Slaap lekker meisquote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat kan later nog wel lastig worden.
Maar ik ging mijn bed in!!
Welterusten schatjes
Dank u!quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat kan later nog wel lastig worden.
Maar ik ging mijn bed in!!
Welterusten schatjes
Ik bedoelde het ook niet lullig hoor! Pm je morgen wel ff!quote:
Als je een oplossing hebt, laat het me even weten. Hier stikt het er ook vanquote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Klote muggenlaat mij eens met rust grrrr
Ik heb net echt serieus al 15 muggenbulten op mijn been geteld.. en ik krijg altijd van die mega jeukende bultenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Als je een oplossing hebt, laat het me even weten. Hier stikt het er ook van
Ze willen jequote:Op maandag 7 juli 2014 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb net echt serieus al 15 muggenbulten op mijn been geteld.. en ik krijg altijd van die mega jeukende bulten![]()
Ik heb van de week horren gekocht, moet toch maar iemand vinden die ze van het weekend plaatst.. dit is gewoon niet leuk meer zoveel muggen
Wilden mannen mij maar eens zo graag dat ik er jeukende bulten aan over zou houdenquote:
Als die op een bepaalde plek zit dan wel jahquote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Beter hebben die mannen een jeukende bult dan toch
Zou de jeuk eruit rammen...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als die op een bepaalde plek zit dan wel jah
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wilden mannen mij maar eens zo graag dat ik er jeukende bulten aan over zou houden
Ow jaquote:
Overtuigend en doeltreffendquote:
Daar kan ik wel een plaatje in mijn hoofd bij verzinnenquote:
Hallo mevrouw met al dat lekkers.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt wel gewend aan weinig slaap maar elke fucking dag wakker worden door herrie van buiten breekt me op hoor!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt wel gewend aan weinig slaap maar elke fucking dag wakker worden door herrie van buiten breekt me op hoor!
Hai hardwerkende meneerquote:
Echt wel.quote:
Goeiemorgen.quote:
Eerder naar bed gaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Uh heb je een bewijs van betaling gekregen? Misschien moet je eerst voorschieten omdat je nieuw bent en dan dat bewijs indienen bij je zorgverzekering?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:32 schreef Tamashii het volgende:
Is het normaal dat je bij de huisarts ook betaald voor het gesprek?
Het is niet gratis nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:32 schreef Tamashii het volgende:
Via de verzekering ja. Want zit in het basispakket.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:32 schreef Tamashii het volgende:
Ja samen met de medicijnen afgerekendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh heb je een bewijs van betaling gekregen? Misschien moet je eerst voorschieten omdat je nieuw bent en dan dat bewijs indienen bij je zorgverzekering?
Wat raar gesprekken worden altijd vergoed want dat zit in je basispakketquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja samen met de medicijnen afgerekendbij mijn vorige ha betaalde ik nooit en ze zei dat het ook niet vergoed word.
Van wat ik weet heeft Tamashii zelf gebeld voor een gesprek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als de huisarts het initiatief neemt tot gesprek, vind ik het raar dat er n rekening komt, ongeacht of het vergoed wordt. Maar misschien is dat een raar standpunt.
Dat heeft geen zin. Dan zit ik nog de hele nacht en dag in de herrie natuurlijk.quote:
Oh het is de hele dag en nacht door?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Dan zit ik nog de hele nacht en dag in de herrie natuurlijk.
Sorry, ik zat jou te quoten, maar ik bedoelde Cobra4.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van wat ik weet heeft Tamashii zelf gebeld voor een gesprek.
Het komt echt wel eens voor dat je het voor moet schieten en dan pas moet declareren.. maar blijf het iets raars vinden.
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sorry, ik zat jou te quoten, maar ik bedoelde Cobra4.
ik vind dat ook raar. Even een minuutje bellen hoe het met je gaat en die is weer 35 euro rijker. Opvolgend consult my ass. Dit is gewoon oplichting.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Buurpoes het volgende:
@Cobra4:
Als de huisarts het initiatief neemt tot gesprek, vind ik het raar dat er n rekening komt, ongeacht of het vergoed wordt. Maar misschien is dat een raar standpunt.
Ik hoorde van een huisarts die na een bevalling langskwam (niet aangevraagd), en daarna een thuisbezoek declareerde (80 gulden, destijds).
Sowieso staat er onder mijn slaapkamerraam een pomp ofzo de godganse dag herrie te maken. Dan om 7 uur beginnen de schatjes beneden met een trilplaat het zand aan te stampen, Deze actie wordt om de 2/3 uur herhaald.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh het is de hele dag en nacht door?
35 euro??? Tijd voor een andere huisarts...een consult kost gewoonlijk een tientje ofzo (vandaar dat je ook binnen een paar minuten weer de spreekkamer uitmoet).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik vind dat ook raar. Even een minuutje bellen hoe het met je gaat en die is weer 35 euro rijker. Opvolgend consult my ass. Dit is gewoon oplichting.
Kun je niet ergens logeren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso staat er onder mijn slaapkamerraam een pomp ofzo de godganse dag herrie te maken. Dan om 7 uur beginnen de schatjes beneden met een trilplaat het zand aan te stampen, Deze actie wordt om de 2/3 uur herhaald.
Er rijdt een groot herriemakend ding rond om stenen heen en weer te brengen en omdat de gemeente blijkbaar haast heeft met deze klus waren de stratenmakers gisteren om 20:00 nog bezig met stenen slijpen en leggen.
Ja, ik zit dus echt 24/7 in de herrie.
Gezellige boelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso staat er onder mijn slaapkamerraam een pomp ofzo de godganse dag herrie te maken. Dan om 7 uur beginnen de schatjes beneden met een trilplaat het zand aan te stampen, Deze actie wordt om de 2/3 uur herhaald.
Er rijdt een groot herriemakend ding rond om stenen heen en weer te brengen en omdat de gemeente blijkbaar haast heeft met deze klus waren de stratenmakers gisteren om 20:00 nog bezig met stenen slijpen en leggen.
Ja, ik zit dus echt 24/7 in de herrie.
langer dan 3 nachten logeren is een relatie toch??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je niet ergens logeren?
Bij je tinderslet ofzo?
Nood breekt wet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
langer dan 3 nachten logeren is een relatie toch??
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je niet ergens logeren?
Bij je tinderslet ofzo?
Ik troost mij maar met de gedachte dat de stratenmakers wel hun best doen om zo snel mogelijk klaar te zijn aangezien ze ook 's avonds en op zaterdag werken.quote:
Werken op zaterdag doen ze voor hun eigen portemonnee hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik troost mij maar met de gedachte dat de stratenmakers wel hun best doen om zo snel mogelijk klaar te zijn aangezien ze ook 's avonds en op zaterdag werken.
Het werken tot 8 uur 's avonds doen ze ook voor de eigen portemonnee natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Werken op zaterdag doen ze voor hun eigen portemonnee hoor.
Of de baas heeft ze volgende week alweer op een andere klus nodig en wil het dus deze week klaar hebben terwijl ie van de gemeente misschien wel 1,5 weer gekregen heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het werken tot 8 uur 's avonds doen ze ook voor de eigen portemonnee natuurlijk.
Neemt niet weg dat er dus duidelijk een verzoek is van de gemeente om het zo snel mogelijk af te hebben en daar ben ik gewoon ook bij gebaat
Het is dus wel een project van een week of 20quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de baas heeft ze volgende week alweer op een andere klus nodig en wil het dus deze week klaar hebben terwijl ie van de gemeente misschien wel 1,5 weer gekregen heeft.
linksom of rechtsom. Jij bent mooi vlot uit de zooi.
Jeuzus!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dus wel een project van een week of 20
De hele straat wordt aangepakt geloof ik. Ze zijn begonnen bij mij voor de deur en zodra dit weer dicht ligt ben ik al blij want dan heb ik ook geen pomp meer onder mn raamquote:
Ook nieuwe riolering enzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele straat wordt aangepakt geloof ik. Ze zijn begonnen bij mij voor de deur en zodra dit weer dicht ligt ben ik al blij want dan heb ik ook geen pomp meer onder mn raam![]()
Dan zal het mij een rotzorg zijn hoe lang ze met de rest nog bezig gaan zijn
Dat idee kreeg ik niet maar kan maar zo.quote:
Dan word er wel wat dieper gegraven hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik niet maar kan maar zo.
Ik heb niet constant naar buiten gekeken om te zien wat ze allemaal doen natuurlijk.quote:
Snap ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet constant naar buiten gekeken om te zien wat ze allemaal doen natuurlijk.
Ik lees die post van de gemeente altijd maar vluchtig door en het gaat dan heel snel de prullenbak inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Snap ik.
Dan zal het ook wel meevallen, Ik gok dat je als aanwonende dan ook wel gehooord had dat ze dat zouden gaan doen.
Whehe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees die post van de gemeente altijd maar vluchtig door en het gaat dan heel snel de prullenbak in
De gemeente hier stuurt best veel reclame hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe.
"O, ze willen geen geld van me dus dan is het allemaal wel goed"
Pfff, en je ondertussen maar afvragen waarom je zoveel gemeentebelasting betaalt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De gemeente hier stuurt best veel reclame hoor.
Bijvoorbeeld een brief over huiswerkbegeleiding voor de puber, is dan ook aan hem geadresseerd.
Kind zit bij de top 5 van zijn klas dus heeft daar echt geen hulp bij nodig
Zodat ik een paar weken elke nacht wakker kan liggen van een pomp onder mn raam natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Pfff, en je ondertussen maar afvragen waarom je zoveel gemeentebelasting betaalt.
Wel een mooi nieuw strak straatje voor je deur straks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat ik een paar weken elke nacht wakker kan liggen van een pomp onder mn raam natuurlijk
En een speeltuintje voor kinderenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een mooi nieuw strak straatje voor je deur straks.
Ghehe goed bezig Faxquote:
quote:
quote:
Straks douchen en ontbijten en dan ga ik een wandelroute doen naar een uitkijkpunt.. Zou ik volgens verhalen wel een uurtje of 3 mee bezig moeten zijn, zonder de busreis meegerekendquote:
Ik zou dan wel een kitten doen die van moederpoes is, maar goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat mamapoes met een zwarte, of een andere kitten van het asiel worden denk ik.
Mja die rooiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een kitten doen die van moederpoes is, maar goed
Leuk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |