Tamas wil de cyperse houdenquote:
Die van mij moet 2 keer per dag aan de lader. Toch maar eens een zwaardere accu zoeken. ALs die bestaat.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Mijn phone is aan de oplader en uitgevallen.
Ga je mee zaterdag?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Mijn phone is aan de oplader en uitgevallen.
Vast nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die van mij moet 2 keer per dag aan de lader. Toch maar eens een zwaardere accu zoeken. ALs die bestaat.....
quote:
30+ gisteren, vandaag ook weer, daarom dat ik maar heel vroeg naar de uitkijktoren gaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het daar? Goed weer heb ik gezien![]()
Weet je hoe ver zonder auto!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
Ga naar Venice Beach joof, baywatch chicks kijken.
Waarom ga je dan alleen naar de uitkijktoren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe ver zonder auto!
En ik heb m'n eigen chick om naar te kijken
Oow warmpjesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
30+ gisteren, vandaag ook weer, daarom dat ik maar heel vroeg naar de uitkijktoren ga
Busreis van anderhalf uur, en dan kun je daar makkelijk 3 uur of meer rondlopen
Oh dan laat je die een baywatch badpak aantrekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe ver zonder auto!
En ik heb m'n eigen chick om naar te kijken
Omdat ze gewoon moet werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan alleen naar de uitkijktoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |