Pfff, en je ondertussen maar afvragen waarom je zoveel gemeentebelasting betaalt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De gemeente hier stuurt best veel reclame hoor.
Bijvoorbeeld een brief over huiswerkbegeleiding voor de puber, is dan ook aan hem geadresseerd.
Kind zit bij de top 5 van zijn klas dus heeft daar echt geen hulp bij nodig
Zodat ik een paar weken elke nacht wakker kan liggen van een pomp onder mn raam natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Pfff, en je ondertussen maar afvragen waarom je zoveel gemeentebelasting betaalt.
Wel een mooi nieuw strak straatje voor je deur straks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat ik een paar weken elke nacht wakker kan liggen van een pomp onder mn raam natuurlijk
En een speeltuintje voor kinderenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een mooi nieuw strak straatje voor je deur straks.
Ghehe goed bezig Faxquote:
quote:
quote:
Straks douchen en ontbijten en dan ga ik een wandelroute doen naar een uitkijkpunt.. Zou ik volgens verhalen wel een uurtje of 3 mee bezig moeten zijn, zonder de busreis meegerekendquote:
Ik zou dan wel een kitten doen die van moederpoes is, maar goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat mamapoes met een zwarte, of een andere kitten van het asiel worden denk ik.
Mja die rooiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een kitten doen die van moederpoes is, maar goed
Leuk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |