Sowieso staat er onder mijn slaapkamerraam een pomp ofzo de godganse dag herrie te maken. Dan om 7 uur beginnen de schatjes beneden met een trilplaat het zand aan te stampen, Deze actie wordt om de 2/3 uur herhaald.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh het is de hele dag en nacht door?
35 euro??? Tijd voor een andere huisarts...een consult kost gewoonlijk een tientje ofzo (vandaar dat je ook binnen een paar minuten weer de spreekkamer uitmoet).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik vind dat ook raar. Even een minuutje bellen hoe het met je gaat en die is weer 35 euro rijker. Opvolgend consult my ass. Dit is gewoon oplichting.
Kun je niet ergens logeren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso staat er onder mijn slaapkamerraam een pomp ofzo de godganse dag herrie te maken. Dan om 7 uur beginnen de schatjes beneden met een trilplaat het zand aan te stampen, Deze actie wordt om de 2/3 uur herhaald.
Er rijdt een groot herriemakend ding rond om stenen heen en weer te brengen en omdat de gemeente blijkbaar haast heeft met deze klus waren de stratenmakers gisteren om 20:00 nog bezig met stenen slijpen en leggen.
Ja, ik zit dus echt 24/7 in de herrie.
Gezellige boelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso staat er onder mijn slaapkamerraam een pomp ofzo de godganse dag herrie te maken. Dan om 7 uur beginnen de schatjes beneden met een trilplaat het zand aan te stampen, Deze actie wordt om de 2/3 uur herhaald.
Er rijdt een groot herriemakend ding rond om stenen heen en weer te brengen en omdat de gemeente blijkbaar haast heeft met deze klus waren de stratenmakers gisteren om 20:00 nog bezig met stenen slijpen en leggen.
Ja, ik zit dus echt 24/7 in de herrie.
langer dan 3 nachten logeren is een relatie toch??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je niet ergens logeren?
Bij je tinderslet ofzo?
Nood breekt wet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
langer dan 3 nachten logeren is een relatie toch??
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je niet ergens logeren?
Bij je tinderslet ofzo?
Ik troost mij maar met de gedachte dat de stratenmakers wel hun best doen om zo snel mogelijk klaar te zijn aangezien ze ook 's avonds en op zaterdag werken.quote:
Werken op zaterdag doen ze voor hun eigen portemonnee hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik troost mij maar met de gedachte dat de stratenmakers wel hun best doen om zo snel mogelijk klaar te zijn aangezien ze ook 's avonds en op zaterdag werken.
Het werken tot 8 uur 's avonds doen ze ook voor de eigen portemonnee natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Werken op zaterdag doen ze voor hun eigen portemonnee hoor.
Of de baas heeft ze volgende week alweer op een andere klus nodig en wil het dus deze week klaar hebben terwijl ie van de gemeente misschien wel 1,5 weer gekregen heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het werken tot 8 uur 's avonds doen ze ook voor de eigen portemonnee natuurlijk.
Neemt niet weg dat er dus duidelijk een verzoek is van de gemeente om het zo snel mogelijk af te hebben en daar ben ik gewoon ook bij gebaat
Het is dus wel een project van een week of 20quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de baas heeft ze volgende week alweer op een andere klus nodig en wil het dus deze week klaar hebben terwijl ie van de gemeente misschien wel 1,5 weer gekregen heeft.
linksom of rechtsom. Jij bent mooi vlot uit de zooi.
Jeuzus!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dus wel een project van een week of 20
De hele straat wordt aangepakt geloof ik. Ze zijn begonnen bij mij voor de deur en zodra dit weer dicht ligt ben ik al blij want dan heb ik ook geen pomp meer onder mn raamquote:
Ook nieuwe riolering enzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele straat wordt aangepakt geloof ik. Ze zijn begonnen bij mij voor de deur en zodra dit weer dicht ligt ben ik al blij want dan heb ik ook geen pomp meer onder mn raam![]()
Dan zal het mij een rotzorg zijn hoe lang ze met de rest nog bezig gaan zijn
Dat idee kreeg ik niet maar kan maar zo.quote:
Dan word er wel wat dieper gegraven hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik niet maar kan maar zo.
Ik heb niet constant naar buiten gekeken om te zien wat ze allemaal doen natuurlijk.quote:
Snap ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet constant naar buiten gekeken om te zien wat ze allemaal doen natuurlijk.
Ik lees die post van de gemeente altijd maar vluchtig door en het gaat dan heel snel de prullenbak inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Snap ik.
Dan zal het ook wel meevallen, Ik gok dat je als aanwonende dan ook wel gehooord had dat ze dat zouden gaan doen.
Whehe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees die post van de gemeente altijd maar vluchtig door en het gaat dan heel snel de prullenbak in
De gemeente hier stuurt best veel reclame hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe.
"O, ze willen geen geld van me dus dan is het allemaal wel goed"
Pfff, en je ondertussen maar afvragen waarom je zoveel gemeentebelasting betaalt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De gemeente hier stuurt best veel reclame hoor.
Bijvoorbeeld een brief over huiswerkbegeleiding voor de puber, is dan ook aan hem geadresseerd.
Kind zit bij de top 5 van zijn klas dus heeft daar echt geen hulp bij nodig
Zodat ik een paar weken elke nacht wakker kan liggen van een pomp onder mn raam natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Pfff, en je ondertussen maar afvragen waarom je zoveel gemeentebelasting betaalt.
Wel een mooi nieuw strak straatje voor je deur straks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat ik een paar weken elke nacht wakker kan liggen van een pomp onder mn raam natuurlijk
En een speeltuintje voor kinderenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een mooi nieuw strak straatje voor je deur straks.
Ghehe goed bezig Faxquote:
quote:
quote:
Straks douchen en ontbijten en dan ga ik een wandelroute doen naar een uitkijkpunt.. Zou ik volgens verhalen wel een uurtje of 3 mee bezig moeten zijn, zonder de busreis meegerekendquote:
Ik zou dan wel een kitten doen die van moederpoes is, maar goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat mamapoes met een zwarte, of een andere kitten van het asiel worden denk ik.
Mja die rooiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een kitten doen die van moederpoes is, maar goed
Leuk man
Tamas wil de cyperse houdenquote:
Die van mij moet 2 keer per dag aan de lader. Toch maar eens een zwaardere accu zoeken. ALs die bestaat.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Mijn phone is aan de oplader en uitgevallen.
Ga je mee zaterdag?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Vast nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die van mij moet 2 keer per dag aan de lader. Toch maar eens een zwaardere accu zoeken. ALs die bestaat.....
quote:
30+ gisteren, vandaag ook weer, daarom dat ik maar heel vroeg naar de uitkijktoren gaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het daar? Goed weer heb ik gezien![]()
Weet je hoe ver zonder auto!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
Ga naar Venice Beach joof, baywatch chicks kijken.
Waarom ga je dan alleen naar de uitkijktoren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe ver zonder auto!
En ik heb m'n eigen chick om naar te kijken
Oow warmpjesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
30+ gisteren, vandaag ook weer, daarom dat ik maar heel vroeg naar de uitkijktoren ga
Busreis van anderhalf uur, en dan kun je daar makkelijk 3 uur of meer rondlopen
Oh dan laat je die een baywatch badpak aantrekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe ver zonder auto!
En ik heb m'n eigen chick om naar te kijken
Omdat ze gewoon moet werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan alleen naar de uitkijktoren?
Ondanks dat het een lijnbus is heeft ie aircoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow warmpjes.
Aah bus heeft wel airco mag ik hopen
Het klikt echt goed jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan laat je die een baywatch badpak aantrekken.
Maar het klikt dus irl ook echt?
Dat is wel een geluk dan.
Ah.quote:
Komt door je Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik merk dat mijn accu wel minder snel leeg is nu ik die app niet meer heb, maar goed ik heb Android dus weet niet of dat veel scheelt op iPhone.quote:
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tamas wil de cyperse houden![]()
Maar die moederpoes wil ik wel een huisje gevenDus er komt dan of een zwartje van haar bij, of een andere kitten uit het asiel. Wil bij voorkeur wel 2 poezen
Al die gehypte apps zijn toch rommelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn accu wel minder snel leeg is nu ik die app niet meer heb, maar goed ik heb Android dus weet niet of dat veel scheelt op iPhone.
Ik krijg nog alleen maar matches van flirtbank.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al die gehypte apps zijn toch rommel
Het klikt dus goed? Moet ze elke dag werken dat je daar bent? Ouders al ontmoet? Wanneer komt ze naar NL? Is er nou eindelijk al geneukt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hallo meneerquote:
En zijn ze van plan om naar Vegas te gaan om te gokken en te trouwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klikt dus goed? Moet ze elke dag werken dat je daar bent? Ouders al ontmoet? Wanneer komt ze naar NL? Is er nou eindelijk al geneukt?
Ook een zeer belangrijke vraag ja!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zijn ze van plan om naar Vegas te gaan om te gokken en te trouwen.
dag mevrouwquote:
Hoe gaat het met u dan?quote:
kapot moe en daar?quote:
Ik heb hem verwijderd, ik was er even klaar mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eindelijk iets aan het opvrolijken omdat het stil is buitenquote:
Vind het ook niksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd, ik was er even klaar mee.
oow ja ze zijn de straat bij jou aan het doen hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindelijk iets aan het opvrolijken omdat het stil is buiten
De verhalen erover zijn positief, maar ik zal wel iets verkeerd doen ofzo.quote:
Ja zo kut!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ze zijn de straat bij jou aan het doen he
Ik word er ook steeds minder positief over hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
De verhalen erover zijn positief, maar ik zal wel iets verkeerd doen ofzo.
Hoe dat zo? Je hebt toch tinderslet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er ook steeds minder positief over hoor
mja kan me voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo kut!!
[..]
Ik word er ook steeds minder positief over hoor
Die heb ik niet!!quote:
Tinderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kan me voorstellen
en waar word je minder positief over?
Hoe kan het dan een match zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook geen matches meerwel via andere datingsite, maar dat zijn absoluut niet m'n types
wat is tinder ik hoor het vaker voorbij komen maar heb geen idee wat het isquote:
Is het over?quote:
Vleeskeuring app.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat is tinder ik hoor het vaker voorbij komen maar heb geen idee wat het is
Ik heb geen ideequote:
Oh okay, ik dacht alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen match, maar likes bedoelde ik. Gedrochten die mij leuk/interessant vinden
pff kansloos dusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vleeskeuring app.
Naar links schuiven is afwijzen, naar rechts is interesse en in dat geval kan je chatten en eventueel afspreken.
[..]
Ik heb geen idee
quote:
hand voor je mondquote:
Ach, ik merk het welquote:
Nou ja, hoe moet ik het dan noemen? Je hebt er iig een scharrel uit gevist.quote:
Avondquote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
Ik sta verdomme al langer dan een uur op a9. Automobilisten en regen == ongelukken
Zo stom is dat!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
Ik sta verdomme al langer dan een uur op a9. Automobilisten en regen == ongelukken
ik ook niet maar dat zegt mijn moeder altijd als ik weer eens zit te gapenquote:
Waar al weken niet meer mee gescharreld wordtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, hoe moet ik het dan noemen? Je hebt er iig een scharrel uit gevist.
[..]
Avond
[..]
Jij ook al?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat zegt mijn moeder altijd als ik weer eens zit te gapen
Echt, een paar spatjes en de lol is nog niet over. A1 staat ook vast. Hoop dat de wisselbaan doorrijdtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo stom is dat!!
Je hoeft echt niet meteen 30 te gaan rijden hoor.
Oh jee.quote:
mijn collega die zegt altijd als ik zit te gapen van goh heb je je ochtendkoffie nog niet gehadquote:
yesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, hoe moet ik het dan noemen? Je hebt er iig een scharrel uit gevist.
[..]
Avond
[..]
Jij ook al?
Succes!! Waar sta je en waar moet je heen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Echt, een paar spatjes en de lol is nog niet over. A1 staat ook vast. Hoop dat de wisselbaar doorrijdt
Ach, ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.quote:
Dan moet je Tinder maar weer eens aanzetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar al weken niet meer mee gescharreld wordt
Ik drink nooit koffie. Lust het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn collega die zegt altijd als ik zit te gapen van goh heb je je ochtendkoffie nog niet gehad
wat meestal ook wel klopt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach, ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
aah oke wel thee dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Lust het niet
Voor knooppunt Diemen, moet naar Zwollequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!! Waar sta je en waar moet je heen?
[..]
Ach, ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
Ah ja, dat is kut...Maar ach, zie het zo, je hebt iig even een leuke tijd gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar al weken niet meer mee gescharreld wordt
Ja maar heb alleen matches ver weg en dat wil ik dus niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet je Tinder maar weer eens aanzetten.
ik werd vandaag verplict om koffie te drinken door mijn collega die dacht dat ik chagrijnig was omdat ik moe wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Lust het niet
Vanaf Amersfoort gaat het vast wel sneller, had ik altijd wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor knooppunt Diemen, moet naar Zwolle
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja, dat is kut...Maar ach, zie het zo, je hebt iig even een leuke tijd gehad
Ik ook niet. Ik kijk altijd graag bij anderen achterin de strot.quote:
aah okequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ook niet elke dag ofzo
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd vandaag verplict om koffie te drinken door mijn collega die dacht dat ik chagrijnig was omdat ik moe was![]()
Ze zei: ik heb je nog nóóit zo meegemaakt! [ afbeelding ]
Ben je al verder dan mij gekomenquote:
Ik vind alles engquote:
je hoeft ook niet je hand voor hún mond te houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk altijd graag bij anderen achterin de strot.
Goed van mij hequote:
Gelukkig kun je niet zover kijken bij eenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk altijd graag bij anderen achterin de strot.
bij mij van de receptie als ze me binnen zien komen is het eerste wat ze zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd vandaag verplict om koffie te drinken door mijn collega die dacht dat ik chagrijnig was omdat ik moe was![]()
Ze zei: ik heb je nog nóóit zo meegemaakt! [ afbeelding ]
Fantastisch!quote:
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb één keer een dubbele espresso achterover geslagen op werk omdat ik zowat staand in slaap viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |