Slaap lekker meisquote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat kan later nog wel lastig worden.
Maar ik ging mijn bed in!!
Welterusten schatjes
Dank u!quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat kan later nog wel lastig worden.
Maar ik ging mijn bed in!!
Welterusten schatjes
Ik bedoelde het ook niet lullig hoor! Pm je morgen wel ff!quote:
Als je een oplossing hebt, laat het me even weten. Hier stikt het er ook vanquote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Klote muggenlaat mij eens met rust grrrr
Ik heb net echt serieus al 15 muggenbulten op mijn been geteld.. en ik krijg altijd van die mega jeukende bultenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Als je een oplossing hebt, laat het me even weten. Hier stikt het er ook van
Ze willen jequote:Op maandag 7 juli 2014 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb net echt serieus al 15 muggenbulten op mijn been geteld.. en ik krijg altijd van die mega jeukende bulten![]()
Ik heb van de week horren gekocht, moet toch maar iemand vinden die ze van het weekend plaatst.. dit is gewoon niet leuk meer zoveel muggen
Wilden mannen mij maar eens zo graag dat ik er jeukende bulten aan over zou houdenquote:
Als die op een bepaalde plek zit dan wel jahquote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Beter hebben die mannen een jeukende bult dan toch
Zou de jeuk eruit rammen...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als die op een bepaalde plek zit dan wel jah
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wilden mannen mij maar eens zo graag dat ik er jeukende bulten aan over zou houden
Ow jaquote:
Overtuigend en doeltreffendquote:
Daar kan ik wel een plaatje in mijn hoofd bij verzinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |