Ondanks dat het een lijnbus is heeft ie aircoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow warmpjes.
Aah bus heeft wel airco mag ik hopen
Het klikt echt goed jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan laat je die een baywatch badpak aantrekken.
Maar het klikt dus irl ook echt?
Dat is wel een geluk dan.
Ah.quote:
Komt door je Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Mijn phone is aan de oplader en uitgevallen.
Ik merk dat mijn accu wel minder snel leeg is nu ik die app niet meer heb, maar goed ik heb Android dus weet niet of dat veel scheelt op iPhone.quote:
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tamas wil de cyperse houden![]()
Maar die moederpoes wil ik wel een huisje gevenDus er komt dan of een zwartje van haar bij, of een andere kitten uit het asiel. Wil bij voorkeur wel 2 poezen
Al die gehypte apps zijn toch rommelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn accu wel minder snel leeg is nu ik die app niet meer heb, maar goed ik heb Android dus weet niet of dat veel scheelt op iPhone.
Ik krijg nog alleen maar matches van flirtbank.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al die gehypte apps zijn toch rommel
Het klikt dus goed? Moet ze elke dag werken dat je daar bent? Ouders al ontmoet? Wanneer komt ze naar NL? Is er nou eindelijk al geneukt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hallo meneerquote:
En zijn ze van plan om naar Vegas te gaan om te gokken en te trouwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klikt dus goed? Moet ze elke dag werken dat je daar bent? Ouders al ontmoet? Wanneer komt ze naar NL? Is er nou eindelijk al geneukt?
Ook een zeer belangrijke vraag ja!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zijn ze van plan om naar Vegas te gaan om te gokken en te trouwen.
dag mevrouwquote:
Hoe gaat het met u dan?quote:
kapot moe en daar?quote:
Ik heb hem verwijderd, ik was er even klaar mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eindelijk iets aan het opvrolijken omdat het stil is buitenquote:
Vind het ook niksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd, ik was er even klaar mee.
oow ja ze zijn de straat bij jou aan het doen hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindelijk iets aan het opvrolijken omdat het stil is buiten
De verhalen erover zijn positief, maar ik zal wel iets verkeerd doen ofzo.quote:
Ja zo kut!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ze zijn de straat bij jou aan het doen he
Ik word er ook steeds minder positief over hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
De verhalen erover zijn positief, maar ik zal wel iets verkeerd doen ofzo.
Hoe dat zo? Je hebt toch tinderslet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er ook steeds minder positief over hoor
mja kan me voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo kut!!
[..]
Ik word er ook steeds minder positief over hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |