Mjeh via dergelijke sites zou ik toch wel iemand tegen komen waar het echt mee kliktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you
Ow, en ik heb met twee tindermatches gedate. Met eentje ben ik zelfs tot date zeven gekomen, maar daar zat toch niets in. Epic failure dus.
Zo smoothquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja stoned sex is lekkerste wat er is
maar goed dus we gaan een keer samen blowtje roken?
Da's nog enger dan Tinder!quote:
smoother dan dit word het niet ik ben het kats verleerdquote:
Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee gedaan, maar moest weten waar de hype over ging he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat deed jij dan?
Ik zie ook veel mensen die overduidelijk met een partner op de foto staan op Tinder. Ook wel kansloos.
Niet de partners aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee gedaan, maar moest weten waar de hype over ging he.
Gaan we samen daten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you
Ow, en ik heb met twee tindermatches gedate. Met eentje ben ik zelfs tot date zeven gekomen, maar daar zat toch niets in. Epic failure dus.
Jij durft niet eens af te sprekenquote:
Nee, laat ze dat maar lekker zelf allemaal uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de partners aangesproken ofzo?
Vind je?quote:
Ok, ik blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh via dergelijke sites zou ik toch wel iemand tegen komen waar het echt mee klikt
Is het zo erg?quote:
Jij mag me altijd voor een date uitnodigenquote:
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.quote:
Je playt hard to get nietwaar?quote:
Ik zoek nog gezelschap om morgen voetbal mee te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.
wat zeer leuk was omdat sommige bloed fanatiek zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch. Lekker samen naar voetbal kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |