wat gaan we doen dan, poesjes aaien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Ok, ik blijkbaar niet
[..]
Is het zo erg?
[..]
Jij mag me altijd voor een date uitnodigen
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijken
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Vond mijn eerste Fok! meet best beangstigend.
Rare mensen allemaal
Uhm hoort het niet ASL (LSA) age, sex, location (leeftijd, sekse, adres) te zijn?quote:
Wij zijn leuk. Za was relaxed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Rare mensen allemaal
Ja, want twee maandenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Ok, ik blijkbaar niet
[..]
Is het zo erg?
[..]
Jij mag me altijd voor een date uitnodigen
Wie was jouw eerste FOK!meet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Rare mensen allemaal
I know i know. Vond dat chickie wel leuk heur.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijn
Gezien haar posts over tinderslet vast wel.quote:
Mietjemietjemietjemietje!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
kloptnog nooit iemand van fok gemeet
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha nee we gaan meeten. Sowieso. Ik wil weten wie Tamashii is
Mijn eerste meet was bij Myra.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuis
was zeer leuk wat ik me nog kan herinneren
is een van mijn aller aller beste vriendinnen die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know i know. Vond dat chickie wel leuk heur.
Ik doe niet aan hints!!quote:
Dit kan alleen maar een leugen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
kloptnog nooit iemand van fok gemeet
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien haar posts over tinderslet vast wel.
quote:
Is de fles al leeg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.
Ohalloquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.
Gehad heb? Nu niet meer? Ze was wel bietje stil :$quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
is een van mijn aller aller beste vriendinnen die ik ooit gehad heb
Goffedomme wat geilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.
quote:
Nee maar volgens de huisarts was ik verslaafd.....quote:
O rlly? Ik zag dat je za feestje zelf had anders had je hier kunnen olierollen!!quote:
Je gaat me niet vertellen dat ik de eerste FOK!ker was die je ontmoette?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn eerste meet was bij Myra.
Huppel kende ik toen al wel, maar die zat al flink bier weg te tikken toen ik daar aan kwam.
Ik ook, dus wat weten huisartsen er nu van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar volgens de huisarts was ik verslaafd.....
mja nog steeds wel hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gehad heb? Nu niet meer? Ze was wel bietje stil :$
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
O rlly? Ik zag dat je za feestje zelf had anders had je hier kunnen olierollen!!
Moest je daarvoor naar de HA?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar volgens de huisarts was ik verslaafd.....
Ik kijk maar half altijd dus aan mij heb je een slechte :$quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hints!!
Ik heb er gewoon de balen van dat ik waarschijnlijk morgen alleen moet kijken.
Ik ga dat niet overleven hoor, ik heb het zaterdag nog maar net overleefd. Er moet echt iemand bij mij zijn ivm reanimeren enz
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.
Nee, snap ik wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jou durf ik sowieso niet te meeten
Nee, dat zeg ik net, dat was missB.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ik de eerste FOK!ker was die je ontmoette?
Ik ga nu iets heel lulligs vragenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuis
was zeer leuk wat ik me nog kan herinneren
Oh dan ist goed. Volgende week doen?quote:
Zolang je mij maar in de gaten houdt en dus even mijn hart weer opstart als ik op de grond ligquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kijk maar half altijd dus aan mij heb je een slechte :$
Hey Giertjequote:
die bbq meet met dw en lovely lady enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu iets heel lulligs vragen![]()
Welke meet was dat?
Kom gezellig naar Arnhem?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijken
Owen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijn
Lijkt me een prima date!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Euuuuuuj. Dit soort dingen zijn leuk om te horen. Wat gaan we doen dan, poesjes aaien?
Dat is hier om de hoek!quote:
Arme meid, dat valt op te lossenquote:
Ik kijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kijk maar half altijd dus aan mij heb je een slechte :$
Ben er best wel boos door. Ik vind elke dag één wijntje niet verslaafd of drie keer in de week een paar shotjes wodka. Kutwijf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, dus wat weten huisartsen er nu van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |