Dan moet je Tinder maar weer eens aanzetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar al weken niet meer mee gescharreld wordt
Ik drink nooit koffie. Lust het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn collega die zegt altijd als ik zit te gapen van goh heb je je ochtendkoffie nog niet gehad
wat meestal ook wel klopt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach, ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
aah oke wel thee dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Lust het niet
Voor knooppunt Diemen, moet naar Zwollequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!! Waar sta je en waar moet je heen?
[..]
Ach, ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
Ah ja, dat is kut...Maar ach, zie het zo, je hebt iig even een leuke tijd gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar al weken niet meer mee gescharreld wordt
Ja maar heb alleen matches ver weg en dat wil ik dus niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet je Tinder maar weer eens aanzetten.
ik werd vandaag verplict om koffie te drinken door mijn collega die dacht dat ik chagrijnig was omdat ik moe wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Lust het niet
Vanaf Amersfoort gaat het vast wel sneller, had ik altijd wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor knooppunt Diemen, moet naar Zwolle
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja, dat is kut...Maar ach, zie het zo, je hebt iig even een leuke tijd gehad
Ik ook niet. Ik kijk altijd graag bij anderen achterin de strot.quote:
aah okequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ook niet elke dag ofzo
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd vandaag verplict om koffie te drinken door mijn collega die dacht dat ik chagrijnig was omdat ik moe was![]()
Ze zei: ik heb je nog nóóit zo meegemaakt! [ afbeelding ]
Ben je al verder dan mij gekomenquote:
Ik vind alles engquote:
je hoeft ook niet je hand voor hún mond te houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk altijd graag bij anderen achterin de strot.
Goed van mij hequote:
Gelukkig kun je niet zover kijken bij eenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk altijd graag bij anderen achterin de strot.
bij mij van de receptie als ze me binnen zien komen is het eerste wat ze zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd vandaag verplict om koffie te drinken door mijn collega die dacht dat ik chagrijnig was omdat ik moe was![]()
Ze zei: ik heb je nog nóóit zo meegemaakt! [ afbeelding ]
Fantastisch!quote:
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb één keer een dubbele espresso achterover geslagen op werk omdat ik zowat staand in slaap viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |