Euuuuuuj. Dit soort dingen zijn leuk om te horen. Wat gaan we doen dan, poesjes aaien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Ok, ik blijkbaar niet
[..]
Is het zo erg?
[..]
Jij mag me altijd voor een date uitnodigen
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijken
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Vond mijn eerste Fok! meet best beangstigend.
Rare mensen allemaal
Uhm hoort het niet ASL (LSA) age, sex, location (leeftijd, sekse, adres) te zijn?quote:
Wij zijn leuk. Za was relaxed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Rare mensen allemaal
Ja, want twee maandenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Ok, ik blijkbaar niet
[..]
Is het zo erg?
[..]
Jij mag me altijd voor een date uitnodigen
Wie was jouw eerste FOK!meet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
Rare mensen allemaal
I know i know. Vond dat chickie wel leuk heur.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijn
Gezien haar posts over tinderslet vast wel.quote:
Mietjemietjemietjemietje!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
kloptnog nooit iemand van fok gemeet
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha nee we gaan meeten. Sowieso. Ik wil weten wie Tamashii is
Mijn eerste meet was bij Myra.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste meet van fok was bij huppel thuis
was zeer leuk wat ik me nog kan herinneren
is een van mijn aller aller beste vriendinnen die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know i know. Vond dat chickie wel leuk heur.
Ik doe niet aan hints!!quote:
Dit kan alleen maar een leugen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
kloptnog nooit iemand van fok gemeet
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien haar posts over tinderslet vast wel.
quote:
Is de fles al leeg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben kattenvrouwtje :$ en altijd dronken tochhh.
Ohalloquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |