Die heb ik niet!!quote:
Tinderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kan me voorstellen
en waar word je minder positief over?
Hoe kan het dan een match zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook geen matches meerwel via andere datingsite, maar dat zijn absoluut niet m'n types
wat is tinder ik hoor het vaker voorbij komen maar heb geen idee wat het isquote:
Is het over?quote:
Vleeskeuring app.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat is tinder ik hoor het vaker voorbij komen maar heb geen idee wat het is
Ik heb geen ideequote:
Oh okay, ik dacht alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen match, maar likes bedoelde ik. Gedrochten die mij leuk/interessant vinden
pff kansloos dusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vleeskeuring app.
Naar links schuiven is afwijzen, naar rechts is interesse en in dat geval kan je chatten en eventueel afspreken.
[..]
Ik heb geen idee
quote:
hand voor je mondquote:
Ach, ik merk het welquote:
Nou ja, hoe moet ik het dan noemen? Je hebt er iig een scharrel uit gevist.quote:
Avondquote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
Ik sta verdomme al langer dan een uur op a9. Automobilisten en regen == ongelukken
Zo stom is dat!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
Ik sta verdomme al langer dan een uur op a9. Automobilisten en regen == ongelukken
ik ook niet maar dat zegt mijn moeder altijd als ik weer eens zit te gapenquote:
Waar al weken niet meer mee gescharreld wordtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, hoe moet ik het dan noemen? Je hebt er iig een scharrel uit gevist.
[..]
Avond
[..]
Jij ook al?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat zegt mijn moeder altijd als ik weer eens zit te gapen
Echt, een paar spatjes en de lol is nog niet over. A1 staat ook vast. Hoop dat de wisselbaan doorrijdtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo stom is dat!!
Je hoeft echt niet meteen 30 te gaan rijden hoor.
Oh jee.quote:
mijn collega die zegt altijd als ik zit te gapen van goh heb je je ochtendkoffie nog niet gehadquote:
yesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, hoe moet ik het dan noemen? Je hebt er iig een scharrel uit gevist.
[..]
Avond
[..]
Jij ook al?
Succes!! Waar sta je en waar moet je heen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Echt, een paar spatjes en de lol is nog niet over. A1 staat ook vast. Hoop dat de wisselbaar doorrijdt
Ach, ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |